Žhaviace sviečky
Moderátori: bukelo, buci_vectra
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 148
- Dátum registrácie: 05 Apr 2011, 09:30
- Auto: Antara
- Bydlisko: Nitra
- Bydlisko: NR
vcera som ich vymenil, motor som uplne zohrial, nastriekal WDcko a opatrne vytiahol
islo to celkom lahko. boli tam BERU
pocas uplynuleho tyzdna som na zhavice strekol trocha WDcka, na horuci aj studeny motor - neviem ci to pomohlo, ale pre dobry pocit
islo to celkom lahko. boli tam BERU
pocas uplynuleho tyzdna som na zhavice strekol trocha WDcka, na horuci aj studeny motor - neviem ci to pomohlo, ale pre dobry pocit
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat)
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 148
- Dátum registrácie: 05 Apr 2011, 09:30
- Auto: Antara
- Bydlisko: Nitra
- Bydlisko: NR
kedze aj po vymene zhavicov mi auto moc nestartuje, tak som sa dnes dal do merania
pocas zhavenia klesne napatie na baterke na 11,4V naprazdno ma 12,4V
napatie priamo na zhavici je 10,6V (10,54 a stupa na 10,64V ako sa zhavic zohrieva)
zhavic merany 2. 4. na oboch rovnako
napatie voci minus pol na baterke a bloku motora je pri zhaveni rovnake
ak som vytiahol konektor z zhavica a meral naprazdno, bolo tam cez 11V
je to OK? alebo mam vymenit rele zhavenia?
padanie nafty: ak rano nastartujem a v zapati vypnem motor, par minut pockam, tak pri druhom pokuse startuje skoro rovnako dlho ako pri prvom... pada nafta? resp moze za par minut padnu tak ako ked auto stoji 12h??
motor ide hned po nastartovani plynule
tesnenie pod vstrekmi, na filtry a prepadove hadicky mam nove
starosti s startovanim mam od vymeny cerpadla
pisal som toto iste aj ceske forum...
pocas zhavenia klesne napatie na baterke na 11,4V naprazdno ma 12,4V
napatie priamo na zhavici je 10,6V (10,54 a stupa na 10,64V ako sa zhavic zohrieva)
zhavic merany 2. 4. na oboch rovnako
napatie voci minus pol na baterke a bloku motora je pri zhaveni rovnake
ak som vytiahol konektor z zhavica a meral naprazdno, bolo tam cez 11V
je to OK? alebo mam vymenit rele zhavenia?
padanie nafty: ak rano nastartujem a v zapati vypnem motor, par minut pockam, tak pri druhom pokuse startuje skoro rovnako dlho ako pri prvom... pada nafta? resp moze za par minut padnu tak ako ked auto stoji 12h??
motor ide hned po nastartovani plynule
tesnenie pod vstrekmi, na filtry a prepadove hadicky mam nove
starosti s startovanim mam od vymeny cerpadla
pisal som toto iste aj ceske forum...
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat)