budenie alternatora Astra-H diesel 1.7 CDTI ?

Moderátori: bukelo, buci_vectra

Používateľov profilový obrázok
Kesi
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 5145
Dátum registrácie: 23 Sep 2008, 18:11
Auto: Astra H
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Land of Confusion
Bydlisko: EHMK :-)

Príspevok od používateľa Kesi »

Nemalo by to byť pod 13,5V preto je tam regulátor :?
Astra J GTC OPC
Astra H GTC 1,9 (110 kw) No Swirl flaps. No EGR.
djmikky
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 63
Dátum registrácie: 12 Apr 2009, 14:10
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Šaľa

Príspevok od používateľa djmikky »

hodnota dobijania by nemala klesnut pod 13.5v, ak sa tak stane a je to dlhodobe, zasvieti ti kontrolka dobijania na palubovej doske. ja mam po nastartovani 14.1v pri zapnutych spotrebicoch, ak su vypnute tak 14.3v.
Opel astra H- 1.7 CDTI, 59 KW
Marek111111
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 54
Dátum registrácie: 03 Sep 2009, 22:34
Auto: GT
Bydlisko: Humenné
Bydlisko: Banská Bystrica

Príspevok od používateľa Marek111111 »

Ja uz 8 mesiacov sa s tym drbem.Altik 8X dole a nic.Po nastartovani nedobija pri pridani otacok nad 2000ot/min. ho hned nabudi a uz dobija stale aj ked pustim otacky dole na 800ot/min. Bol som u elektrikara a ten spravil obvod altik,zdroj,ziarovka a napojil ho na vrtacku. Zapol a uz od mensich otacok sa ziarovka naplno rozsvietila.Takze to bol taky test ze dobija uz od nizkych otacok. V aute to tak vobec nefunguje tak co dalej
Astra H caravan 2005, 1,7 CDTI 74 KW
Chipo
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 23 Nov 2009, 13:37
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa Chipo »

...ja ked nastartujem mam ( na palubnom pocitaci..ked stlacim settings+bc.) 12V hodnotu...Ked pridam nad 3000ot. tak mi vyskoci pri zapnutych svetlach a radiu na 14,1V ked vypnem svetla a radio..tak sa drzi na 14,3V...Ked tocim prudko volantom a stojim na mieste tak klesa aj pod 13,7V ale vrati sa do povodnych 14,1V...neviem ci je to moj *nadávka*..ale tazsie ide servo na volante...to by chcelo skusit na inej Astre...
Chipo
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 23 Nov 2009, 13:37
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa Chipo »

...dnes som skusil sprawi tent test chyb..stlacenim brzd a plynu..vyhodilo mi chybu 050074...ma to nejaky vpliv na tuto zalezitost s alternatorom???
Marek111111
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 54
Dátum registrácie: 03 Sep 2009, 22:34
Auto: GT
Bydlisko: Humenné
Bydlisko: Banská Bystrica

Príspevok od používateľa Marek111111 »

Tak tie hodnoty co si pisal su normalne servo je asi najvecsi odberatel el. energie ked stojis na mieste a tocis volantom aj to s tymi svetlami a 14,1 V je v poriadku horsie je ze mas 12 V ked nastartujes, malo hned vystupit napatie cez 14 V ale vystupi az ked sa altik nabudi zvysenim otacok cez 2000 ot./min. Ja mam to iste a neviem si rady...Jazdit sa da nic sa nedeje len nesmies zabudat presiahnut 2000 ot./min. v zaciatkoch jazdy.Dost to otravuje :-)
Astra H caravan 2005, 1,7 CDTI 74 KW
Chipo
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 23 Nov 2009, 13:37
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa Chipo »

...marek..viem si predstavit...este si stale zapinat ten merac ci ide sprawne...to budeme mat zly ten regulator..ako nam hovorili chalani v predoslych prispevkoch...Ja skusim ist tomu elektrikarovi..co mi radil mikky a potom samozrejme dam vsetko vediet sem na forum...
djmikky
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 63
Dátum registrácie: 12 Apr 2009, 14:10
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Šaľa

Príspevok od používateľa djmikky »

marek, ja som myslel ze ty si tento problem uz dal do poriadku, som ti chcel volat ze ako si na tom... aky si dal do altiku regulator??? si si na 100% isty ze regulator je urceny na tento typ alternatora??? a este jedna vec. aku diagnosticku chybu ti vypisuje???
Opel astra H- 1.7 CDTI, 59 KW
Marek111111
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 54
Dátum registrácie: 03 Sep 2009, 22:34
Auto: GT
Bydlisko: Humenné
Bydlisko: Banská Bystrica

