EGR CHEATER

Moderátori: dulo, buci_vectra

Používateľov profilový obrázok
Teo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4752
Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
Auto: Viac Oplov
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Teo »

a ako to dopaldo?
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
Používateľov profilový obrázok
marek1512
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1250
Dátum registrácie: 11 Apr 2008, 23:24
Auto: Vectra B
Bydlisko: Zahraničie
Bydlisko: UK

Príspevok od používateľa marek1512 »

Teo napísal:a ako to dopaldo?


Ešte som sa k tomu nedostal... Som pracovne maximálne vyťažený...
Vauxhall Vectra C SRI 1.8 VVT 2008
Porsche 944 2.5 1988
VAUXHALL VECTRA B 1.8 16v 1999
Ford Focus 2.0 16v ZETEC 1998
ex - OPEL VECTRA B 1.6 16v 1998
ex - Škoda Favorit 1.3 1992
ffeerroo
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 55
Dátum registrácie: 02 Mar 2008, 15:14
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Rožňava

Príspevok od používateľa ffeerroo »

Vyskusal to uz niekto?
Používateľov profilový obrázok
Teo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4752
Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
Auto: Viac Oplov
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Teo »

este stale nic?
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
rambojack

Príspevok od používateľa rambojack »

Zdravím vespolek!
Mám Vectru B - motor x18xe1.
Udělal jsem si tento EGR cheater http://www.z22se.co.uk/forum/viewtopic. ... 7#p1128057 , vyzkoušel a zatím jediný přínos je, že kontrolka ECU po nastartování asi na vteřinu zhasne, ale poté se zase rozsvítí.
Jak poznamenal vikieso, zkoušel jsem proměřit i vývody egr v motoru, ale zdá se, že je to vše jak má být.
A - zem nebo +12V - spínání relé.
B - zem
C - myslím něco jako výstup co jde zpět do ECU
D - +5V
E - +12V - druhý pól relé.

Když sem obvod proměřil, tak se zdá vše OK(dle mých znalostí elektro). Zapojil jsem ho jak je uvedeno výše k PC zdroji a napětí mezi C-B bylo +2,7V při seplém relé a + 1,5V při vyplém.

Nevím ale v jakých relacích se má pohybovat na EGR ventilu, hodil by se nějaký prospekt jaký ten EGR má úrovně napětí požadovaný..

Diagnostika mně vybliká chyby 1405 - poškození EGR a 0403 - napětí na EGR příliš vysoké nebo nízké. A to bez ohledu na připojení k cheateru nebo k rozbitému EGR.

Za každou radu či pomoc budu vděčný, díky Michal
Používateľov profilový obrázok
marek1512
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1250
Dátum registrácie: 11 Apr 2008, 23:24
Auto: Vectra B
Bydlisko: Zahraničie
Bydlisko: UK

Príspevok od používateľa marek1512 »

Žeby ECU? :-k
Vauxhall Vectra C SRI 1.8 VVT 2008
Porsche 944 2.5 1988
VAUXHALL VECTRA B 1.8 16v 1999
Ford Focus 2.0 16v ZETEC 1998
ex - OPEL VECTRA B 1.6 16v 1998
ex - Škoda Favorit 1.3 1992
Forman1993

Príspevok od používateľa Forman1993 »

Caute. Kto ma zaujem o tento pripravok? SOm schopny a ochotny to vyrobit...Kolko z vas by malo zaujem? Nech viem, kolko suciastiek mam nakupit...
vikieso
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 593
Dátum registrácie: 26 Máj 2007, 15:47
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Handlova
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa vikieso »

ale bacha ak si ho neskusal tak pri skladani sa neoklam na konektore
Používateľov profilový obrázok
Teo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4752
Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
Auto: Viac Oplov
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Teo »

no to je sice pekne ale vedlajsi ucinok je ovela horsi ako to ze to nesignalizuje poruchu na kontrolke. EGR totiz pocas celej doby chodu motora ucinne znizuje teplotu v spalovacom priestore u benzinu na cca 650 a dieslu na cca 450 stupnou cim zabranuje tvorbe emisii a ked sa to nedeje dochadza k nadmernemu zatazeniu na piest a kruzky nakolko musia odvadzat vacsie teplo a tym aj starnutie oleja znizenie jeho zivotnosti a atd... neviem ci to stoji za to oklamat elektroniku.....HMM? :roll:
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
Používateľov profilový obrázok
TSteinar
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 479
Dátum registrácie: 18 Jan 2008, 16:22
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa TSteinar »

a ked ho zaslepis, tak tiez to bude mat takyto dopad na motor? chcem dat odstavit EGR
OPEL Vectra B 2.2 16v 108 kW 2001
Používateľov profilový obrázok
marek1512
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1250
Dátum registrácie: 11 Apr 2008, 23:24
Auto: Vectra B
Bydlisko: Zahraničie
Bydlisko: UK

Príspevok od používateľa marek1512 »

Správný dotaz. Ako bude znižovať teplotu po zaslepení? :-k
Vauxhall Vectra C SRI 1.8 VVT 2008
Porsche 944 2.5 1988
VAUXHALL VECTRA B 1.8 16v 1999
Ford Focus 2.0 16v ZETEC 1998
ex - OPEL VECTRA B 1.6 16v 1998
ex - Škoda Favorit 1.3 1992
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36822
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Nijako. Je predsa jedno ako ho odstavíš.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Používateľov profilový obrázok
marek1512
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1250
Dátum registrácie: 11 Apr 2008, 23:24
Auto: Vectra B
Bydlisko: Zahraničie
Bydlisko: UK

Príspevok od používateľa marek1512 »

Len ma to trošku zaskočilo, že sa táto informácia objavila až teraz - teda aspoň pre mňa je to nové... Lebo pri zaslepovaní som o niečom podobnom ešte nečítal...
Vauxhall Vectra C SRI 1.8 VVT 2008
Porsche 944 2.5 1988
VAUXHALL VECTRA B 1.8 16v 1999
Ford Focus 2.0 16v ZETEC 1998
ex - OPEL VECTRA B 1.6 16v 1998
ex - Škoda Favorit 1.3 1992
Používateľov profilový obrázok
lubo098
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1625
Dátum registrácie: 11 Sep 2008, 16:46
Auto: Iná značka
Bydlisko: Levice
Bydlisko: LV

Príspevok od používateľa lubo098 »

vectra a jeden pes uz je prec, ostala zena, dva psy pes a dcera...
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36822
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

To je známe už dávno a myslím, že aj tu sa to už pred časom spomínalo.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

Teo: velmi trefna poznamka
ja som este s EGR ziaden problem nespozoroval, tak ho nepotrebujem odstavovat
ani simulovat RJ motora funkcny ventil, aby kontrolka nesvietila
Používateľov profilový obrázok
Teo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4752
Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
Auto: Viac Oplov
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Teo »

marek1512 napísal:Správný dotaz. Ako bude znižovať teplotu po zaslepení? :-k

nijako to je nedostatok toho zaslepenia -najcastejsie odvarene kruzky co zeru olej
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36822
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

To by mohlo platiť pri dízloch. Pri benzínoch je nárast teploty zanedbateľný.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Používateľov profilový obrázok
Teo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4752
Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
Auto: Viac Oplov
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Teo »

no ak myslis tych cca 200stupnou ze je zanedbatelnych tak potom ok. Mam s tym dost skusenosti co to pri dlhodobom odstaveni dokaze :(
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36822
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Pokiaľ neide o twinport, tak EGR pripúšťa maximálne 10% spalín z celkového objemu nasávaného vzduchu, aj to len v niektorých režimoch. Ako to teda majú ošetrené motory, ktoré EGR nemajú?
Napríklad C18XE oproti X18XE? Sú to takmer identické motory, dokonca C18XE má aj prírubu, na ktorú sa v prípade motora X18XE EGR montoval. Ako sa dosahuje v Prípade motora C18XE nižšia teplota spaľovania, keď má dokonca oproti motoru X18XE vyšší výkon?
Ja sa Teo nechcem hádať. Máš neporovnateľne viac skúseností ako ja, ale niektorým tvrdeniam, bez patričnej argumentácie a vysvetlenia, mám problém uveriť.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Napísať odpoveď

Návrat na "VECTRA - ELEKTRO"