kratkodoba strata vykonu Z19DT
Moderátori: dulo, buci_vectra
- swabel
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 1660
- Dátum registrácie: 19 Jún 2007, 10:44
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Trstená
- Bydlisko alt: Levoča
- Bydlisko: Trstená, orig. Levoča
- Kontaktovať používateľa:
Re: kratkodoba strata vykonu Z19DT
Odpoj baterku, keď ju budeš meniť, klapka sa sama nastaví po pripojení baterky.
VETCTRA C kombi, Z19DTH, AT (2007), KATAÓG DIELOV EPC
Diagnostika GM MDI, OP-COM, aktivácia pal. PC* SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, 0915850900
http://www.opel-shop.sk
Diagnostika GM MDI, OP-COM, aktivácia pal. PC* SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, 0915850900
http://www.opel-shop.sk
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 71
- Dátum registrácie: 08 Apr 2009, 21:59
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Poprad
- Bydlisko: Poprad
Re: kratkodoba strata vykonu Z19DT
opat riesenie staronoveho problemu, Dostal som sa ku hadickam, tie boli uplne ok, ale vymenil som ich, konkretne hadicka ovladania Turba a Solenoid a tiez druha Solenoid a vakuova pumpa.. problem sa nevyriesil..
teraz sa skusim kuknut na samotny Solenoid, ktory je pri chladici? inac uz neviem, egr citsy, klapka tiez ok..
Problem s kratkodobou stratou pretrvava, je to sposobene poklesom plniaceho tlaku, napriklad idem do kopca a vidim ze Turbo tlaci pekne 1,5 baru, ked pocitim ze Auto nema tah, na grafe je vidiet ze tlak Turba poklesom na 0,8 - 0,9 baru a po chvilke opat vybehne na 1,5 baru a Auto opat taha..
co sa tyka chyby p1125 robi to nepravidelne, ale niekedy dost casto..
Auto do nudzoveho rezimu hodi ked idem na tempomate napr. 130 km/h, plniaci tlak je 0,8 - 1,2 baru vypnem Tempomat a na grafe vidim (nie stale) okamzity pokles tlaku, ktory ide az do zapornych hodnot -4 az -6 bar a vtedy hodi Auto do nudzoveho rezimu...
cize toto su hodnoty ktore som nameral, teraz co "vcul?"
ma niekto nejaky napad?
dikes..

teraz sa skusim kuknut na samotny Solenoid, ktory je pri chladici? inac uz neviem, egr citsy, klapka tiez ok..
Problem s kratkodobou stratou pretrvava, je to sposobene poklesom plniaceho tlaku, napriklad idem do kopca a vidim ze Turbo tlaci pekne 1,5 baru, ked pocitim ze Auto nema tah, na grafe je vidiet ze tlak Turba poklesom na 0,8 - 0,9 baru a po chvilke opat vybehne na 1,5 baru a Auto opat taha..
co sa tyka chyby p1125 robi to nepravidelne, ale niekedy dost casto..

Auto do nudzoveho rezimu hodi ked idem na tempomate napr. 130 km/h, plniaci tlak je 0,8 - 1,2 baru vypnem Tempomat a na grafe vidim (nie stale) okamzity pokles tlaku, ktory ide az do zapornych hodnot -4 az -6 bar a vtedy hodi Auto do nudzoveho rezimu...
cize toto su hodnoty ktore som nameral, teraz co "vcul?"

ma niekto nejaky napad?

dikes..

Vectra C 1.9 CDTi, r. 2005
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 24 Mar 2013, 00:53
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko alt: ALT
Re: kratkodoba strata vykonu Z19DTH
Dobry vecer.
Jedna sa o Z19DTH a predvcerom pri vychadzani na dialnicu ked som dal plyn na podlahu sa mi po par sekundach rozsvietila kontrolka servisu a motor stratil vykon. Dosiel som tak domov 20 km, tam ked som zhasol a znova nastartoval, odvtedy vsetko ide (zatial) normalne, kontrolka nesvieti. Este sa mi to nestalo.
DIagnostika ukazuje:
P1895 - Limp home - Limited Performance
(75) - Not present
P0380 - Glow Device General Error
(08) - Present
P0234 - Boost Pressure Control Circuit Negative Deviation
(5A) - Not present
Ta chyba ohladne zhavicov tam uz bola aj predtym, teda zrejme je nesuvisiaca. V servise som este nebol, lebo nemali na mna cas.
Ja ked som len tak laicky pozeral pod kapotou predvcerom vecer, ked sa to stalo, tak som tam akurat videl zatecenu klima trubku a aj nejaku kvapalinu na spodnom dekli motora ... ale to moze byt len nejaky kondenzat z klimy hadam.
Takze skontrolovat hadice a klapku ...
Jedna sa o Z19DTH a predvcerom pri vychadzani na dialnicu ked som dal plyn na podlahu sa mi po par sekundach rozsvietila kontrolka servisu a motor stratil vykon. Dosiel som tak domov 20 km, tam ked som zhasol a znova nastartoval, odvtedy vsetko ide (zatial) normalne, kontrolka nesvieti. Este sa mi to nestalo.
DIagnostika ukazuje:
P1895 - Limp home - Limited Performance
(75) - Not present
P0380 - Glow Device General Error
(08) - Present
P0234 - Boost Pressure Control Circuit Negative Deviation
(5A) - Not present
Ta chyba ohladne zhavicov tam uz bola aj predtym, teda zrejme je nesuvisiaca. V servise som este nebol, lebo nemali na mna cas.
Ja ked som len tak laicky pozeral pod kapotou predvcerom vecer, ked sa to stalo, tak som tam akurat videl zatecenu klima trubku a aj nejaku kvapalinu na spodnom dekli motora ... ale to moze byt len nejaky kondenzat z klimy hadam.
Takze skontrolovat hadice a klapku ...
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 24 Mar 2013, 00:53
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko alt: ALT
Re: kratkodoba strata vykonu Z19DTH
zdravim, takze bol som mojho automechanika, ten to dal na diagnostiku, spravil nejake testy a nic nezistil [chyba uz nebola aktualna] - vraj z elektronickeho hladiska tam je vsetko ok.
takze to vraj mohlo byt, ze sa zaseklo turbo alebo [mechanicky] problem s tou vakuovou pumpickou, mozno EGR
(DPF sa vypaluje OK). a ze ked dam turbo do opravy, tak tam ho uz zrepasuju aj keby mu zrovna nic nebolo, takze pol litra fuc.
nabeh je 200 tisic a turbo nevydava ziadne zvuky, aj tlaky su vraj ok.
este ma napadlo, ci by to nemohli byt trysky ... ale ked diagnostika hlasi problem s nedostatkom vzduchu, tak asi nie?
lenze dnes mi to urobilo znova - druhykrat, zasa na dialnici pri pridavani, otacky boli ja neviem nad 3000 asi.
motor prestal tahat, tak som isiel na parkovisko, nechal 5 minut dochladit, vypol som ho, nastartoval ... a kontrolka servisu nezhasla
tak som este raz zhasol, nastartoval ... a zasa svietila.
tak som isiel aj tak domov ... a motor tahal ... aj ked kontrolka stale svietila.
dokonca po par desiatkach minut jazdy kontrolka ZHASLA ... (za jazdy!)
teraz nemam konkretne chybove kody, lebo diagnostiku nemam so sebou...
viete mi poradit ktory zo styroch opel servisov v BA mi je schopny spravit advanced diagnostiku, kde presne je chyba, prip. niekto z fora, platim kolko treba, aj cez ss, dik.
teraz je uz jasne, ze tento problem sa bude opakovat coraz castejsie ...
takze to vraj mohlo byt, ze sa zaseklo turbo alebo [mechanicky] problem s tou vakuovou pumpickou, mozno EGR
(DPF sa vypaluje OK). a ze ked dam turbo do opravy, tak tam ho uz zrepasuju aj keby mu zrovna nic nebolo, takze pol litra fuc.
nabeh je 200 tisic a turbo nevydava ziadne zvuky, aj tlaky su vraj ok.
este ma napadlo, ci by to nemohli byt trysky ... ale ked diagnostika hlasi problem s nedostatkom vzduchu, tak asi nie?
lenze dnes mi to urobilo znova - druhykrat, zasa na dialnici pri pridavani, otacky boli ja neviem nad 3000 asi.
motor prestal tahat, tak som isiel na parkovisko, nechal 5 minut dochladit, vypol som ho, nastartoval ... a kontrolka servisu nezhasla

tak som este raz zhasol, nastartoval ... a zasa svietila.
tak som isiel aj tak domov ... a motor tahal ... aj ked kontrolka stale svietila.
dokonca po par desiatkach minut jazdy kontrolka ZHASLA ... (za jazdy!)
teraz nemam konkretne chybove kody, lebo diagnostiku nemam so sebou...
viete mi poradit ktory zo styroch opel servisov v BA mi je schopny spravit advanced diagnostiku, kde presne je chyba, prip. niekto z fora, platim kolko treba, aj cez ss, dik.
teraz je uz jasne, ze tento problem sa bude opakovat coraz castejsie ...

- texno_lover
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 374
- Dátum registrácie: 21 Mar 2010, 14:00
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
- Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
Re: kratkodoba strata vykonu Z19DT
začni s vyčistením EGR ventilu
Opel Vectra B caravan , 2.0 Dti , 1997
Opel Zafira B, 1.9 CDTI, 2006, DPF OFF
OP-COM diagnostika
Opel Zafira B, 1.9 CDTI, 2006, DPF OFF
OP-COM diagnostika
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 27 Júl 2016, 08:45
- Auto: Vivaro
- Bydlisko: Dolný Kubín
- Bydlisko alt: Dolný Kubín
Re: kratkodoba strata vykonu Z19DT
Zdravím páni, ja mám problém s Vivarom, 1,9 CDTI, 74 kw, M6. Turbo zopína niekde pri 2400 az 2900 ot. Podla toho ci je motor teply alebo studeny. Sem tam ma hadze do nudzoveho rezimu. Brzdy su ok. Hadice skontrolovane, EGR je novy. Mam moznost prehodit diely z druheho Vivara. Co by ste mi poradili ? A chcem opytat kde najdem SOLENOID ventil. Udajne to moze robit tento ventilcek. Dakujem aj za pripadne foto solenoid vent v motore. 

-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 71
- Dátum registrácie: 08 Apr 2009, 21:59
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Poprad
- Bydlisko: Poprad
Re: kratkodoba strata vykonu Z19DT
takze nakoniec som problem vyriesil celkom elegantne, ked uz nepomohol ani novy solenoid (ovlada regulaciu turba) a vsetko bolo ciste a fungovalo, aj napriek tomu mi pocas jazdy okolo 2000 ot/min. nachvilku poklesol vykon... neostalo mi nic ine, len nahrat najnovsi softwer... a pomohlo..




Vectra C 1.9 CDTi, r. 2005