Ahojte Opláci.
Som novým členom tohto fóra a našiel som tu pár info , ktoré som použil , takže dík.
Mám ale jeden problémik. Mám Astru F r.v. 94 motor C16NZ a v poslednej dobe sledujem , že pri otáčkach motora od 1800 do cca 2000 , mi ostane na cca 1 sekundu hluchá. Začne reagovať , až keď poriadne šliapnem na plyn. Nemá náhodou niekto podobné problémy? Na diagnostike som nemal žiadny chybný kód.
Dík
Astra F nepravidelný chod motora
Moderátori: bukelo, buci_vectra
- dufusko
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 215
- Dátum registrácie: 18 Feb 2007, 23:47
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Žiar nad Hronom
- Kontaktovať používateľa:
Astra F nepravidelný chod motora
Opel Astra F 1.6i C16NZ
- dufusko
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 215
- Dátum registrácie: 18 Feb 2007, 23:47
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Žiar nad Hronom
- Kontaktovať používateľa:
Potenciometer škrtiacej klapky mám OK. Ako prvé som sa tiež vrhol naň.Dal som si tú namahu , že som ho premeral v 0,5 mm krokoch, ale ani na jednom mieste sa nevyskytla žiadna chyba.Dnes som bol s jedným maníkom a ten ma odporučil na snímanie podtlaku pre ECU.Pravdepodobne je tam prdnutá membrána a dáva zlé info.
Opel Astra F 1.6i C16NZ
- dufusko
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 215
- Dátum registrácie: 18 Feb 2007, 23:47
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Žiar nad Hronom
- Kontaktovať používateľa:
Dobrá správa . Bola prdnutá tá membrána v snímači tlaku nasávaného vzduchu.Vymenil som to a ide to super. Počitač to ako chybu nehlási , pretože to neriadi a ani nekontroluje pri akých otáčkach to má akú hodnotu. Len sníma , či má podtlak , alebo nie. Pri zvýšení otačok sa podtlak u mňa zvýšil na takú úroveň , že mu to stačilo na impulz.
Opel Astra F 1.6i C16NZ