Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)

Moderátori: bukelo, dulo

Kajo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 10197
Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
Auto: Astra G
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa Kajo »

Ja dávam 15 a veko k šálkam 8, ale aj to sa ukazuje byť v niektorých prípadoch veľa a veko sa zdeformuje.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
Markusenka
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 342
Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
Auto: Corsa C
Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
Bydlisko: Krásná Lípa

Príspevok od používateľa Markusenka »

Ahoj.
Už se nemůžu dočkat až to v pátek a sobotu dodělám. Jest-li bude vrčet nebo bude nějakej problém. Dával jsem nové hadice na vodu k topení a k předehřevu reduktoru LPG, nové stahovací pásky a tak. Mám zpět vyreklamovaný katalyzátor, dostal jsem nový, snad neupadne ten pověstný poslední šteftík :D .
Zůstává vše zpět zapojit, nandat nové kladky, vodní pumpu, šponovák a nahodit řemen. Apropo jak ten řemen nasazujete? Je to jedno, nebo má být určitou stranou k motoru? ( čitelnost nápisu ze strany airboxu, nebo ze strany motoru )
Jinak sehnal jsem přípravek na aretaci kol vačkových hřídelů, tak snad to nebude porod nasadit řemen. Je to jak velké Lego :D .
Díky za všechny rady a pomoc co jste mě zde poskytli !!!!!
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Markusenka
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 342
Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
Auto: Corsa C
Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
Bydlisko: Krásná Lípa

Príspevok od používateľa Markusenka »

Hurá. Už vrčíme, ťuk, ťuk, ťuk. Nakonec jsem ještě dával nové šrouby na ta ložiska vaček, Každej byl už pěkně nataženej nahoře "pod krkem" , nevím kdo s tím co dělal.
Taky jak to klepalo, než se naplnila a odvzdušnila hydraulická zdvihátka, jsem se nejdřív bál, proč to klepe, pak mě to došlo.
Teď to projedu, když by se někde něco náhodou povolilo, ať to klekne kolem baráku. Nejdřív budu jezdit na benzín, pak teprve pustím plyn, ale co jsem už zkusil tak na plyn to jede taky.
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Používateľov profilový obrázok
buci_vectra
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 6260
Dátum registrácie: 20 Apr 2009, 23:41
Auto: Vectra B
Bydlisko: Košice

Príspevok od používateľa buci_vectra »

Paráda, gratulujem :wave:
Vectra B 2.5 V6 - strieborná - Lubecová ;)
Vectra B 1.8 16v - modrá
Tigra X14XE

PartBase - Zoznam dielov
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36817
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Paráda. :wink:
... a nedalo by sa, aby to chodilo aj na vodu? Yellow_Colorz_PDT_06
Opel Astra J-ST, A16LET LPG [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/859142_4.png[/fimg]
Opel Astra F-CC, X18XE [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/221164_4.png[/fimg]
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Markusenka
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 342
Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
Auto: Corsa C
Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
Bydlisko: Krásná Lípa

Príspevok od používateľa Markusenka »

Mnohokrát děkuji, najeto 110 Km, zatím drží a tiše ševelí.
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Používateľov profilový obrázok
bukelo
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 29181
Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
Auto: Iná značka
Bydlisko: Banská Bystrica

Príspevok od používateľa bukelo »

Parada. Trosku aj zavidim ten porobeny motor :)
別のブランド [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/1371889_6.png[/fimg]
OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/825647_6.png[/fimg] - ex
OPEL CORSA C 1.2 COSMO [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/423439_6.png[/fimg]- ex
OPEL CORSA B 1.0 CITY [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/371584_6.png[/fimg]- ex
Markusenka
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 342
Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
Auto: Corsa C
Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
Bydlisko: Krásná Lípa

Príspevok od používateľa Markusenka »

Začínám si myslet, že s tím motorem nebylo vše košér už od začátku, když teď slyším jak je motor pěkně tichej a jeho chod kultivovanej. Předtím sice jel pěkně, ale klepal na volnoběhu a více se kvrdlal. Zatím spokojenost. Až bude čas spočítám celé náklady, vynechám ale pořizení nářadí co jsem ještě neměl.
Těším se zítra na první ranní start. Teď i studenej motor nastartoval na první cvrnk, předtím se motor párkrát otočil než chytnul.
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Markusenka
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 342
Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
Auto: Corsa C
Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
Bydlisko: Krásná Lípa

Príspevok od používateľa Markusenka »

Ahoj.
Ranní start v pohodě, na cvrnk. Jen jsem dolil trošku chladící kapalinu, asi se to po včerejší projížďce doodvzdušnilo.
Když jsem se zaposlouchal do chodu alternátoru, tak vlastně není co slyšet :D . Před tím byl chod hlučný, dával jsem nový řemen a ten napínák s kladkou.

Pěkný den Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Markusenka
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 342
Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
Auto: Corsa C
Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
Bydlisko: Krásná Lípa

Príspevok od používateľa Markusenka »

Vzpoměl jsem si, že jsem nedal zatím fotku toho těsnění pod hlavou.

