VECE 2,2DTi, 92kw/2003 - neštartuje
Moderátori: dulo, buci_vectra
- Lubec
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 5297
- Dátum registrácie: 17 Aug 2010, 21:54
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Bardejov SK
Pato, prestan, ak tu na fore budes dlhsie iste veci a suvyslosti pochopis, su isty ludia ktorych je treba brat s rezervou. Iste pravidla, ktore je treba dodrziavat a kym sa ich naucis, tak neurazaj. Hlavne nie ludi, ktory ti v pripade tvojej potreby nezistne pomozu a Iurai takym je.
Co sa tyka tvojho problemu, pozdravujem tvojho mechanika, ako si pisal je dobry. Klobuk dole.
Co sa tyka tvojho problemu, pozdravujem tvojho mechanika, ako si pisal je dobry. Klobuk dole.
quattro
VeBe X25XE - Phoenix-ex
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
VeBe X25XE - Phoenix-ex
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
- buci_vectra
- Moderátor
- Príspevky: 6260
- Dátum registrácie: 20 Apr 2009, 23:41
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Košice
Dôrazne, ale slušne som ťa upozornil, pretože toto nebol prvý prípad, keď som ti opravoval, upravoval názov témy. Poslal som ti o tom aj SS a hneď nato vytvoríš tému z názvom Akty X...
No uznaj... :evil: Preto som ťa upozornil a zaobišiel som sa bez invektív.
Takýchto vzpierajúcich sa žrebčekov sme tu už mali, tak skľudni hormón a nabudúce slušne...
http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=7047 - pravidlo jedenáste
No uznaj... :evil: Preto som ťa upozornil a zaobišiel som sa bez invektív.
Takýchto vzpierajúcich sa žrebčekov sme tu už mali, tak skľudni hormón a nabudúce slušne...
http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=7047 - pravidlo jedenáste
Vectra B 2.5 V6 - strieborná - Lubecová 
Vectra B 1.8 16v - modrá
Tigra X14XE
PartBase - Zoznam dielov
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET

Vectra B 1.8 16v - modrá
Tigra X14XE
PartBase - Zoznam dielov
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 55
- Dátum registrácie: 03 Jan 2012, 12:51
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
ok berem vsetko co ste mi napisali ospravedlnujem sa, vsetkym a fakt ma to mrziLubec napísal:Pato, prestan, ak tu na fore budes dlhsie iste veci a suvyslosti pochopis, su isty ludia ktorych je treba brat s rezervou. Iste pravidla, ktore je treba dodrziavat a kym sa ich naucis, tak neurazaj. Hlavne nie ludi, ktory ti v pripade tvojej potreby nezistne pomozu a Iurai takym je.
Co sa tyka tvojho problemu, pozdravujem tvojho mechanika, ako si pisal je dobry. Klobuk dole.

-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 16 Jan 2012, 12:21
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
Tak vece mi neštartuje tak moje volanie o pomoc davam do tohto vlákna, príbuzné témy tu sú, ale nie pod Vectrou ;-) snáď nevadí... takže ahojte prosím vás viete mi to niekto preložiť, či poradiť?
P1105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Not present
P0400 - Exhaust Gas Recirculation Flow Excessive Detected
(5B) - Not present
P0105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Not present
P0400 - Exhaust Gas Recirculation Valve Feedback Signal Malfunction
(F8 ) - Not present
Ako som majiteľom VeCe (len 2 roky) tak neprejdu 3 mesiace aby mi nenabehol nejaký problém. No pre tento krát som sa rozhodol nedotovať autorizovaný servis a cez požičaný OP-COM mi to vyhodilo tieto kody. Auto padalo do núdzového režimu, zväčša pri voľnobežných otáčkach, na križovatke pokiaľ som neudržiaval vyššie otáčky, po par minútach skočilo do normálu, neskôr to stratilo akúkoľvek pravidelnosť naskakoval kedykoľvek a vypol sa niekedy sám, niekedy po vypnutí a naštartovaní a niekedy nepomohlo ani to a potom keď začalo byť chladnejšie to prestalo úplne, autíčko jazdilo fajn bez problémov, keď sa to objavilo znova tak som auto odstavil na dva týždne no včera som zistil že už ani nenaštartuje, respektive naštartuje, ale vzápätí zhasne
P1105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Not present
P0400 - Exhaust Gas Recirculation Flow Excessive Detected
(5B) - Not present
P0105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Not present
P0400 - Exhaust Gas Recirculation Valve Feedback Signal Malfunction
(F8 ) - Not present
