Zdravím mam problém z Corsou. Mam ho 2 mesiace po kupe som sa snažil odstrániť nedostatky (zatekanie cez/do skrinky kde je riadiaca jednotka).Po zatesnení už nezateká. V piatok minulý týždeň som šiel naštartovať no nerozsvietilo žiadne kontrolky ako je vidieť na priloženom videu. Startér točil normálne ale ani neodpalilo.
Na druhy deň ráno som šiel skúsiť čo sa bude diať a už išlo normálne ,no kým som prišiel ku obchodu tak to začalo blikať ako stromček ako je na videu.
Išiel som do servisu napojili na diag a napisalo že ak je vymenene original radio za ine tak to može mať za následok. A tak aj bolo ked sme ho odpojili tak to prestalo.
V pondelok rano zasa nic nerozsvietilo , stojim v kopci tak som ho spustil na rovinku a pooobede som skusil a už šlo (radio bolo odpojene)
Nechapem čo to može byt ( ale to z radiom OPEL totalne zabil)
Skus tam dat normalnejsie radio, ktore nebude "divne". Ak je vsetko bez radia OK, a po zapojeni nie, chyba je logicky v radiu. Ak je radio podla teba OK, tak uz len vymenit auto, v ktorom pojde dobre
別のブランド
OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY - ex
OPEL CORSA C 1.2 COSMO - ex
OPEL CORSA B 1.0 CITY - ex
Ahoj.
Viděl bych to spiše na problém ve spínací skřince, kde se ne všechny kontakty správně propojí, nebo jak jsi měl zatečeno u BCM modulu, tak by mohl být problém tam. Jsou tam i relatka, mnoho spojů vodičů, kde mohla vlhkem vzniknout oxidace, přechodový odpor a následkem toho je stav někdy jde, někdy ne.
Je to těžké ale šel bych cestou prohlédnout znovu prostor u toho BCM modulu, zda někde není ta oxidace.
Mě se stalo, že za jízdy normálně celá přistrojovka zhasla, budiky včetně tacha na 0. Je to běžný projev u Corsy C, zapřičiněný také přechodovým odporem tentokrát v konektoru do přistrojovky, stačilo očistit, napružit kontakty, máznul jsem je i kontaktní vazelinou a už druhým rokem bez problému a projevu této chybky.
Mara
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.