Strana 1 z 1

chybové kody C20LET

Napísané: 04 Máj 2012, 18:35
od používateľa miras3000
ahojte , chtěl bych vás poprosit o pomoc,...
dneska jsem dozapojil motor ,dodal všechny čidla, elektr.ventily,...
po startu se mi rozvítila kontrolka motoru, tak jsem vyblikal kody:
21 - throttle position sensor - High voltage
71 - Air temperature sensor - High voltage
73 - Air flow sensor - low voltage
94 - Hall effect switch - High voltage
kody jsem vyčetl při běžícím motoru , když tak by mi stačilo vysvětlit alespoň co znamená high a low Voltage (jestli špatný spoj ,vadné čidlo,...)
děkuju za každou radu :)

Napísané: 04 Máj 2012, 20:31
od používateľa mick04
21- senzor polohy škrtiacej klapky - vysoké napätie
71- senzor teploty vzduchu - vysoké napätie
73- snímač prietoku vzduchu - nízke napätie
94- Hallov snímač - vysoké napätie
dúfam že to takto stačí, a že som sa nesekol :wink:

c20let kody

Napísané: 04 Máj 2012, 21:01
od používateľa miras3000
:D to vím, jen nevím co je co, vysoké napětí a nízké napětí, vím že jedno by měl být zkrat a to druhý přerušený vedení , ale nevím k čemu to přiřadit. nebo jestli není něco odpálené a tak. ale dík za odpověd :)

Napísané: 04 Máj 2012, 22:53
od používateľa macil
Vysoké napätie - obvod prerušený
Nízke napätie - zvýšený odber v meranom okruhu (skrat, vadné čidlo...)

Napísané: 05 Máj 2012, 01:13
od používateľa miras3000
:D díky ,to je to co jsem potřeboval vědět. jenom teda doufám že nemám spálenou váhu vzduchu :( ,...
dík :wink:

Napísané: 05 Máj 2012, 07:40
od používateľa mick04
najideálnejšie by bolo, keby ti niekto požičal na odskúšanie funkčnú váhu vzduchu,

Napísané: 05 Máj 2012, 11:31
od používateľa EsTo
21- senzor polohy škrtiacej klapky - prestriekať sprejom na kontakty, prípadne vymeniť, stojí to pár korún (mjauto.cz)
71- senzor teploty vzduchu - platí to isté čo vyššie
73- snímač prietoku vzduchu - zlá váha vzduchu, pravdepodobne len vymeniť
94- Hallov snímač - typické kurvítko, vymeniť ;)

Dúfam, že som pomohol. To isté som menil aj ja na svojej ;)

Napísané: 05 Máj 2012, 12:22
od používateľa Kajo
Môžu to byť aj chyby z minulosti, neaktuálne.

Napísané: 05 Máj 2012, 17:20
od používateľa miras3000
myslíš že by svítila ta kontrolka motoru ,kdyby nebyla chyba aktuální ?
nevím no , extra zkušenost nemám .ale už jsem odstranil hlášky 71 a 94 byl to špatný kontakt v konektorech.ještě mi kamarád poradil ať projdu kompletně ukostření. když ještě na něco přijdu tak dám vědět, třeba se to bude hodit,...

Napísané: 05 Máj 2012, 17:27
od používateľa miras3000
a ještě mě napadlo, když mi píše, že nejspíš bude zkrat ve váze vzduchu,tak jsem ji odpojil a je to pořád stejné, měřil jsem i kabely každý s každým ale ani mezi jediným nebyl zkrat( měril jsem je při vytaženém konektoru vahy vzduchu a při vytaženém konektoru ecu)

Napísané: 09 Máj 2012, 16:50
od používateľa miras3000
tak jsem od kamaráda zjistil, že by to mohl dělat potenciometr škrtící klapky,protože tam mám z M2.5 , a ten slouží jen jako spínač,... tak budu doufat :roll:

Napísané: 14 Máj 2012, 20:47
od používateľa miras3000
tak jsem sehnal konečně potenciometr co tam má být a zmizely hlášky: 21 , 71 , 94 zůstala mi svítit jen ta váha 73.
můžete mi prosimvás někdo vysvětlit ,jak je možné , že tato chyba svítí, i když váhu odpojím a to i po každé odpojím baterku ,než nastartuju,aby se smazaly chyby. před nastartováním jsem pro jistotu vyvolal chyby a jen 12 a 31(vlastně bez chyby) ,ihned po nastartování tam vyběhne 73 ,pochopil bych naopak kdyby vyběhla chyba "vysoké napětí",...
díky

Napísané: 15 Máj 2012, 23:10
od používateľa miras3000
ještě mě napadlo, nemohla by to dělat EPROM ?

Napísané: 06 Jún 2012, 05:39
od používateľa miras3000
tak je vyřešeno. byl to ulomený drátek ve váze vzduchu :D

Napísané: 06 Jún 2012, 22:33
od používateľa mick04
tak a nakoniec je to potom niaka hovadina čo sa dá opraviť zadara :D