Ako som majiteľom VeCe (len 2 roky) tak neprejdu 3 mesiace aby mi nenabehol nejaký problém. No pre tento krát som sa rozhodol nedotovať autorizovaný servis a cez požičaný OP-COM mi to vyhodilo tieto kody. Auto padalo do núdzového režimu, zväčša pri voľnobežných otáčkach, na križovatke pokiaľ som neudržiaval vyššie otáčky, po par minútach skočilo do normálu, neskôr to stratilo akúkoľvek pravidelnosť naskakoval kedykoľvek a vypol sa niekedy sám, niekedy po vypnutí a naštartovaní a niekedy nepomohlo ani to a potom keď začalo byť chladnejšie to prestalo úplne, autíčko jazdilo fajn bez problémov, keď sa to objavilo znova tak som auto odstavil na dva týždne no včera som zistil že už ani nenaštartuje, respektive naštartuje, ale vzápätí zhasne

Škoda 120 GLS :-)
Mazda 323F BA
VeCe 2,2DTI 92kw/2003 Y22DTR
Mazda 323F BA
VeCe 2,2DTI 92kw/2003 Y22DTR
- Teo
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4752
- Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
- Auto: Viac Oplov
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
navstivte poriadny servis a mate po problemoch -www.mojopel.sk-0903757534 a kym tu debatite my to uz davno opravime 
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 16 Jan 2012, 12:21
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
píšem sem lebo chcem čo najviac o danom probléme zistiť svojpomocne. Moje náklady na to autíčko boli v minulosti nehorázne a doteraz jeho výber vyčítam manželke
aj keď už som si k nemu vytvoril určitý citový vzťah a keď zrovna ide tak ide skvele
cením si tvoju ponuku, či reklamu a možno ju v krajnej situácií aj využijem ;-)


Škoda 120 GLS :-)
Mazda 323F BA
VeCe 2,2DTI 92kw/2003 Y22DTR
Mazda 323F BA
VeCe 2,2DTI 92kw/2003 Y22DTR
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 181
- Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 20:29
- Auto: Zafira A
- Bydlisko: Ostrava
U Y22DTR jsou tohle poměrně klasické kódy.
P0105 a P1105. Neodmyslitelná dvojice.
Jestli máš ještě OP COM, zkontroluj následující:
Barometric Pressure a Boost Pressure. Bez nastartovaného motoru. Ta první hodnota je barometr, měří tlak atmosferického vzduchu. A ta druhá měří tlak v sání. Bez nastartování musí být stejné, nebo jen min rozdíl. Vyplatí se v každém případě vyčistit MAP senzor.
Horší je chyba P0400. Vyčisti pořádně EGR, jestli už není pozdě. Chybný signál feedbacku se nechá řešit, ale musí být funkční EGR!!
Až to vyčistíš, napiš mi, poradím, co dál.
Jinak jsem tady něco o tom EGRu psal.
P0105 a P1105. Neodmyslitelná dvojice.
Jestli máš ještě OP COM, zkontroluj následující:
Barometric Pressure a Boost Pressure. Bez nastartovaného motoru. Ta první hodnota je barometr, měří tlak atmosferického vzduchu. A ta druhá měří tlak v sání. Bez nastartování musí být stejné, nebo jen min rozdíl. Vyplatí se v každém případě vyčistit MAP senzor.
Horší je chyba P0400. Vyčisti pořádně EGR, jestli už není pozdě. Chybný signál feedbacku se nechá řešit, ale musí být funkční EGR!!
Až to vyčistíš, napiš mi, poradím, co dál.
Jinak jsem tady něco o tom EGRu psal.
Zafira 2,2DTi 2005, bez EGR ventilu
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 16 Jan 2012, 12:21
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
alzafir ďakujem krásne za pomoc, ten op-com bohužial už nemám mal som ho len na pol hodinku a kedy mi čínska pošta doručí môj vlastný si netrúfnem odhadnúť ;-) skúsim vybrať map senzor myslím že viem kde ho hľadať niekde tu na fóre som ho videl resp. dva :-) ale kde presne sa nachádza EGR ventil netuším, poraď pls... keď to budem mať vonku budem múdrejší.
jony5 ďakujem aj tebe za nápad, za pomoc, niesom moc zručný, ale skúsim a snáď si s tým poradím ;-)
edit: už som tu našiel návod na to egr tak som zvedavý ako na tom bude, nový je nechutne drahý ;-)
jony5 ďakujem aj tebe za nápad, za pomoc, niesom moc zručný, ale skúsim a snáď si s tým poradím ;-)
edit: už som tu našiel návod na to egr tak som zvedavý ako na tom bude, nový je nechutne drahý ;-)
Škoda 120 GLS :-)
Mazda 323F BA
VeCe 2,2DTI 92kw/2003 Y22DTR
Mazda 323F BA
VeCe 2,2DTI 92kw/2003 Y22DTR
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 43
- Dátum registrácie: 16 Okt 2008, 07:26
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Liptovsky Hradok, SK
- Kontaktovať používateľa:
Re:
Tiez sa mi vyskytuju tieto dve chyby. Auto potom prejde do nudzoveho rezimu.alzafir napísal:U Y22DTR jsou tohle poměrně klasické kódy.
P0105 a P1105. Neodmyslitelná dvojice.
Jestli máš ještě OP COM, zkontroluj následující:
Barometric Pressure a Boost Pressure. Bez nastartovaného motoru. Ta první hodnota je barometr, měří tlak atmosferického vzduchu. A ta druhá měří tlak v sání. Bez nastartování musí být stejné, nebo jen min rozdíl. Vyplatí se v každém případě vyčistit MAP senzor.
