Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)
- buci_vectra
- Moderátor
- Príspevky: 6260
- Dátum registrácie: 20 Apr 2009, 23:41
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Košice
Re: Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)
šruby hlavy skús pozrieť aj origo v opli, občas vedia prekvapiť cenou.
Vectra B 2.5 V6 - strieborná - Lubecová
Vectra B 1.8 16v - modrá
Tigra X14XE
PartBase - Zoznam dielov
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET
Vectra B 1.8 16v - modrá
Tigra X14XE
PartBase - Zoznam dielov
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 342
- Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
- Auto: Corsa C
- Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
- Bydlisko: Krásná Lípa
Re: Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)
Ahoj.
Na šrouby u Opla jsem již koukal a opravdu nejsou nejdražší a těsnění mají taky kolem 800,-Kč, tedy po přepočtu v Německu.
Než je ale budu objednávat, tak musím povolit ty dva prevíty. Kolega z fóra o Astruldách mi napsal, že tomu nevěří, že by to nějaký svár udržel tak aby se šroub povolil. V podstatě to byla sranda rozebrat a byla by i složit, ale s tímhle jsem ani ve snu nepočítal.
Díky Mára.
Na šrouby u Opla jsem již koukal a opravdu nejsou nejdražší a těsnění mají taky kolem 800,-Kč, tedy po přepočtu v Německu.
Než je ale budu objednávat, tak musím povolit ty dva prevíty. Kolega z fóra o Astruldách mi napsal, že tomu nevěří, že by to nějaký svár udržel tak aby se šroub povolil. V podstatě to byla sranda rozebrat a byla by i složit, ale s tímhle jsem ani ve snu nepočítal.
Díky Mára.
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 342
- Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
- Auto: Corsa C
- Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
- Bydlisko: Krásná Lípa
Re: Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)
Ahoj.
Tak hlava je dole.
Nakonec jsem ostrým sekáčem odsekl zbytek koruny šroubu, to co zbylo po Torxu - dost měkký materiál, pak stejným sekáčem do zbytku plošky šroubu udělal drážku a tupým sekáčem jsem se jal šroub povolovat. Světe div se povolit šli takto oba.
Těsnění opět opravdu propálené, fouklé mezi 3 a 4 válce. Přitom po očištění bloku a hlavy, hlava ani moc čistit nepotřebovala, jsem pomocí přiložené kovové vodováhy nerovnost nezjistil, světlo pod přiloženou vodováhou neproniká. Tak kde hledat příčinu?
Myslíte to LPG?
Já nevím, ale když by to bylo křivou, pokroucenou hlavou, nebo dokonce blokem motoru, tak by to přeci nevydrželo přes 20 tKm, nebo jo?
V tom těsnění chybí kousek v dělící rovině mezi válci o délce cca 4 mm. Pístiky jsem lehce očistil, válce prohlédl, stále bez známek škrábanců, přidření. Jako před těma 20tKm je vidět i honování válců. Zatím stále váhám, zda to dát do kupy s nějakým lepším těsnění, nebo to prodat jako nepojízdné.
Díky za nápady a podněty, proč se mohlo stát.
Mára.
Tak hlava je dole.
Nakonec jsem ostrým sekáčem odsekl zbytek koruny šroubu, to co zbylo po Torxu - dost měkký materiál, pak stejným sekáčem do zbytku plošky šroubu udělal drážku a tupým sekáčem jsem se jal šroub povolovat. Světe div se povolit šli takto oba.
Těsnění opět opravdu propálené, fouklé mezi 3 a 4 válce. Přitom po očištění bloku a hlavy, hlava ani moc čistit nepotřebovala, jsem pomocí přiložené kovové vodováhy nerovnost nezjistil, světlo pod přiloženou vodováhou neproniká. Tak kde hledat příčinu?
Myslíte to LPG?
Já nevím, ale když by to bylo křivou, pokroucenou hlavou, nebo dokonce blokem motoru, tak by to přeci nevydrželo přes 20 tKm, nebo jo?
