na predoslej Astre J som mal halogeny. Nebolo to nic extra ale bolo normalne vidno v noci a hlavne bolo ok vidno pravu krajnicu (a neosvetlenych ludi na nej

Lavy reflektor je podla mna ok, svieti na lavu krajnicu, v lavej casti cesty (v protismere) je vykrojeny aby neosvetlovat protiiducich na pravu stranu je trocha dvihnuty, teda svieti dalej aby bolo vidno tam kam ide auto a troach svieti aj na pravu krajnicu.
Ale ten pravy sa mi zda nejako divne nastaveny. Nema to vykrojenie byt tak aby sa prekryvalo s tym nalavo ? alebo teda nechapem ? Logicky by som cakal ze taktiez bude svietit menej nalavo viac pred auto a uplne nejviac na pravu krajnicu nech je dobre vidno.
Toto vsetko samozrejme skusam pri polohe vypinaca v polohe manualne zapnute stretavacky, lebo v rezime auto pri stati auta a pomalej jazde tie svetla sa natocia na strany, lavy vlavo a pravy v pravo.... Ale aj v rezime auto ked idem mimo mesta tak ten luc v podstate vyzera rovnako ako v manualnom rezime.
Ak tu mate niekto Astru J a AFL ( neviem ci Insiginia, Mokka, pripadne Zafira maju rovnaky cutoff pattern), mozte to skusit nakreslit alebo odfotit, pripadne popisat ako, ktory reflektor svieti.
Nechcem s tym zase ist do oplu uz som tam bol x krat ( nemoznost mono nastavenia klimi, elektricka parkovacia brzda sa neda odblokovat bez kluca v zapalovani, skvrkanie pri otvarani dveri odniekial spod auta ( asi ta parkovacka ???), zasekavanie navigacie a pod) s tym ze zasa raz to tak proste je a hotovo. Ostatne veci boli prkotina ale tak clovek si priplati aby v noci lepsie videl a .....
