Strana 4 z 5

Napísané: 02 Okt 2012, 14:59
od používateľa yera78
Takze dnes mi prisli uz tie regulatory. Uz len odtiahnut auto do garaze a namontujem ich. Je potrebna potom aj nejaka dodatocna diagnostika alebo update v diagnostke, ze su tam nove regulatory alebo len vymenim a malo by to slapat?
Zajtra dufam, ze to uz budem startovat a vozit sa. Ak nie tak si asi objednam lano...... :evil:

Pekny den a dakujem tymto opelshop.sk

Napísané: 03 Okt 2012, 22:46
od používateľa yera78
No takze som namontoval nove regulatory ...... a ..... NIC!
Startoval som asi 10x a nakoniec sa mi vybila bateria takze som to dal nabijat na noc ale pochybujem, ze to nastaruje :( zajtra.
Vsetky kontrolky pekne zhasnu, takze som to zmontoval asi dobre. Cele mi to trvalo asi tak 8 hodin aj s obedom a malym odpocinkom.
Strasne malo miesta je tam v tom priestore "V"
Inak mam aj malu AC pumpu pred filtrom, takze som trocha natahal naftu kym nestvrdla ta guma a neviem ci treba odvzdusnit system cely alebo ako, aby to nabehlo. Ale hadam na 4 valce by to mohlo nabehnut ale nic.
Potreboval by som asi diagnostiku ci to dava palivo ale neviem ako sa k nej dostanem.
Kto poradi co s tym asi moze byt?

Napísané: 04 Okt 2012, 22:39
od používateľa yera78
Zdravim vsetkych.
Takze uz to ide. Len to potrebovalo cele odvzdusnit a nastartovalo okamzite.

:D

Napísané: 05 Okt 2012, 06:51
od používateľa swabel
Good job!

Napísané: 15 Okt 2012, 17:02
od používateľa Cesťák
Ahojte,
Je to 30.000km, co jsem měnil přepouštěcí ventily v čerpadle DENZO.
A je to tu znova.
Auto cuká a nejde do výkonu, přidává, jakoby ve vlnách, kdy mají vstřiky palivo a kdy ne. DIAG hlásá: Nízký tlak v palivové soustavě.
Vloni touto dobou jsem to vyřešil výměnou 2ks regulačních ventilů sání (číslo OPEL 98086740 8 19 348). Zdá se mi perverzní, měnit je každý rok. Děti se těšily na vánoce a zase nic. Neřeším náhodou důsledek?!
- Nafta z přepadu čerpadla, vypadá bez špon, čerpadlem to asi není?
- Může být něco v naftě (zimní)? Tankuji jen u SHELL a přidávám VIF (letní/zimní), ale filtr před čerpadlem mám OK.
- Může být něco s ŘJ?
Dnes, po dvou dnech cukání zatepla i zastudena, najednou auto jelo 300km normálně. Po vychladnutí zase cuká.
Napadá Vás něco? Budu vděčný za jakoukoliv radu.

Re: Dusí motor Signum V6 CDTI

Napísané: 26 Jún 2014, 23:16
od používateľa yera78
A je to tu zas. Trha a nechce ist. Asi ma *nadávka* :stena:
Pichol som to na diagnostiku a ukazuje mi jeden solenoid ze je v tahu. Presne to iste ako naposledy. Len vtedy to ukazovali oba. Nie su tomu ani 2 roky co to bolo menene. Nie je mozne aby to takto malo vydrzalo. Tankujem iba tu drahu naftu setrim to auto a aj tak sa to stane.
OMG!!! :sos:

Re: Dusí motor Signum V6 CDTI

Napísané: 08 Aug 2014, 13:35
od používateľa yera78
Tak teraz potrebujem pomoc s tymto. Neviem co je v tahu. Poradte mi co vymenit okrem auta jasne :lol:

P0100 - Mass Or Volume Air Flow Circuit Low Input
(03) - Not present

P0110 - Charge Air Temperature Sensor High Input
(07) - Not present

P0105 - Boost Pressure Sensor Circuit Low Input
(03) - Not present

P1070 - Intake Air Temperature Sensor Circuit High Input
(07) - Not present

P1112 - Swirl Flap Stuck Open (Bank 2)
(62) - Not present

U2108 - CAN-Bus no Communication with ABS/TC
(70) - Not present

Re: Dusí motor Signum V6 CDTI

Napísané: 08 Aug 2014, 14:27
od používateľa Komo
Not present - chyba neaktivna.
Moze to tam byt aj par mesiacov/rokov v dosledku niecoho ineho.