V tom těsnění chybí kousek v dělící rovině mezi válci o délce cca 4 mm. Pístiky jsem lehce očistil, válce prohlédl, stále bez známek škrábanců, přidření. Jako před těma 20tKm je vidět i honování válců. Zatím stále váhám, zda to dát do kupy s nějakým lepším těsnění, nebo to prodat jako nepojízdné.
Díky za nápady a podněty, proč se mohlo stát.
Mára.
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
- buci_vectra
- Moderátor
- Príspevky: 6260
- Dátum registrácie: 20 Apr 2009, 23:41
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Košice
Re: Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)
Kolko ťa výjde tensnenie pod hlavu a šruby?
Ďalšie náklady nebudeš mať...
Ďalšie náklady nebudeš mať...
Vectra B 2.5 V6 - strieborná - Lubecová
Vectra B 1.8 16v - modrá
Tigra X14XE
PartBase - Zoznam dielov
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET
Vectra B 1.8 16v - modrá
Tigra X14XE
PartBase - Zoznam dielov
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 342
- Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
- Auto: Corsa C
- Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
- Bydlisko: Krásná Lípa
Re: Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)
Ahoj.
Jak jsem zde už uvedl výčet, cena za šrouby a těsnění, dal bych to o tlouštce 0,45, je relativně směšná, vím.
Mě se ale nechce jít do toho s tím, že v podstatě nevím proč to nastalo. Neustále mi běhá v prázdné hlavě otázka, proč to vydrželo tolik tKm, na začátku měsíce to mělo tlaky všude jako nový, a pak vytáhneš těsnění z několika vrstev kovových plátu a v tom inkriminovaném místě je prázdno. Prostě se asi bojím, že přeci jenom bude problém v tom bloku motoru - hlava byla srovnaná, a fouklo se to zrovna ve stejným místě, jasný příčin může být ale víc (aušus těsnění, odlišnej postup v utahování, ...).
No asi to nakonec v průběhu prázdnin složím, když to nikdo nekoupí bez motoru a když se to objeví znova, tak pak už jedině jinej motor.
Dík za názor a podporu.
Mára.
Jak jsem zde už uvedl výčet, cena za šrouby a těsnění, dal bych to o tlouštce 0,45, je relativně směšná, vím.
Mě se ale nechce jít do toho s tím, že v podstatě nevím proč to nastalo. Neustále mi běhá v prázdné hlavě otázka, proč to vydrželo tolik tKm, na začátku měsíce to mělo tlaky všude jako nový, a pak vytáhneš těsnění z několika vrstev kovových plátu a v tom inkriminovaném místě je prázdno. Prostě se asi bojím, že přeci jenom bude problém v tom bloku motoru - hlava byla srovnaná, a fouklo se to zrovna ve stejným místě, jasný příčin může být ale víc (aušus těsnění, odlišnej postup v utahování, ...).
No asi to nakonec v průběhu prázdnin složím, když to nikdo nekoupí bez motoru a když se to objeví znova, tak pak už jedině jinej motor.
Dík za názor a podporu.
Mára.
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 342
- Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
- Auto: Corsa C
- Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
- Bydlisko: Krásná Lípa
Re: Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)
Našel jsem jeden zajímavý dokument http://www.cesomot.cz/doc_cz/PAYEN-pric ... -valcu.pdf a podle něj to vypadá na vysokou teplotu spalování, což by ukazovalo na systém LPG, možná by to šlo seřídit. Stav mého těsnění a i to předchozí, viz obrázek:
by tomu při porovnání s dokumentem jasně odpovídalo.
Chladící kapalina je čerstvá, měněná. Termostat byl měněný protože byl stále naopak pootevřený.
V provozu teplota na budíku +, - uprosřed, podle diagnostiky dosahuje maxima ve vedrech v zátěži 100 stupňů celsia, od 98 beží větrák, pak spadne na 95, ale četl jsem, že taková teplota je normální.
