Strana 700 z 1268

Re: Dobré ráno...

Napísané: 16 Dec 2018, 12:55
od používateľa macil
Tak si ju predstav. :D

Re: Dobré ráno...

Napísané: 16 Dec 2018, 13:03
od používateľa Eisy
Zdar. Ja uz mám svetla povesane. Strom už čaká na zdobenie. Nepieskujem, ale včera som posolil.
A dovolenka? Ani v predstavách.
Len ticho závidím každému kto má trocha viac volna cez sviatky ....

Re: Dobré ráno...

Napísané: 17 Dec 2018, 07:03
od používateľa langdon2
Morgen panstvo.. Dame kafe.. nie?

Re: Dobré ráno...

Napísané: 17 Dec 2018, 07:06
od používateľa BrKap
ránko....
jasné že dáme..

Re: Dobré ráno...

Napísané: 17 Dec 2018, 09:16
od používateľa Bruno
Ranko, v klude doma si ju teraz vychutnavam.

Odoslané z Mi A1 pomocou Tapatalku

Re: Dobré ráno...

Napísané: 17 Dec 2018, 09:44
od používateľa langdon2
Ja by som pomaly uz aj daky obed zniesol...

Re: Dobré ráno...

Napísané: 17 Dec 2018, 10:06
od používateľa Bruno
Ja druhu kavu :P len sa mi nechce ist o poschodie nizsie

Odoslané z Mi A1 pomocou Tapatalku

Re: Dobré ráno...

Napísané: 17 Dec 2018, 10:47
od používateľa macil
Dobré ráno banda.
Mám otázočku. Ako dlho sa čaká, resp. ako dlho ste čakali po búračke na vyjadrenie poisťovne, po odovzdaní dokumentov a obhliadke auta? Obhliadka bola robená takmer pred týždňom, ale stav PU sa nemení.
Aj by som tam zavolal, ale momentálne som bez hlasu. Bol som celkom rád, keď sa mi včera podarilo kúpiť si v bagetérii bagetu. :confused:

Re: Dobré ráno...

Napísané: 17 Dec 2018, 15:55
od používateľa bukelo
Ked si nepamatam, ci mi dal likvidator po obhliadke papier a s tym som siel rovno do servisu, alebo som ho mal ist zaniest ja do poistovne, kde mi to na pockanie posvätili (ale na co by to takto komplikoval)... ale isto som necakal nejake dni, ani tyzdne, kym mi pride nieco domov. Od obhliadky po zanesenie auta do servisu s dohodou na termin nepreslo hadam ani 3 dni + do toho bol vikend. Vyjadrenie z poistovne, ci a kolko ti preplatia si riesi dany servis, kde to opravujes. Tebe pride domov uz len tak za mesiac ofic. potvrdenie, ze opravu zrealizovali, stalo to tolko, servis zaplatil tolko. Na vedomie tebe, a vinnikovi.

Re: Dobré ráno...

Napísané: 17 Dec 2018, 19:01
od používateľa macil
Mne pri obhliadke technik povedal, že mi príde vyrozumenie. Chcem to riešiť cez krycí list, takto som to nadiktoval pri nahlasovaní. Poslali mi akurát link, kde si viem overiť stav PU a furt tam svieti, že sa čaká na dokumenty a na obhliadku.
Keď som to riešil, pri starom aute, tam som na nič nečakal a hneď po obhliadke šlo auto do servisu, ale to som si platil sám s tým, že poisťovňa mi peniaze pošle na účet. Na koniec to po niekoľkých urgenciách trvalo tri mesiace.
V prípade krycieho listu by to malo ísť mimo mňa, akurát, že kým ho servis nedostane, s opravou nezačne.
Pomaly sa mi vracia hlas, tak ak budem schopný, zajtra tam zavolám.

Re: Dobré ráno...

Napísané: 17 Dec 2018, 20:37
od používateľa langdon2
Bry vecer... No poistovne si davaju na cas. Este hladaju dovod, ako sa vyhnut plneniu..

