corsa - buchanie
- kimino
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 6244
- Dátum registrácie: 29 Dec 2008, 15:47
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Kontaktovať používateľa:
corsa - buchanie
prepacte ze to tu vytvaram, nechcem to davat do dobreho rana lebo ked chcem Kajovi a Robertovi nieco tam ukazat tak kym pride hifo tak to uz bude 20 stran dozadu tak potom vam dam vediet kedy to mozte zmazat
tak tu mozte vidiet ako je prisrobovana tycka stabilizatora tak po tej "veci" ked buchnem tak sa ozve take to klopkanie
ono je to tak ze ked prejden po nejakej jame na ceste tak nic ale ked po niecom riadnom ako zeleznicne priecestie tak to bucha (neviem ci to je to riadenie)
tuto to ide ...
ponad riadenie az na druhu stranu k druhej tycke stabilizatora
a takto je to tam vzadu nejak za tym riadenim (tam hore som to akoze navrtol kade by to mohlo ist)
a tu je pre hifa:
takze predny silent je jasne - treba menit!!
zvisle capy vyzeraju takto, myslim ze netreba menit
tak tu mozte vidiet ako je prisrobovana tycka stabilizatora tak po tej "veci" ked buchnem tak sa ozve take to klopkanie
ono je to tak ze ked prejden po nejakej jame na ceste tak nic ale ked po niecom riadnom ako zeleznicne priecestie tak to bucha (neviem ci to je to riadenie)
tuto to ide ...
ponad riadenie az na druhu stranu k druhej tycke stabilizatora
a takto je to tam vzadu nejak za tym riadenim (tam hore som to akoze navrtol kade by to mohlo ist)
a tu je pre hifa:
takze predny silent je jasne - treba menit!!
zvisle capy vyzeraju takto, myslim ze netreba menit
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4219
- Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Galanta
- Bydlisko alt: Sološnica
- Bydlisko: Galanta
nazyva sa to tyc stabilizatora ktora je ulozena v 2 puzdrach
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
- Roberto
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 2067
- Dátum registrácie: 14 Júl 2009, 21:58
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Bratislava/Spišská Nová Ves
kimino: urcite ti motor nepodskakuje pri prechode napr zeleznicnim priecestim,ja mam tiez v pecku predny silentblok na motore a nic,ticho,pri beznych jamach na ceste buchotaju spodne capy alebo riadenie a po tom co som videl tvoje riadenie ked si dal dole manzety,tak je zrele na vymenu,a vymen to vsetko ako sme sa bavili,co sa tyka capov nevem,lebo ako pisal kesi nieje ich dobre vidiet
BMW 325ci M-paket 141kW (1995)
Ford Fiesta 1.6 ST Edition 90kW (2010)
Ford Fiesta 1.6 ST Edition 90kW (2010)
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
kimino, tyčka stabilizátora je pripojená k samotnému stabilizátoru, je to torzná tyč.
"Tam vzadu, za tým riadením" je tá tyč uložená v 2 gumených puzdrách, tie sú veľmi často príčinou klopkania, nesmie v nich byť žiadna vôľa! (tyčky stabilizátora máš nové?)
Su to ináč lacné veci, výmena je trošku babračka, keďže skrutka je zhora, používam na to račňové očkové kľúče.
Ďalšia vec, tie "zvislé" čapy, to nie sú zvisláky, ale obyčajné spodné guláky. Zvislák má obyčajne bronzové puzdro a vyzerá ako pánt na dverách, používa sa už iba výnimočne.
Problém so spodným gulákom je ten, že nech robíš čo robíš, takmer stále je pod tlakom a preto je ťažké zistiť vôľu v ňom.
Treba na to dvoch ľudí, jeden kýve kolesom, druhý priloží prst.
Alebo ten stroj, ktorý vie hýbať kolesom.
Tá manžeta riadenia je asi netesná, zaolejovaný je aj nosník pod ňou.
U Corsy C je problém aj s vŕzgajúcimi silentmi zadnej nápravy, streknutie WD to eliminuje.
V akom stave sú čapy riadenia?
V akom stave sú axiálne kĺby?
"Tam vzadu, za tým riadením" je tá tyč uložená v 2 gumených puzdrách, tie sú veľmi často príčinou klopkania, nesmie v nich byť žiadna vôľa! (tyčky stabilizátora máš nové?)
Su to ináč lacné veci, výmena je trošku babračka, keďže skrutka je zhora, používam na to račňové očkové kľúče.
Ďalšia vec, tie "zvislé" čapy, to nie sú zvisláky, ale obyčajné spodné guláky. Zvislák má obyčajne bronzové puzdro a vyzerá ako pánt na dverách, používa sa už iba výnimočne.
Problém so spodným gulákom je ten, že nech robíš čo robíš, takmer stále je pod tlakom a preto je ťažké zistiť vôľu v ňom.
Treba na to dvoch ľudí, jeden kýve kolesom, druhý priloží prst.
Alebo ten stroj, ktorý vie hýbať kolesom.
Tá manžeta riadenia je asi netesná, zaolejovaný je aj nosník pod ňou.
U Corsy C je problém aj s vŕzgajúcimi silentmi zadnej nápravy, streknutie WD to eliminuje.
V akom stave sú čapy riadenia?
V akom stave sú axiálne kĺby?
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
- tuning-hifi
- Prezidento
- Príspevky: 3164
- Dátum registrácie: 10 Dec 2009, 00:00
- Auto: Omega A
- Bydlisko: Levice
- Bydlisko: Martin, Pata
- Kontaktovať používateľa:
- macil
- Admin
- Príspevky: 36827
- Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Furča
- Kontaktovať používateľa:
Pežot napísal:Ináč ja som šiel včera a tiež mi niečo buchlo v aute ... na rovnej ceste a doteraz som neprišiel na to, že čo to mohlo byť
Ozvalo sa to zozadu
Chcel by som radu, že čo mám pozrieť ako prvé
Stránky zväzu poľovníkov, či tam majú uvedený presný počet zajacov poľných a potom zistiť, či im nejaký nechýba.