Mára.
by tomu při porovnání s dokumentem jasně odpovídalo.
Chladící kapalina je čerstvá, měněná. Termostat byl měněný protože byl stále naopak pootevřený.
V provozu teplota na budíku +, - uprosřed, podle diagnostiky dosahuje maxima ve vedrech v zátěži 100 stupňů celsia, od 98 beží větrák, pak spadne na 95, ale četl jsem, že taková teplota je normální.
Mára.
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
- buci_vectra
- Moderátor
- Príspevky: 6260
- Dátum registrácie: 20 Apr 2009, 23:41
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Košice
Re: Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)
Možno by stálo za zváženie domontovať Flash Lube, znižuje teplotu spaľovania pri LPG...
len na rýchlo som našiel... http://www.lpgforum.cz/?p=62" onclick="window.open(this.href);return false;
Pre teba je zaujimavé to zníženie teploty spaľovania...
Ak máš možnosť, kúp sadu Flash lube z poľska, je výrazne lacnejšia ako tu. Aspoň u nás na slovensku to tak je...
len na rýchlo som našiel... http://www.lpgforum.cz/?p=62" onclick="window.open(this.href);return false;
Pre teba je zaujimavé to zníženie teploty spaľovania...
Ak máš možnosť, kúp sadu Flash lube z poľska, je výrazne lacnejšia ako tu. Aspoň u nás na slovensku to tak je...
Vectra B 2.5 V6 - strieborná - Lubecová
Vectra B 1.8 16v - modrá
Tigra X14XE
PartBase - Zoznam dielov
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET
Vectra B 1.8 16v - modrá
Tigra X14XE
PartBase - Zoznam dielov
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 342
- Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
- Auto: Corsa C
- Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
- Bydlisko: Krásná Lípa
Re: Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)
Díky za tip, ale já tam to přimazávání mám a už hodně dlouho, dělal jsem to vlastně hned jak jsem to koupil. Asi to fakt funguje, protože ventily jsou pěkné, čisté. Ale tu celkovou teplotu to asi o tolik neochladí. I dávkování aditiva pravidelně kontroluji, nemám ještě tu elektronickou variantu, mám pouze tu podtlakovou s seřizovacím šroubem. udržuji, jak je doporučeno co 5 vteřin kapka.
Mára
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
- buci_vectra
- Moderátor
- Príspevky: 6260
- Dátum registrácie: 20 Apr 2009, 23:41
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Košice
Re: Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)
Vážne, máš to aj v podpise, nevšimol som si
Vectra B 2.5 V6 - strieborná - Lubecová
Vectra B 1.8 16v - modrá
Tigra X14XE
PartBase - Zoznam dielov
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET
Vectra B 1.8 16v - modrá
Tigra X14XE
PartBase - Zoznam dielov
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET
- LukášPB
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 1112
- Dátum registrácie: 11 Júl 2012, 12:45
- Auto: Omega B
- Bydlisko: Považská Bystrica
- Bydlisko: Púchov/Považská Bystrica
Re: Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)
Mal tvoj motor aj vibrácie na volnobehu? A po prepnutí na benzín sa to všetko o dosť zlepšilo?
Fiat Palio Combi 1.2 -> 4 x Opel Vectra B 1.8/1.7TD -> Opel Astra G Caravan 1.4 -> Opel Omega 2.5 V6 LPG -> Škoda Octavia 1.9TDi L&K
[BRATISLAVA] Chiptuning & kódovanie & EGR off & DPF off & a iné soft úpravy -> SS
Volkswagen Passat 1.9TDi 96kw @ 132kw EGR off
BMW 730d 160kw @ 200kw EGR off
[BRATISLAVA] Chiptuning & kódovanie & EGR off & DPF off & a iné soft úpravy -> SS
Volkswagen Passat 1.9TDi 96kw @ 132kw EGR off
BMW 730d 160kw @ 200kw EGR off
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 342
- Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
- Auto: Corsa C
- Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
- Bydlisko: Krásná Lípa
Re: Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)
Ahoj.
