ja tieto regulatory mam ked chces, jeden je in cabin verzia, tam sa da stelovat vo vnutri a dalsie je dual stage, ten tam idem davat, daju sa tam totiz nastavit 2 hodnoty tlaku a potom prepinat pocas jazdy.
Len zatial som nezohnal nikoho kto by mal merac A/F pomeru , sice mam budik ale ten je uzkopasmovy a nepomoze mi k nicomu.
Ty budes pridavat tlak bez merania A/F? resp. regulovania tlaku paliva.
Ja budem postupovať tak, že ho zatvorím a potom budem jazdiť a postupne popúšťať tlak, uvidím, čo sa bude diať, ako to bude ťahať a kedy začne dymiť.
Toto je čistá empíria.
A to, že ja mám dízel, tam to nie je také citlivé.
Ten dual stage je riadne drahý aj keď komfortný.
Koľko by si chcel za ten mechanický?
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
aha ty mas diesel, tak to je ine.
15e ten obycajny, 45e dual stage (na bazosi ho mam za 55e)
Inak ten s budikom neni zla volba len ho neuvidis v noci, ale to asi ani nepotrebujes.
To sú v pohode ceny, neoplatí sa mi kašlať s čínou.
Poprosím Ťa, hodil by si mi nejaké obrázky alebo link do malilu?
Oboch?
Nech sa rozhodnem.
Nechcem túto tému zaspamovať.
Dik
kajo@infopress.sk
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád