corsa b - chyby vyblika ale zvlastne, alebo som slepy
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 31 Mar 2008, 14:19
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
corsa b - chyby vyblika ale zvlastne, alebo som slepy
Mam tu Corsu B podla vin MY97, papiere 96 1.4i X14SZ
Nefungoval dlhsiu dobu tachometer, kedze jazdila v pohode nechalo sa to tak. Jedine sa zasvietila kontrolka ked sa brzdilo motorom (asi si uvedomil, ze ide). Odhad bol na snimac na prevodovke. Zrazu prestala fungovat vacsina palubky, kontrolou sa zistila vypalene poistky 15 a 16 (tusim), pritom ta druha nebola ani v manuale. A prave ta bola za nefungujucim tacho.
Takze tacho beha ale do 200-300m aj pri jemnom plyne naskoci kontrolka motora. Auto ide v poriadku aj ked plny plyn sa neskusal.
Tak som zacal vyblikavat :
1. pokus dopadol takto :
http://www.saabklub.sk/gallery/main.php ... 1.flv.html
11(1+10 slaby kontakt pri zapajani?)-2-1-7 0217 Překročena max. povolená teplota motoru (nj tahali sme malucha cez pol BA v 5 ludoch,ale do cerveneho sme to nenechali ist)
1-2-3-1 Poškození v obvodech ukazatele palivového čerpadla/ukazatele napájení řidicí jednotky - ?
a dalsie cislo je podla mna 2ka, lenze ziaden kod 2kou nezacina
2. pokus bol este zvlastnejsi
http://www.saabklub.sk/gallery/main.php ... 2.flv.html
1-3-2-2 ? take neviem najst
1-4-5-1 ? ani take
1-3-1-2 ? zas nic
... tak som asi slepy
inak zujimave je ako kolisu otacky pri citani, normalne na volnobehu su kludne
dik
.... asi som slepy
Nefungoval dlhsiu dobu tachometer, kedze jazdila v pohode nechalo sa to tak. Jedine sa zasvietila kontrolka ked sa brzdilo motorom (asi si uvedomil, ze ide). Odhad bol na snimac na prevodovke. Zrazu prestala fungovat vacsina palubky, kontrolou sa zistila vypalene poistky 15 a 16 (tusim), pritom ta druha nebola ani v manuale. A prave ta bola za nefungujucim tacho.
Takze tacho beha ale do 200-300m aj pri jemnom plyne naskoci kontrolka motora. Auto ide v poriadku aj ked plny plyn sa neskusal.
Tak som zacal vyblikavat :
1. pokus dopadol takto :
http://www.saabklub.sk/gallery/main.php ... 1.flv.html
11(1+10 slaby kontakt pri zapajani?)-2-1-7 0217 Překročena max. povolená teplota motoru (nj tahali sme malucha cez pol BA v 5 ludoch,ale do cerveneho sme to nenechali ist)
1-2-3-1 Poškození v obvodech ukazatele palivového čerpadla/ukazatele napájení řidicí jednotky - ?
a dalsie cislo je podla mna 2ka, lenze ziaden kod 2kou nezacina
2. pokus bol este zvlastnejsi
http://www.saabklub.sk/gallery/main.php ... 2.flv.html
1-3-2-2 ? take neviem najst
1-4-5-1 ? ani take
1-3-1-2 ? zas nic
... tak som asi slepy
inak zujimave je ako kolisu otacky pri citani, normalne na volnobehu su kludne
dik
.... asi som slepy
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 31 Mar 2008, 14:19
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
kadettc napísal::!: Ale motor nemozes nastartovat,ked vyblikavas
no ked som siel len s napajanim tak mi to hadzalo same nuly, teda napocital som 2x 10 bliknuti (a to bez medzery a radsej som to vypol
okrem toho na
http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_cod ... _codes.htm
sa pre Simtec56.5 (to su tie 4miestne kody) pise
[quote]
The Simtec 56.5 fuel systems use a 4 digit flash code. The engine ideally needs to be running when reading the fault codes, otherwise it may show incorrect fault codes.[/qoute]
Ale ak sa na to niekto chce pozriet v BA kludne posluzim.
Bukelo: no mam nastastie v tom 16pin konektore aj pin c.6
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 31 Mar 2008, 14:19
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
macil napísal:Lenže ty nemáš Simtec, ale Multec.
http://www.topbuzz1.carenthusiasts.co.u ... des.htm#gm
No dobre, ale vobec to neblika ako Multec
ten blika napr takto http://www.broadcastyoutube.com/watch?v=s8f6ZKA3tYU - ja tam vobec nemam to 1 ... 2 ...1 ...2 co ma startovat sekvenciu. A on to vyblikava pri nastartovanom motore.
Takze by to bol Multec a blika uplne blbosti ?
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 31 Mar 2008, 14:19
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
Vdaka
Takze pri vypnutom motore to slape. Tusim, ze predtym som to skratol este pred otocenim klucikom, lebo takto pekne mi to urcite neblikalo.
Mimochodom blika to 3x 4ciferne kody - podla tej stranky ale take dava Simtec 56.5
1405 Poškození ventilu EGR
1640 Porucha systému řízení zapalování se čtyřmi cívkami - koncový stupeň
0500 Čidlo rychlosti vozidla
Takze cez vikend idem studovat priucku
Takze pri vypnutom motore to slape. Tusim, ze predtym som to skratol este pred otocenim klucikom, lebo takto pekne mi to urcite neblikalo.
Mimochodom blika to 3x 4ciferne kody - podla tej stranky ale take dava Simtec 56.5
1405 Poškození ventilu EGR
1640 Porucha systému řízení zapalování se čtyřmi cívkami - koncový stupeň
0500 Čidlo rychlosti vozidla
Takze cez vikend idem studovat priucku
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 31 Mar 2008, 14:19
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
Tak aspon nejake info nech sa podakujem.
2 tyzdne dozadu som sa podujal cistit EGR, odpojil som baterku, odmontoval sanie a zistil ze nemam dost velky torx na odmontovanie ventilu (neskor som zistil ze vdaka GM tu spravnu velkost nosim vsaabe). Tak som som ho ocisitl zvonka, obhliadol, skonstatoval, ze to nevyzera zle a zmontoval to naspat, cas bez baterky cca 15minut. Len tak pre srandu som skusil vyblikat chyby a boli stale tam.
Lenze ... odvtedy to jazdi (3-4 mestske jazdy celkom cca 100km) a chybove svetlo nesvieti. A to som skusal dat plyn naplno a aj takmer skapat... no haluz.
Jedine ma napada, ze mohol blbnut konektor na ventile a nejak som ho pohol. Alebo to vsetko suvislo s tym tachom.
2 tyzdne dozadu som sa podujal cistit EGR, odpojil som baterku, odmontoval sanie a zistil ze nemam dost velky torx na odmontovanie ventilu (neskor som zistil ze vdaka GM tu spravnu velkost nosim vsaabe). Tak som som ho ocisitl zvonka, obhliadol, skonstatoval, ze to nevyzera zle a zmontoval to naspat, cas bez baterky cca 15minut. Len tak pre srandu som skusil vyblikat chyby a boli stale tam.
Lenze ... odvtedy to jazdi (3-4 mestske jazdy celkom cca 100km) a chybove svetlo nesvieti. A to som skusal dat plyn naplno a aj takmer skapat... no haluz.
Jedine ma napada, ze mohol blbnut konektor na ventile a nejak som ho pohol. Alebo to vsetko suvislo s tym tachom.