Re: Dusí motor Signum V6 CDTI

Napísané: 08 Aug 2014, 18:35
od používateľa yera78
to znamena ze to nie je chyba alebo ako to mam chapat? neda sa to resetovat. Mam sice len klon ale neresetne neodstrani mi to. Stale to nabehne znova a znova. Uz som skusal aj odpojit bateriu na niekolko dni a aj tak nic. :stena:

Re: Dusí motor Signum V6 CDTI

Napísané: 08 Aug 2014, 20:12
od používateľa lubo22
aj china klonom sa to da resetnut/vymazat
ak sa to vymaze a po chvili zasa nabehne tak niekde urcite mas problem

Re: Dusí motor Signum V6 CDTI

Napísané: 08 Dec 2014, 00:07
od používateľa yera78
ahojte chalani. kto mi poradi s tymto?

P0380 - Diagnosis Glow Time Relay Low Voltage (Bank 1)
(05) - Present

P0093 - <Unknown DTC>
(52) - Not present

P1900 - Diesel Particulate Filter Overloaded
(55) - Not present

trapi ma hlavne to p380. po tom ako to vyskocilo tak auto trha a stale hadze do nudzoveho. Tie dalsie dve chyby mam uz dlhsie a nejdu mi vymazat.
Viem ze to je filter pevnych castic ale auto minuly tyzden spravilo 2000km pocas 24h a islo normalne. No na druhy den mi naskocilo to 380 a nejde.
Zhavice som menil v lete.

Dik

Re: Dusí motor Signum V6 CDTI

Napísané: 08 Dec 2014, 07:59
od používateľa swabel
P0380 - žhavenie. Je toho celý google.
Najpravdepodobnejšia závada - staré žhaviče.

Re: Dusí motor Signum V6 CDTI

Napísané: 09 Dec 2014, 23:24
od používateľa yera78
Ale menil som zhavice vsetkych 6 v lete za uplne nove. Nie je to nejake relatko alebo nieco podobne?
relay-Rele

Re: Dusí motor Signum V6 CDTI

Napísané: 10 Dec 2014, 07:52
od používateľa swabel
Relé žhavenia nájdeš v motorovom priestore, je to taká hliniková kocka s rebrovaním.

Re: Dusí motor Signum V6 CDTI

Napísané: 05 Apr 2015, 22:38
od používateľa yera78
Ahojte.
Nemate niekto vstrekovace na Z30DT? Potreboval by som 2ks. Stare vsetko davaju do prepadu a repas sa mi nechce riesit.

Dakujem za info

Re: Dusí motor Signum V6 CDTI

Napísané: 06 Apr 2015, 20:44
od používateľa Signum
yera78 napísal:Ahojte.
Nemate niekto vstrekovace na Z30DT? Potreboval by som 2ks. Stare vsetko davaju do prepadu a repas sa mi nechce riesit.

Dakujem za info

v tom prípade kupuješ mačku vo vreci
značka vstrekovačov je DENSO?

Re: Dusí motor Signum V6 CDTI

Napísané: 10 Apr 2015, 08:06
od používateľa yera78
Ano su to Denso. Tak alebo mozu byt aj po repase ked da niekto nato aspon rok zaruku. Neviete o niekom? :sos:

Re: Dusí motor Signum V6 CDTI

Napísané: 10 Apr 2015, 09:47
od používateľa Signum
vedel by som zabezpečiť repas

Re: Dusí motor Signum V6 CDTI

Napísané: 25 Apr 2015, 14:17
od používateľa yera78
Takže injektory som kúpil nové auto ide na 6 valcov ale niečo klepe. Netuším čo :stena:

Re: Dusí motor Signum V6 CDTI

Napísané: 27 Mar 2016, 12:31
od používateľa yera78
Ahojte.

Vie mi niekto poradit. Diagnostika mi ukazuje
P0302 02 cylinder 2 misfire detected.
Vynechava 2 valec. Ale co moze byt toho dovodom? Prasknuty piest alebo co? Klepe ako keby tam bol nejaky kovac zabudovany.
A co spravit ako to opravit.

Dik za info