Pukanie v prednej naprave
Moderátori: dulo, buci_vectra
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 18 Feb 2013, 22:47
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Kontaktovať používateľa:
s tou geometriou by som si to ešte rozmyslel. podľa správnosti by sa mala robiť pri hocijakom zásahu do podvozku (okrem stabilizátorov). ide o to, že pri výmene homokĺbu sa musí demontovať veľa vecí okolo (čapy riadenia, spodné čapy, niekedy tlmič atď) pri opätovnom zložení to už nie je na milimeter tak ako pred tým a tým pádom sa pohla aj geometria. nemusí to byť veľa, ale keď povedzme robíte zásah do podvozku 3-krát do roka, tak to už sa rozhasí dosť. geometriu je dobre robiť preventívne. v našich končinách (PB, BY) sa ceny pohybujú okolo 25 € - to raz za rok nie je až tak veľa
Opel VECTRA C 2003, 2,2 16V (2198ccm/108kW/147HP)
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
mitush napísal:s tou geometriou by som si to ešte rozmyslel. podľa správnosti by sa mala robiť pri hocijakom zásahu do podvozku (okrem stabilizátorov). ide o to, že pri výmene homokĺbu sa musí demontovať veľa vecí okolo (čapy riadenia, spodné čapy, niekedy tlmič atď) pri opätovnom zložení to už nie je na milimeter tak ako pred tým a tým pádom sa pohla aj geometria. nemusí to byť veľa, ale keď povedzme robíte zásah do podvozku 3-krát do roka, tak to už sa rozhasí dosť. geometriu je dobre robiť preventívne. v našich končinách (PB, BY) sa ceny pohybujú okolo 25 € - to raz za rok nie je až tak veľa
Obvykle pri tejto práci stačí povoliť rameno na silentoch alebo iba spodný čap, to by mohlo ovplyvniť nanajvýš odklon, ale neovplyvní, je to tam presné, čap nemá žiadnu vôľu a silenty takmer nemerateľnú.
Ale súhlasím s tým, že geom. sa oplatí nechať skontrolovať, ak však volant stojí presne rovno a auto neťahá do strany, nemá to žiaden význam.
Zbiehavosť ani odklon sa nikdy neporuší na oboch stranách naraz.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád