H-čkové ASTRY
Moderátori: bukelo, buci_vectra
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Lindulo napísal:...otrasné stierače, častým javom je zahmlievanie svetiel a ľahké poškrabanie skla
Počkaj Lindulo, brzdi
Tomu nerozumiem, že otrasné stierače, veď kúp iné za pár eur a hotovo!
Stierače aj tak nevyrába Opel.
Zahmlievanie svetiel - tak moment, to je závada. Moja Astra to teda nerobila, ak by to mali všetky, mohol by si to vytknúť, ale takto zovšeobecňovať...
A poškriabanie skla? ježiši
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 29
- Dátum registrácie: 25 Nov 2009, 10:29
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Poprad
To tažko, octavia aj astra sú autá nižšej strednej triedy. Patria teda do rovnakého segmentu. Porovnanie je teda namieste.
K zahmlivaniu svetiel len toľko, že je to častým javom, nehovorím, že týmto neduhom musia trpieť všetky astry ale stretávam sa s ním na fórach. Vôbec nechcem očierňovať astru, je to super auto ale tiež ho nebudem chváliť do neba.
K zahmlivaniu svetiel len toľko, že je to častým javom, nehovorím, že týmto neduhom musia trpieť všetky astry ale stretávam sa s ním na fórach. Vôbec nechcem očierňovať astru, je to super auto ale tiež ho nebudem chváliť do neba.
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 29
- Dátum registrácie: 25 Nov 2009, 10:29
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Poprad
Máš pravdu ...avšak Octavia combi je väčšia od Astry h caravan iba dĺžkou - 6 cm. Astra má širší aj vyšší profil karosérie o 3 cm. Rázvor astry je o 12, 5 cm dlhší ako u octavie. Obe autá su teda porovnateľne veľké..... Ide to to, čo kto preferuje. Ja napríklad na večierky a stretnutia (kvôli designu a netuctovosti) chodím radšej s astrou. Na dlhé služobné cesty a hltanie kilometrov diaľnic beriem radšej octaviu - (kvôli vyššej pružnosti motora, 6 st. prevodovke a pohone 4 x 4)
Par mojich skusenosti s Astrou H caravan 1.7cdti (74kW):
pozitiva
- naladenie podvozku (nie vsak pre vyznavacov makkych podvozkov)
- prehladne a ergonomicke ovladanie (palubovka)
- ovladanie radia a PP na volante (pokial funguje)
- automaticka klimatizacia prijemne funguje ale nepridava vela na spotrebe
- crash testy
- dizajn
negativa
- slaby tah motora v otackach pod 2000
- nespolahlivy modul (CIM) na ovladanie radia a PP na volante
- v zime nespolahlivo fungujuce smerovky
- kaziaca sa klapka uzavretia vnutornej cyrkulacie vzduchu
- motor s priblizne o liter vyssou spotrebou, nez udava vyrobca
- chyba tlacitlo na priame zapnutie klimatizacie (potrebne spravit viac klikov)
- v priestore vodica chyba odkladaci priestor na flasu
- rezonancie a vrzgoty
doporucenia
- lepsej spotrebe by zrejme pomohla 6 stupnova prevodovka
- vyhnite sa servisu Autotrend Bratislava
pozitiva
- naladenie podvozku (nie vsak pre vyznavacov makkych podvozkov)
- prehladne a ergonomicke ovladanie (palubovka)
- ovladanie radia a PP na volante (pokial funguje)
- automaticka klimatizacia prijemne funguje ale nepridava vela na spotrebe
- crash testy
- dizajn
negativa
- slaby tah motora v otackach pod 2000
- nespolahlivy modul (CIM) na ovladanie radia a PP na volante
- v zime nespolahlivo fungujuce smerovky
- kaziaca sa klapka uzavretia vnutornej cyrkulacie vzduchu
- motor s priblizne o liter vyssou spotrebou, nez udava vyrobca
- chyba tlacitlo na priame zapnutie klimatizacie (potrebne spravit viac klikov)
- v priestore vodica chyba odkladaci priestor na flasu
- rezonancie a vrzgoty
doporucenia
- lepsej spotrebe by zrejme pomohla 6 stupnova prevodovka
- vyhnite sa servisu Autotrend Bratislava
- janda
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 28 Feb 2010, 20:16
- Auto: Astra H
- Bydlisko: Žilina
- Bydlisko: Žilina
Kajo napísal:Lindulo napísal:...otrasné stierače, častým javom je zahmlievanie svetiel a ľahké poškrabanie skla
A poškriabanie skla? ježiši
No ja napriklad mam jemne poskriabane sklo v zornom poli sofera mieste horneho dojazdu praveho stieraca. Neviem cim je to sposobene uz som to take kupil, nahodil som nove stierace a este aj voda v tom mieste uplne inak tecie po skle, je to tak take vybrusene
Astra H Caravan 1.7 CDTi (17DTH) 11/2005, 6xABG, ABS, ESP (HBA, HSA, TSA, DDS, PEPS), PDC, Day Light v5, Fog Lights, BC, CD70NAVI + CID
Astra G Hatchback 1.7 TD (1.7TD) 1999-25.10.2008 my ex R.I.P., ABS, 2xABG, Fog Lights
:: Diagnostika LAUNCH X431 a OP-COM ::
Astra G Hatchback 1.7 TD (1.7TD) 1999-25.10.2008 my ex R.I.P., ABS, 2xABG, Fog Lights
:: Diagnostika LAUNCH X431 a OP-COM ::
- RadoK
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 130
- Dátum registrácie: 02 Jún 2009, 08:28
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Levice/Bratislava
Aby som dako zhrnul aj ja svoje skusenosti:
pozitiva:
dobry podvozok
jazdne vlastnosti
1,4 ma slusnu spotrebu
pekny dizajn
vsade dostatok miesta
kvalitne plasty a vyhotovenie palubovky
prehladnost e ergonomia
ople sa moc nekradnu => mensia poistka, lepsi spanok
negativa:
tazko sa cuva, resp horsi vyhlad dozadu
malo odkladacich priestorov
vrzganie sedacky spolujazdca
cez zimu strajkuje smerovka dolava
1,4 (a aj 1,6) maju zle odhlucnenie, mam pocit, ze ich je viacej pocut zvnutra ako zvonku
nad 3500 otacok celkom slusny heavy metal
pri vyssich rychlostiach, viacej aerodynamickeho hluku
zapnuta klima ubera dost z vykonu
pozitiva:
dobry podvozok
jazdne vlastnosti
1,4 ma slusnu spotrebu
pekny dizajn
vsade dostatok miesta
kvalitne plasty a vyhotovenie palubovky
prehladnost e ergonomia
ople sa moc nekradnu => mensia poistka, lepsi spanok
negativa:
tazko sa cuva, resp horsi vyhlad dozadu
malo odkladacich priestorov
vrzganie sedacky spolujazdca
cez zimu strajkuje smerovka dolava
1,4 (a aj 1,6) maju zle odhlucnenie, mam pocit, ze ich je viacej pocut zvnutra ako zvonku
nad 3500 otacok celkom slusny heavy metal
pri vyssich rychlostiach, viacej aerodynamickeho hluku
zapnuta klima ubera dost z vykonu