Príspevok od používateľa Marek111111 »

nie nie som si isty aky je tam regulator, naposledy mi dal nejaky iny ze to uz musi byt ok ale ked som ho dal rozobrat tak ten co to robil vravel ze ten reg. tam nenabije ani s kladivom ze to okolo toho alternatora ani nesiel ten reg. Tak si elektrikar uznal chybu ze mu zly poslali a co z toho ked zase len platit za robotu.Tvrdi si svoje ze alt. je v poriadku ten elektrikar.Banda je to.Nevie tak ma odbija stale s nejakou teoriou. A ako ukaze kod chyby? na palubaku ci ako este som to neskusal tak neviem, porad.
Sa domnievam ze mame nejake ine typy namontovane asi z G modelu ale neviem ci to maju rovnake uchytky ked zapasovali aj do modelu H.
Astra H caravan 2005, 1,7 CDTI 74 KW
Marek111111
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 54
Dátum registrácie: 03 Sep 2009, 22:34
Auto: GT
Bydlisko: Humenné
Bydlisko: Banská Bystrica

Príspevok od používateľa Marek111111 »

Ak mozem tu je link na chybove kody astry H
http://translate.google.sk/translate?hl ... t%3D250554
Ak to sem nepatri admin prosim presun to alebo vymaz
Astra H caravan 2005, 1,7 CDTI 74 KW
djmikky
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 63
Dátum registrácie: 12 Apr 2009, 14:10
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Šaľa

Príspevok od používateľa djmikky »

chalani, neviete nam dat kontakt na niekoho kto vie zohnat original regulator na opel astra H???

marek, regulator na opel astra H je uplne rovnaky ako na G.
Opel astra H- 1.7 CDTI, 59 KW
Používateľov profilový obrázok
Kesi
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 5145
Dátum registrácie: 23 Sep 2008, 18:11
Auto: Astra H
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Land of Confusion
Bydlisko: EHMK :-)

Príspevok od používateľa Kesi »

Nie som si istý lebo na H je budenie z riadiacej jednotky.

Skús: http://www.opeldilybrno.cz/

volaj alebo píš.
Astra J GTC OPC
Astra H GTC 1,9 (110 kw) No Swirl flaps. No EGR.
Signum
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4219
Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
Auto: Zafira B
Bydlisko: Galanta
Bydlisko alt: Sološnica
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa Signum »

Kesi napísal:Nie som si istý lebo na H je budenie z riadiacej jednotky.

Skús: http://www.opeldilybrno.cz/

volaj alebo píš.

na ASTRE H pri motore Z16XEP je na 100% budenie z RJ motora tento tyzden som kvoli tomuto problemu menil RJ motora :cry:
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
djmikky
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 63
Dátum registrácie: 12 Apr 2009, 14:10
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Šaľa

Príspevok od používateľa djmikky »

budenie z RJ motora je na takom istom principe ako budenie cez ziarovku??? je tu nejaky rozdiel?? to znamena, ze ak by sa umelo napojilo na altik budenie zo ziarovky, fungovalo by to?? je to na takom istom principe ako budenie z RJ???
Opel astra H- 1.7 CDTI, 59 KW
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

o tom budeni z riadiacej jednotky som vam uz pisal.
to nie je ako cez ziarovku ako u starsich aut.

asi by ste sa mali vsetci postihnuti zlozit na orginalny alternator a vymennym sposobom vyskusat, ze ci vam to a nim funguje
djmikky
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 63
Dátum registrácie: 12 Apr 2009, 14:10
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Šaľa

Príspevok od používateľa djmikky »

iurai ja chapem princip budenia z RJ, teda viem co si pisal. ale chcem vediet, ci RJ vysle signal 12v ako ziarovka alebo RJ budi inym sposobom.
Opel astra H- 1.7 CDTI, 59 KW
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36827
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Myslím, že budenie alternátora RJ funguje rovnako, ako budenie žiarovkou.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

je mozne, ze by to tak fungovalo.
ale otazka je, ze ci RJ motora nezvoli nudzovy rezim
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36827
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

...a hneď na to otázka: Ak zvolí, tak prečo?
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
djmikky
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 63
Dátum registrácie: 12 Apr 2009, 14:10
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Šaľa

Príspevok od používateľa djmikky »

nudzovy rezim zvoli RJ vtedy, ak dlhodobo alternator dobija pod 13,5v, vtedy vypina servo, klimu, atd....

otazka ale je, ze ci by RJ urobila alebo neurobila taketo opatrenie.
Opel astra H- 1.7 CDTI, 59 KW
Napísať odpoveď

Návrat na "ASTRA - ELEKTRO"