http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=36681
webz napísal:zdarec, nakoniec som kable pretiahol cez gumovu zaslepku kadial vedie hadica ostrekovaca, co ma velmi tesi.
Otazka na vas Smile Mam zapojene zatial 3 pridavne budiky, vsetky 3 som napojil na jeden kabel k +12v poistke (dal som ich na poistku lave parkovacie svetlo-hned prva poistka zlava) http://vibein.blogspot.sk/2008/01/calibra-fuses-relay-locations.html
Unesenie poistka v pohode zataz budikov? (nemam merac prudu). Poistka je cervena 10A. Ak nie, stacilo by ju zamenit za poistku s vyssou kapacitou (napr. zelenu 30) ? alebo radsej napojit niektore budiky na inu poistku a podobne? Planujem totiz pridat este aspon 2 budiky.
Taktiez ventilator chladenia, nakolko mam nastaveny na manualne zapinanie, som dal tiez na poistku parkovacky ale lavej, (na obr. č. 21), a original by mal byt 30A. Mozem teda zmenit poistku za vyssiu?
Ja som ich daval hlavne kvoli zisteniu ci su vsetky hodnoty idealne, najma tlak a teplota oleja. Teraz chcem este pridat A/F a mozno vaacum, ale to A/F som sa docital, ze bezne budiky maju dost nepresne, ze su to vyhodene peniaze (kedze prud z lambda sondy ma rozpatie iba 0-1 V). Na zahranicnych forach odporucaju wide-band O2 senzor, co ale stoji tak min. 200eur. Tvoj nazor?
chcem totiz tlak turba zvysit na 1bar ale bez toho aby som vedel aky je A/F to robit nebudem.
iurai napísal:zle riesenie. ventilator ma velky odpor prudu.
taketo spotrebice treba zapajat osobitne. nemozes pretazovat tie tenke drotiky pre 10A okruh
najlepsie od akumlatora napriamo, s poistkou a zapinat z kabiny cez rele.
dufam, ze to mas urobene tak, ze sa ventialtor zapne pri vysokej teplote bez ohladu na spinac v kabine