Zdravím oplaci mam taku otazku. Ako maju fungovať ventilatory chladenia na vectre b mam 1.7 td od isuzu 60KW s klimatizaciou. lebo v letnom období nemožem použivat klímu lebo mi ide teplota do červeneho a aj bez klimatizacie pri svižnejšej jazde či po dialnici alebo do dlhšich stupani do kopca mi ide teplota motora do červenych teplot a rozdie teplot je skoro 40 stupnov c. no hibe sa od 80 do 120 ? a už som aj na donovaloch raz vyvaril vodu . A k tym ventilatorom pri teplote 95 stupnov sa pustia dva ventilatory akokeby do kriza v motorovej časti a sklimovych dvoch iba jeden aj ked zapnem klimu tak bezia iba tieto dva ten treti vobec nejde pričom je v poriadku a teplota rapidne stupa a tocia sa relativne pomali aj ked varim vodu v chladiči, ked zapojim vetrak na priamo na baterku ide podstatne rychlejšie. a na chladiči mam dva senzory, na vrchu je 4kablovy a zospodu 2 kablovy neviete ako to ma fungovat prosím poradte som z toho na nervy
Ma len napadá, či je v poriadku termostat, chladič či nieje zanesený apod.
Opel Vectra C caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006
Opel Astra F 1,8i 16v r.v.1994 - EX; Opel Frontera B 2,2 DTi 85 kw r.v. 2000 -EX
Opel Vectra C 1,9 CDTi 88 kw r.v. 2006 - EX; Opel Vectra B caravan 1,6 16v r.v. 1996 - EX
Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM a Diagnostika vozidiel Fiat, Alfa Romeo, Lancia pomocou Fiat ECU Scan
na cavte tak ešte viac na nervy neviem čo s tym vymenil som termostat za 17E udajne orginal a aj chladič som dal uplne novy za 230E a stale to iste to može človeka ak poraziť neviete čo s tym moze este byť?
cavte oplaci no tak chladic vymeneny, termostat vymenený, a ten treti ventilátor čo nešiel som nenašiel zavadu lebo na prazno išlo 13v do konektora a po pripojení 0v tak som kúpil spinaci rele a ked pustí tie dva funkčné tak zopne cievku rele a 3 vetrak pustí priamo s + baterky a tak to funhuje. Dnes som tomu poturoval do lepších kopcov pri vonkajšej teplote 32 stupňov vetraky teraz už 3 zaplo pri 97 stupňoch a neprekrocilo teplotu nad 98 stupňov tak hádam to už bude fungovať a to 3 eurove rele vydrží ale aj tak dik za rady
este taky detail k tomuto, dnes som ešte vymenil rozvody + vodnu pumpu bol to kit ina udajne dobra značka a vetraky sa mi puštaju už pri 93 stupnoch a schladia na 90 stupnuv a sa vypnu. Myslite že aj ta pumpa ma na toto vpilv?
Presne mám rovnaký problém ako si mal ty, lenže mne vetráky nezopína vôbec.
Inak akú máš teplotu normálne ked ideš ja neviem po okreske 80 na 5ke. Ja mám takú normál teplotu tak milimeter až dva nad 80tkou, teda asi takých 82-83C.
Ale akonáhle idem po meste v kolone alebo stojím tak ide až po 100, včera mi dokonca vyšla až nad stovku. Vetráky sa nespínajú ani jeden, lebo majitel predomnou tam dorobil nejaku amatersku inštaláciu tých vetrákov na spínač ktorý mám vyvedený v kabíne pod volantom. Len to zapojenie je strašn, káble bez izolácie atd. a nevedno prečo to nefunguje, obidva vetráky ked napojím napriamo tak šlapú, včera sa mi na to pozeral elektrikár a tiež bez výsledku, cez týžden to pojdem riešiť znova už s jedným kamarátom autoelektrikárom, tak to vyriešime dúfam, vyzerá, že problém je v relátkach niekde.
Ale to spínanie na vypínač si nechám, inak vetráky na 1.7td sú 2 rýchlostné. Tie termospínače sú dosť nespolahlivé čo som počul, tak zatial to budem mať na vypínač, a v buducnosti to poriešim cez termospínač, a vypínač budem mať v zálohe keby odišiel termospínač a nezopínalo to automaticky.
Fiat Palio Combi 1.2 -> 4 x Opel Vectra B 1.8/1.7TD -> Opel Astra G Caravan 1.4 -> Opel Omega 2.5 V6 LPG -> Škoda Octavia 1.9TDi L&K
[BRATISLAVA] Chiptuning & kódovanie & EGR off & DPF off & a iné soft úpravy -> SS
Volkswagen Passat 1.9TDi 96kw @ 132kw EGR off BMW 730d 160kw @ 200kw EGR off
no pokial idem tak medzi dedinami tak 80 až 90 km/h tak ta teplota je od tych 82 po 90 stupnov setko zalezi od vonkajsej teltoty a do kopcov mi teraz ide tak do 99 stupnov viac mi to zatial po tychto vymenach nedalo a to som tomu inač dupal ja som to dal cez relatko ten treti vetrak a zatial v pohode a ten termospinač mam 4-kablovy tak neviem asi na dva stupne teploty tak zatial s tym nemam problem
Mne mimo mesta drzi ako prikovana 80-82C ale akonahle idem po meste do kopca na 2ke napr. tak uz to ide k 100vke, a ked stojim tak nad 100. Musim poriesit tie ventilatory.
Fiat Palio Combi 1.2 -> 4 x Opel Vectra B 1.8/1.7TD -> Opel Astra G Caravan 1.4 -> Opel Omega 2.5 V6 LPG -> Škoda Octavia 1.9TDi L&K
[BRATISLAVA] Chiptuning & kódovanie & EGR off & DPF off & a iné soft úpravy -> SS
Volkswagen Passat 1.9TDi 96kw @ 132kw EGR off BMW 730d 160kw @ 200kw EGR off