Dobrý deň.Vlastním Cali c20let phase 2.Zlomil sa my vačkový hriadel výfukový,pred rozdelovacom.Auto nastartovalo aj so zlomeným vačkovým ale motor mal zlý chod.Auto stalo cca 2 tyzdne vymenil som vackovy ale auto neštartuje.Nehádže iskru,tlak paliva je ok.Odmeral som cievku,má normálne hodnoty(meral som odpor) ale ani z cievky nejde impulz do rozdelovaca.RJ ukzuje chybu 13 lambda sondu nic ine.Bat. uz bola odpojena celu noc ale nic.Mozem cievku napojit priamo na bateriu aby som vedel ci tak naskoci?popripade poradte.Dik
tak vytiahni vstrekovace von z komory a odpoj ich, potom vezmi 12 v zdroj a skus ich napojit ci cvaka, otvara sa tryska lebo sa stava ze ked dlho stoji tak sa zvykne zalepit a potom nevstrekuje palivo do valcov...ten vstrekovac napoj a rozpoj a zas napoj a rozpoj aby sa otvaral a zatvaral, budes pocit cvakanie....ak je zlepeny tak ho vymoc v niecom nech to povoli....popripade ked budes viackrat s nim cvakat tak zvykne tiez povolit...
Opel Frontera B 2.2 DTI automat r.v. 2001 Opel Manta B GSi C20NE Opel manta B GT/E 20E cabrio http://www.opelmanta.sk
Cievka - zisti, či počas štartovania hádže iskru (pripojenie priamo na aku je nezmysel).
Palivo - zisti, či je v rampe tlak.
Vstrekovače - je zložité otestovať.
Skontroluj - kábel od snímača otáčiek.
Tipujem na problém s kabelážou alebo otočenú vačkovú hriadeľ.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
ja som sa sekol ked som kukal tlak benzinu lebo to bol len zostatkovy tlak v systeme.nejde ani pumpa:-((( mam namontovany nejaky alarm s dialkovym startom a blbostami moze to bit aj to ze nejak sa zablokoval???ta pumpa a oskra moze suvysiet????dakujem
Relé palivového čerpadla
Väčšinou pri spolujazdcových nohách, v ojedinelých prípadoch aj pri motore
Najlepšie kúpiť nové, všetky staré začnú skôr či neskôr štrajkovať
je tam nafigu pristup na to palivove cerpadlo na calibre ale bolo by dobre odpojit ho a pripojit kable na merak a kamarat nech skusi startovat ci dostava stavu do kablov a ak ano tak cerpadlo von a skontrolovat ci nema poskodeny kontakt alebo dat druhe funkcne cerpadlo....ale ako pise vyssie najjednoduhsie je vymenit rele palivoveho cerpadla a ak ani tak nie tak potom to co som ti napisal..
Opel Frontera B 2.2 DTI automat r.v. 2001 Opel Manta B GSi C20NE Opel manta B GT/E 20E cabrio http://www.opelmanta.sk
No skusak som rele po otoceni je na kontakte 87 normalne 12v.meral som to na palivovom cerpadle je 0v .dal som priamo 12v na pumpu isiel pohode na rampe bol tlak ale auto nenastartovalo.iskra stale nebola.... rj ako je napojena na kostru???cez sroby len???
Opel Kadett GSI C20NE 130ps
Opel Calibra C20LET 310ps
samotny kontakt palivoveho cerpadla je OK.bude to chyba kvoli ktorej nejde ani jeden z faktorov zapalovania a to pumpa,vstrekovace,iskra.otazka je preco???RJ ASI
Opel Kadett GSI C20NE 130ps
Opel Calibra C20LET 310ps