Toho jsem si nevšimnul a že jsem "pintlich". Teda když už se to takhle vyvedlo, to se motor více třásl než obvykle jak na benzín, tak na LPG, ale vysloveně sebou neškubal.
Mára
Toho jsem si nevšimnul a že jsem "pintlich". Teda když už se to takhle vyvedlo, to se motor více třásl než obvykle jak na benzín, tak na LPG, ale vysloveně sebou neškubal.
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 342
- Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
- Auto: Corsa C
- Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
- Bydlisko: Krásná Lípa
Re: Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)
Ahoj.
Tak dávám aktuální fotku toho těsnění .
Ten jakoby kroužek těsnící válec se úplně vylounul, stejně vyloupnutej je na válci číslo 2 a 3. Kluci z Corsa fóra říkají, že je to šuntovým těsněním, prý mám dát lepší, třeba originál GM nebo Elring a bude klid.
Co vy na to těsnění, mě příjde celé dost hrozné, to původní vypadalo při několinásobném nájezdu lépe.
Mára
Tak dávám aktuální fotku toho těsnění .
Ten jakoby kroužek těsnící válec se úplně vylounul, stejně vyloupnutej je na válci číslo 2 a 3. Kluci z Corsa fóra říkají, že je to šuntovým těsněním, prý mám dát lepší, třeba originál GM nebo Elring a bude klid.
Co vy na to těsnění, mě příjde celé dost hrozné, to původní vypadalo při několinásobném nájezdu lépe.
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
- bukelo
- Moderátor
- Príspevky: 29246
- Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)
Ak ti ti pomoze v rozhodovani, ja som daval na corsu tesnenie pod hlavu Elring, mam tam teraz na tom asi 12T km najazdene, a zatial bez problemov. Poklopem si ale pre istotu na drevo. V podstate tam sli vsetky tesnenia na motore Elring. Skrutky na hlave su taktiez Elring ... ale ci by bol problem ich znovu odkrutit radsej nechcem ani len pomysliet.
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 342
- Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
- Auto: Corsa C
- Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
- Bydlisko: Krásná Lípa
Re: Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)
Ahoj.
Tak postupně pracuji na tom, aby Bobík znovu obživnul.
Mám komplet odstrojeno, blok motoru očištěn, přeměřen a lehce obroušen brusným kamenem. Jelikož byl již před tím prasklý plastový vnitřní kryt rozvodů, dám nyní nový, origo od Oplu. Vodní pumpa po těch pár tKm již vykazuje normálně vakl, takže půjde nová.
Veškerá těsnění a šrouby hlavy dám Elring. Hlava je též odstrojená, půjde na kontrolu, zda je rovná, případně na srovnání. Její sací kanály jsou naprosto netknuté bordelem - díky zaslepení EGR ventilu a přimazávání FlashLube, až jsem tomu nevěřil, ve výfukuvých pouze lehký potah od sazí. Vstřiky jsou také naprosto čisté, plošky jsou jak zrcadlo a v nich čtyři malé vstřikovací otvory, paráda.
Ještě jsem se rozhodl dát do hlavy nová hydraulická zdvihátka, všech komplet 16 kousků. Našel jsem kus za 132,-Kč, je to zdvihátko INA. Když jsem vyndal původní, tak mě překvapilo, že ty všechny jsou taky INA.
Když je to takhle rozdělané, tak jsem měl čas a vyndal celou saharu. Motor větráku jsem rozebral, vyčistil a promazal - podstatně mu to ulehčilo práci, otáčí se daleko snadněji. Dále jsem pořádně vypral chladič a zvenku jej pořádně vyfoukal a taky vypral a znovu vyfoukal - teda to bylo bordelu, kamínků, much a kdoví čeho všeho. Jak to mohlo vůbec chladit? Pak jsem to zase složil dohromady, ale praskla mi ta plastová příchytka chladiče k sahaře. Koupil jsem jí v Oplu za jedno Éčko.
Teď čekám na tu hlavu, pán co jí dělá říkal, že ten prasklý nálitek na šroub nebude problém opravit a když jsem mu řekl o tom těsnění tak se mi trošku smál, že těsnění pod hlavu Victor Reinz by nikdy nedal, dělá do motorsportu. Nyní těsnění Elring plně schválil.
Zatím Mára
V mezi čase jsem na Bobkovi udělal přední desky ATE a opravnou sadou zrenovoval nyní skvěle dostupné přepákování řazení.
Tak postupně pracuji na tom, aby Bobík znovu obživnul.
Mám komplet odstrojeno, blok motoru očištěn, přeměřen a lehce obroušen brusným kamenem. Jelikož byl již před tím prasklý plastový vnitřní kryt rozvodů, dám nyní nový, origo od Oplu. Vodní pumpa po těch pár tKm již vykazuje normálně vakl, takže půjde nová.
Veškerá těsnění a šrouby hlavy dám Elring. Hlava je též odstrojená, půjde na kontrolu, zda je rovná, případně na srovnání. Její sací kanály jsou naprosto netknuté bordelem - díky zaslepení EGR ventilu a přimazávání FlashLube, až jsem tomu nevěřil, ve výfukuvých pouze lehký potah od sazí. Vstřiky jsou také naprosto čisté, plošky jsou jak zrcadlo a v nich čtyři malé vstřikovací otvory, paráda.
Ještě jsem se rozhodl dát do hlavy nová hydraulická zdvihátka, všech komplet 16 kousků. Našel jsem kus za 132,-Kč, je to zdvihátko INA. Když jsem vyndal původní, tak mě překvapilo, že ty všechny jsou taky INA.
Když je to takhle rozdělané, tak jsem měl čas a vyndal celou saharu. Motor větráku jsem rozebral, vyčistil a promazal - podstatně mu to ulehčilo práci, otáčí se daleko snadněji. Dále jsem pořádně vypral chladič a zvenku jej pořádně vyfoukal a taky vypral a znovu vyfoukal - teda to bylo bordelu, kamínků, much a kdoví čeho všeho. Jak to mohlo vůbec chladit? Pak jsem to zase složil dohromady, ale praskla mi ta plastová příchytka chladiče k sahaře. Koupil jsem jí v Oplu za jedno Éčko.
Teď čekám na tu hlavu, pán co jí dělá říkal, že ten prasklý nálitek na šroub nebude problém opravit a když jsem mu řekl o tom těsnění tak se mi trošku smál, že těsnění pod hlavu Victor Reinz by nikdy nedal, dělá do motorsportu. Nyní těsnění Elring plně schválil.
Zatím Mára
V mezi čase jsem na Bobkovi udělal přední desky ATE a opravnou sadou zrenovoval nyní skvěle dostupné přepákování řazení.
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
- bukelo
- Moderátor
- Príspevky: 29246
- Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)
Pekne postupujes ...
- langdon2
- Admin - Opelclub VIP člen
- Príspevky: 23042
- Dátum registrácie: 16 Jan 2008, 16:10
- Auto: Insignia
- Bydlisko: Nitra
- Bydlisko: Nitra
Re: Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)
No som zvedavy kolko mne v Corse vydrzi tesnenie pod hlavou.. Daval som vsetky Victor Reinz..
Ale tak od GO motora X10XE sa na Corse spravilo mozno 2000-3000km.. zatial v pohode..
Myslim si ze viacej ako 10000km sa na tom aute uz nespravi.. Mesacne robi tak mozno 400km.
Ale tak od GO motora X10XE sa na Corse spravilo mozno 2000-3000km.. zatial v pohode..
Myslim si ze viacej ako 10000km sa na tom aute uz nespravi.. Mesacne robi tak mozno 400km.
Opel Insignia 2,0Cdti
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 342
- Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
- Auto: Corsa C
- Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
- Bydlisko: Krásná Lípa
Re: Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)
Ahoj.
Dneska jsem byl vyzvednout nějaké nové šrouby v Oplu, na komplet kryt rozvodů, na držák motoru co se na něj chytá silentblok, na kola vačkových hřídelů.
Namontován zpět chladič se saharou.
No Bobík dostal za ten rok porci přes 20tKm, pevně doufám, že je to těsněním.
Mára
A jinak, máte nějaké provozní zkušenosti co udělat s novýma zdvihátkama před montáží, nebo při ní? Nebo je to jedno, prostě je tam nadělit a po startu motoru se sami olejem naplní?
Dneska jsem byl vyzvednout nějaké nové šrouby v Oplu, na komplet kryt rozvodů, na držák motoru co se na něj chytá silentblok, na kola vačkových hřídelů.
Namontován zpět chladič se saharou.
No Bobík dostal za ten rok porci přes 20tKm, pevně doufám, že je to těsněním.
Mára
A jinak, máte nějaké provozní zkušenosti co udělat s novýma zdvihátkama před montáží, nebo při ní? Nebo je to jedno, prostě je tam nadělit a po startu motoru se sami olejem naplní?
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
- langdon2
- Admin - Opelclub VIP člen
- Príspevky: 23042
- Dátum registrácie: 16 Jan 2008, 16:10
- Auto: Insignia
- Bydlisko: Nitra
- Bydlisko: Nitra
Re: Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)
Presne tak.. oni su od vyroby uz naplnene olejom.. Tiez som pri GO X10XE motora daval nove zdvihatka.. len som ich zalozil, a hotovo.. Samozrejme pri montazi treba vsetko trocha namazat.. aj zdvihatka som trocha oblial, aj vacky pod ulozenie.. tak isto ked sa aj kluka montuje..
Opel Insignia 2,0Cdti
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 342
- Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
- Auto: Corsa C
- Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
- Bydlisko: Krásná Lípa
Re: Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)
Ahoj.
Tak to je pohoda, mám litřík oleje, stříkačkou vše promažu až to budu skládat.
Ještě jsem se někde dočetl, že po založení nových zdvihátek, utažení vačky a tak, by se nemělo cca 30 minut nic dál na rozvodech dělat, aby si to sedlo a pak ručně dvakrát protočit, zda je vše pohyblivé a nezůstane někde otevřený, pootevřený ventil.
Mára, nyní na tři dny v zaměstnání, béééé
Tak to je pohoda, mám litřík oleje, stříkačkou vše promažu až to budu skládat.
Ještě jsem se někde dočetl, že po založení nových zdvihátek, utažení vačky a tak, by se nemělo cca 30 minut nic dál na rozvodech dělat, aby si to sedlo a pak ručně dvakrát protočit, zda je vše pohyblivé a nezůstane někde otevřený, pootevřený ventil.
Mára, nyní na tři dny v zaměstnání, béééé
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 342
- Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
- Auto: Corsa C
- Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
- Bydlisko: Krásná Lípa
Re: Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)
Ahoj.
Tak hlava je po preventivním srovnání doma, prasklinka v dosedací ploše jednoho šroubu je zavařená a odfrezovaná - nic není poznat. Cena 1000,- Kč, paráda.
Zítra začínám s montáží, vodní pumpu mám novou Valeo, starou se pokusím reklamovat.
Jinak mi pán co dělal hlavu říkal, že to těsnění od Victor Reinz taky jednou dal a fouklo jim už hned na motorové brzdě, od té doby, prý již nikdy nepoužil.
Mára
Tak hlava je po preventivním srovnání doma, prasklinka v dosedací ploše jednoho šroubu je zavařená a odfrezovaná - nic není poznat. Cena 1000,- Kč, paráda.
Zítra začínám s montáží, vodní pumpu mám novou Valeo, starou se pokusím reklamovat.
Jinak mi pán co dělal hlavu říkal, že to těsnění od Victor Reinz taky jednou dal a fouklo jim už hned na motorové brzdě, od té doby, prý již nikdy nepoužil.
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.