Re: Dobré ráno...

Napísané: 17 Dec 2018, 22:45
od používateľa bukelo
Hej, krycí list je to ... Po starom faktúra.
Keď je servis v očiach poistovne seriózny, nie je problém s plnením a ti včasným. Auto opravia hneď ako im ho dáš, horšie je to s jeho odovzdaním, pokiaľ poisťovňa neuhradí servisu dlžnú sumu. Niekedy je to skôr, inokedy neskôr...ako som vravel, či majú medzi sebou ok vzťah, alebo nie. Furt lepšie na takéto opravy orig servis ako garážmajster. Min.kvoli plneniu.

Re: Dobré ráno...

Napísané: 17 Dec 2018, 22:49
od používateľa bukelo
Stále si to vieš zaplatiť sam a dohadat sa s poisťovňou mimo servis...ale taký kaskadér asi nebudeš. To by ti museli držať auto zbytočne týždne, mesiace... V Opli má ubezpečil chlap, že toto klientom nerobia, aj keď za to nemôžu a kontaktujú poisťovňu, ak by "zabudla".

Re: Dobré ráno...

Napísané: 18 Dec 2018, 00:25
od používateľa macil
Dávam to robiť cez autorizák. Sú zmluvným partnerom poisťovne. Aj obhliadku robil človek zo servisu, len pri predpokladanej cene opravy nad 5000€, to vraj musí prísť pozrieť aj človek z poisťovne. Bude to síce drahšie, ako nejaký iný servis, ale snáď mám akú-takú záruku, že použijú originálne diely. Poisťovňa je Allianz a tá pred časom zverejnila prísľub, že cez PZP preplatí plnú výšku opravy. Samozrejme ak škodu neprehlási za totálnu. Ale verím, že vykrútiť z plnenia sa aj tak dokáže mnohými spôsobmi. Preto som nervózny z toho, že sa to nejako nehýbe. Či niečo na mňa nechystá. :rozmyslam:

Re: Dobré ráno...

Napísané: 18 Dec 2018, 06:27
od používateľa langdon2
Ahojte. Z toho ze sa nevyplaca plnenie ide predsa aj moj plat.. Z coho ineho by poistovne mali tie milionove zisky???

Poistovne, banky, najväcsi odrb na ludi.. :rozmyslam:

Keby nemusim, ani tu zdravotku by som si neplatil... Aj tak vsade za vsetko platim, platime.

Re: Dobré ráno...

Napísané: 18 Dec 2018, 08:37
od používateľa bukelo
Celkom nesuhlasim, ale nie co na tom pravdy mas.
Macil, 5000€ cena opravy je celkom dost... fakt je to tak znicene? I ked nove originalne diely su drahe...

Re: Dobré ráno...

Napísané: 18 Dec 2018, 08:43
od používateľa langdon2
Bukelo, Macil nepisal ze cena opravy bude cez 5000€

Len v pripade, ze by to bolo nad 5000€ si poistovna posle este svojho obhliadajuceho..

A zasa neber ma doslovne s tym co som napisal.. Ale je pravda, ze poistovna vzdy hlada, ako sa vyhnut plneniu. Vzdy sa chyta kazdej malickosti..

Re: Dobré ráno...

Napísané: 18 Dec 2018, 08:44
od používateľa Bruno
Ranko, Buky vsetko najlepsie ;-)



Odoslané z Mi A1 pomocou Tapatalku

Re: Dobré ráno...

Napísané: 18 Dec 2018, 08:46
od používateľa bukelo
jaj, no vsak nech si poslu k obhliadke koho chcu, aj najsvetejsiu panenku mariu.. kym to nema dopad na poskodeneho, tak je to jedno.
Konkretne k plneniu a krateniu som nemal k tvojmu vykladu ziadnuvyhradu...

Kava?

Re: Dobré ráno...

Napísané: 18 Dec 2018, 08:46
od používateľa bukelo
Díky bruno.