Strana 1 z 1

C20NE probém z teplotou motora

Napísané: 14 Nov 2013, 19:20
od používateľa 55patres55
Zdravím chalani. Mám problém s mojou cali .. auto nastartujem idem asi 5 km a motor je zohriaty na 100 stupnou ako nahle idem po rovinke alebo ho prezeniem nad 100km/h teplota klesne aj pod 80 stupnou niekedy aj na 60 stupnou .. termostat tam nieje, takže auto by sa zohriať nemalo a uz vobec nie prehrievať . V oleji vodu nevidím vo vode olej tiež pravdebodobne nieje .. zdá sa mi že hadica medzi motorom a chladičom je dosť natlakovana, tiez v nadobke je dosť tlaku. chladič je novy. vetrák pekne funguje pri 100 stupnoch zopne a motor ochladne ked auto stojí ...
co by to podla vas molo byť ? ... hlava alebo len tesnenie ?

Re: C20NE probém z teplotou motora

Napísané: 14 Nov 2013, 19:46
od používateľa langdon2
A preco tam nie je termostat???
No ak ti to tlakuje, tak min. tesnenie pod hlavou.. Ci samotna hlava, to zbadas az ked ju das dolu a spravi sa na nej tlakova skuska.

Re: C20NE probém z teplotou motora

Napísané: 14 Nov 2013, 20:15
od používateľa 55patres55
pretože som to len teraz zistil .. myslis že sa oplati robit tlakova skúška ? ked si mam zratat brusenie hlavy a tlakovu skusku pripadne ju dat zvariť tak to uz zozeniem pomali celí holomotor ....

Re: C20NE probém z teplotou motora

Napísané: 14 Nov 2013, 20:52
od používateľa langdon2
Zozenies, lenze v akom stave? Ber to tak, ze tie motory maju aj 20 rokov, pol miliona km nabehanych.. tam si nemozes byt nicim isty..
Kupis motor, prehodis, a potom zistis ze je na tom podobne.. Bude klepat, zrat olej, atd...
V kazdom pripade, ked to tlakuje, bude min. tesnenie chytene..
Daj dolu hlavu a svoju daj prebrusit.. za 100€ mas opracovanu hlavu, zabrusene ventily, .. Mozno aj za lacnejsie....
Nove tesnenie pod hlavu, nove sroby na hlavu, tesnenie pod veko ventilov, novy termostat, nova nemrznuca, novy olej a mozes jazdit..
Nezabudni tesnenie pod sanie a vyf. potrubie.

Re: C20NE probém z teplotou motora

Napísané: 15 Nov 2013, 11:33
od používateľa 55patres55
prave som zohnal celí motor ( nie holomotor ) bez prevodovky za 80€ z búračky ale motoru nič nieje ( videl som ho na fotkách ) vyzerá pekne čisto .. Tak neviem čo sa mi viac oplatí ... každopádne by som asi z neho vzal len hlavu a ostatok by som skusil rozpredať .. ( ďalšiu prekládku motora sa mi už robiť moc nechce ... )

Re: C20NE probém z teplotou motora

Napísané: 15 Nov 2013, 12:01
od používateľa langdon2
Ho radsej prehod cely..Ked by si len hlavu prehadzoval, by si zbytocne musel tesnenia a sroby kupovat..
Mozno budes mat stastie, a motor bude este ako tak O.K

...motor sa nekupuje podla toho, ako vyzera.... Na zgeneralkovany motor sa mozes spolahnut, na kupovany pouzivany nie.. v tom je ten rozdiel.

Re: C20NE probém z teplotou motora

Napísané: 15 Nov 2013, 12:20
od používateľa mariaan1
chladič maš novy? odvtedy to roby ? maš rovnaky chladič ako si mal? nemože to byt chladičom?

Re: C20NE probém z teplotou motora

Napísané: 15 Nov 2013, 14:17
od používateľa 55patres55
auto som kupil s tým že údajme mal prerazene tesnenie pod hlavou a praskol mu chladič ( chladič dali novy, vraj aj tesnenie ) majitelovy sa auto stale nadalej prehrievalo a s tým tesnením ho obtiahly pretože ho nevymenily a on uz na to nemal cas a ani financie. v oleji bola voda, tak som zohnal drhy motor a prehodilo sa to, no v tomto motori neni termostat a ani v tom predoslom nebol. pri výmene motora som si všimol že niesu uplne rovnake. maly ine vyka ventilov tak som ich medzi sebou vymenil tiez silentblok som musel nahodit opacne a zohnat druhy altenrator a servo kedze tam je iny rozvodovy remen a aj remennice ... na chladiči je čidlo s troma pinmi. Keď som hladal tie čidla našiel som že čidla z 3 pinmi by malo byť na zdojeny vetrák a ja mam iba jeden vetrák ...

Re: C20NE probém z teplotou motora

Napísané: 16 Nov 2013, 11:41
od používateľa mick04
Tak chlape trebalo by začať asi odznova, lebo keď ani ten motor čo tam je teraz neni originál a mal si tam iný a bolo s ním robené ktovie čo, mi to pripadá ako puzzle, by si mal zobrať ten iný motor, teraz ti vetrák nezopne pri 90° ale pri 100vke asi kvôli tomu že trojpin je na jeden dvojstupňový vetrák na dva vetráky alebo na chladič aj s klimatizáciou dúfam že niak tak, pokial sa mýlim tak pardon, pokým to dáš všetko do poriadku ta asi ebne a bude to stáť viac ako keď tam dáš ďalší motor, ale ten treba samozrejme tiež skontrolovať, ináč nechápem ako mohol byť ten motor iný veď C20NE ako C20NE 2,0l 8v, výhoda je že ti ostanú náhradné diely s predošlého motora, ináč neviem čo tam bolo porobené na tom C20NE. :rozmyslam:

Re: C20NE probém z teplotou motora

Napísané: 16 Nov 2013, 18:27
od používateľa 55patres55
jednoducho eden bol novší a jeden sarší .. mal iný typ rozvodov :D cize musel som dat druhe servo druhy alterntor a aj silentblok bol iny a veko malo o jednu hadicku menej ---

Re: C20NE probém z teplotou motora

Napísané: 16 Nov 2013, 19:44
od používateľa 55patres55
nech sa páčí ...porovnajte si ich .. C20NE vs. C20NE .....



Obrázok

Obrázok

Re: C20NE probém z teplotou motora

Napísané: 17 Nov 2013, 14:09
od používateľa mick04
Vectra A mala motor s označením 20NE a aj C20NE, Calibra bola podla EPC osadená iba motorom C20NE čo sa 8v týka, ešte k tomu mal aj Kadett motory 20NE,C20NE,20SEH,20SER, a Astra F tuším tiež, takže to vyzerá že máš asi motor 20NE.

C20NE
Obrázok
20NE
Obrázok

Re: C20NE probém z teplotou motora

Napísané: 17 Nov 2013, 16:17
od používateľa leader91
A nie je rozdiel medzi C20NE a 20NE v tom že jeden má katalyzátor a druhý nie? Práve to písmeno C by malo označovať katalyzátor.

Re: C20NE probém z teplotou motora

Napísané: 17 Nov 2013, 22:27
od používateľa mick04
Môže byť, ale je možné že má aj iný rozvodový remeň !? :neviem:

C - Emissions Classification
20 - Displacement (2000CC)
N - Compression Threshold (9.0:1 - 9.5:1)
E - Fuel System (Electronic - Multipoint or Sequential)

Re: C20NE probém z teplotou motora

Napísané: 18 Nov 2013, 20:53
od používateľa Manta
motor C20NE ma dva typi rozvodovych remenov