P1105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Not present
P0105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Not present
Cez OPCom som vycital taketo hodnoty pri nenastartovanom motore
Barometric Pressure (atmosfer. tlak) : 83kPa / (napatie si nepamatam - asi 3.5V) - toto je dost nizka hodnota
Boost Pressure (MAP-tlak v sani) : 90 kPa / 1.48V - aj toto nezodpoveda okolitemu tlaku
Skusal som vymenit snimac atmosfer. tlaku, ale ukazuje take iste hodnoty.
Vie niekto napisat ake ma by spravne napatie na tycho snimacoch, pripadne nejaku charakteristiku tychto snimacov?
Najlepsie pri cca 100kPa - lahsie by som ich otestoval.
Pripadne co s tym robit dalej - co skontrolovat?
Pomohlo by mi to. Vdaka.
Signum Y22DTR, 2004
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Re: VECE 2,2DTi, 92kw/2003 - neštartuje
Barometrický tlak je okolo 100 kPa a napr. moje turbo tlačí okolo 160 kPa pri 2000 ot., ale to je úplne iný motor.
Tak či tak Ti to možno pomôže.
Tak či tak Ti to možno pomôže.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 43
- Dátum registrácie: 16 Okt 2008, 07:26
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Liptovsky Hradok, SK
- Kontaktovať používateľa:
Re: VECE 2,2DTi, 92kw/2003 - neštartuje
Ale potreboval by som vediet ake napatie vtedy dava snimac
zatial som nasiel a budem doplnat:
Snimac tlaku v potrubi (MAP) kod: BOSH 0 281 002 437 s teplot. senzorom | GM 24459853 - 9158595 - 9196671 - 93171176
tlak: 20kPa(0,5V) - 300kPa(4,5V) - linearny priebeh
napajanie: 5V / 9mA (+/-3mA)
teplota: 20C(2,5kOhm)
Pin 1 : Ground (Brown/Green) -> to XC11 connector pin 46 - prava strana pri pohlade do konektora s napisom hore
Pin 2 : NTC resistor (Blue/White) -> to XC11 connector pin 22 - teplota(Ohm)
Pin 3 : +5 V (White/Black) -> to XC11 connector pin 39
Pin 4 : Output signal (Grey/Red) -> to XC11 connector pin 9 - tlak(V)
Snimac barometrickeho tlaku kod GM 244 266 79 | Opel 62 38 260
nahrady: Wells SU6742 ?
Pin 1 : Power supply (White/Black) -> to XC12 connector pin 31 - prava strana pri pohlade do konektora s napisom hore
Pin 2 : Ground (Brown/Grey) -> to XC12 connector pin 8
Pin 3 : Signal (Brown/Green) -> to XC12 connector pin 44
pre 100kPa treba mat asi 4V
takze vadny snimac barom. tlaku sa da oklamat (docasne, ak nechdite vysoko do hor) ak zapojite dve diody do serie mezdi +5V a signal (na kazdej diode sa znizi nap. o cca 0,6V, samozrejme katodu na signal). Prud tecie asi 40uA.
Rozdiel medzi tlakom z baromet. snimacom a MAP nesmie byt vacsi ako 15kPa - potom hlasi chybu
zatial som nasiel a budem doplnat:
Snimac tlaku v potrubi (MAP) kod: BOSH 0 281 002 437 s teplot. senzorom | GM 24459853 - 9158595 - 9196671 - 93171176
tlak: 20kPa(0,5V) - 300kPa(4,5V) - linearny priebeh
napajanie: 5V / 9mA (+/-3mA)
teplota: 20C(2,5kOhm)
Pin 1 : Ground (Brown/Green) -> to XC11 connector pin 46 - prava strana pri pohlade do konektora s napisom hore
Pin 2 : NTC resistor (Blue/White) -> to XC11 connector pin 22 - teplota(Ohm)
Pin 3 : +5 V (White/Black) -> to XC11 connector pin 39
Pin 4 : Output signal (Grey/Red) -> to XC11 connector pin 9 - tlak(V)
Snimac barometrickeho tlaku kod GM 244 266 79 | Opel 62 38 260
nahrady: Wells SU6742 ?
Pin 1 : Power supply (White/Black) -> to XC12 connector pin 31 - prava strana pri pohlade do konektora s napisom hore
Pin 2 : Ground (Brown/Grey) -> to XC12 connector pin 8
Pin 3 : Signal (Brown/Green) -> to XC12 connector pin 44
pre 100kPa treba mat asi 4V
takze vadny snimac barom. tlaku sa da oklamat (docasne, ak nechdite vysoko do hor) ak zapojite dve diody do serie mezdi +5V a signal (na kazdej diode sa znizi nap. o cca 0,6V, samozrejme katodu na signal). Prud tecie asi 40uA.
Rozdiel medzi tlakom z baromet. snimacom a MAP nesmie byt vacsi ako 15kPa - potom hlasi chybu
Signum Y22DTR, 2004