Spodní část:
Obrázok

Detail vrchní části mezi 3. a 4. válcem:
Obrázok

Detail vrchní části, už je prasklé, mezi 1. a 2. válcem:
Obrázok
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Používateľov profilový obrázok
bukelo
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 29181
Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
Auto: Iná značka
Bydlisko: Banská Bystrica

Príspevok od používateľa bukelo »

Pekne :)
別のブランド [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/1371889_6.png[/fimg]
OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/825647_6.png[/fimg] - ex
OPEL CORSA C 1.2 COSMO [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/423439_6.png[/fimg]- ex
OPEL CORSA B 1.0 CITY [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/371584_6.png[/fimg]- ex
Markusenka
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 342
Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
Auto: Corsa C
Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
Bydlisko: Krásná Lípa

Príspevok od používateľa Markusenka »

Ahoj.
Zase já, tentokrát snad v tomto vláknu naposled.
Mám najeto od montáže cca 350Km, ke vší spokojensti. Nedalo mě to a kouknul jsem zpátky na rozvodový řemen a jeho napnutí, přeci je to můj první :D . Jen se chci ujistit. Když jsem koukal na napínací kladku tak ve více polohách zastavení motoru je její indikátor na poloze pro nový řemen. Když však motor nastartuji, tak indikátor lehce vibruje a osciluje mezi polohou pro nový a použitý řemen. Když motor zastavím, tak je indikátor opět na poloze pro nový řemen. Je toto chování správné?
Díky za odpovědi.
S pozdravem Mára.
Naposledy upravil/-a Markusenka v 18 Mar 2013, 17:06, upravené celkom 3 krát.
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Používateľov profilový obrázok
Lubec
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 5297
Dátum registrácie: 17 Aug 2010, 21:54
Auto: Iná značka
Bydlisko: Bardejov SK

Príspevok od používateľa Lubec »

Ano je.
quattro
VeBe X25XE - Phoenix-ex
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
Markusenka
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 342
Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
Auto: Corsa C
Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
Bydlisko: Krásná Lípa

Re: Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)

Príspevok od používateľa Markusenka »

Info1:
Po opravě najeto cca 1000 Km. Motor pěkně vrní, už mu nakládám i LPG. Olej stále čisťounký, hydroštely téměř neslyšné. Jen bych řekl, že je když se zaposlouchám slyšet "nový zvuk" od řemenice pro pohon alternátoru na klikovce. dělá to asi nový řemen, než si sedne. Řemenice drží pevně.
Mára

Info2:
K 29.05. najeto od opravy přes 4000Km. Zatím spokojenost, bez závad na chodu motoru. Olej již lehce tmavší, na prstě ale krásně průzračný.
Apropo po kolika tisících kilometrů od výměny oleje v benzínovém motoru Vám začne olej zřetelně tmavnout nebo hnědnout?
Mára.
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Markusenka
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 342
Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
Auto: Corsa C
Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
Bydlisko: Krásná Lípa

Re: Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)

Príspevok od používateľa Markusenka »

Ahoj.
Ač velice nerad musím opět vstoupit do tohoto vlákna.
Včera večer jedu takhle z práce a pocitil jsem, že auto nejede tak jako třeba dva dny nazpět. Když jsem zajel ke garaži a pootevřel dveře tak jsem uslyšel opět to brumlání z výfuku a regulace motoru zjevně měla co dělat aby udržela motor na volnoběhu. Motor sebou sice vůbec neškubal, běžel na pohled rovnoměrně, až na to brumlání.
Dneska ráno jsem na to šel kouknout a pak jsem tam seděl jak hromádka neštěstí. Tlaky co jsem naměřil 13,7-13,6-7,8-7,7 . Docela mě to překvapilo, navíc jsem při výměně sviček začatkem června tlaky preventivně přeměřil a byly všude vyrovnané v rozpetí 13,7 až 14.
No tak co teďka s tím.
Začal jsem to odstrojovat, že sundám hlavu. Ale ouha, dva šrouby se ukroutily nahoře v tom nálitku pro ořech Torxu. Měl jsem samozřejmě správný torx ořech a šrouby jsem při montáži dával nové victor Reinz a utáhl předepsaným momentem a úhlem. Jak je teďka povolit? Odsekat asi ne, není na to místo a je riziko špon, napadlo mě elektrickou svařečkou na to navařit nějaký ořech - půjde to? Když tak poraďte prosím.
Až to sundám tak uvidím co dál. Hlava byla celá na GO a srovnaná, takže buď je hodně křivej blok - konečná, nebo bylo těsněni taky aušus, opět značka Victor Reinz. Prosím doporučte nějakě kvalitní těsnění pod hlavu, slyšel jsem o nějakých sportovních a celokovových. Klidně dejte odkaz.
Za pomoc, radu přeďem Všem děkuji.
Ps: Když by se našel zájemce co by Bobka koupil i bez motoru tak zkuste nahodit nějakou cenu.
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Kajo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 10197
Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
Auto: Astra G
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Re: Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)

Príspevok od používateľa Kajo »

To je nešťastné auto. Navrhujem predať, tiež som mal také autá, tá námaha nestojí za to.
Nie som poverčivý, ale toto sú tzv. "montageautos", proste nešťastné kusy, smolné, stále s nimi niečo bude.
Samozrejme, to LPG má tiež svoj vplyv na tie poruchy.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
Markusenka
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 342
Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
Auto: Corsa C
Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
Bydlisko: Krásná Lípa

Re: Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)

Príspevok od používateľa Markusenka »

Ahoj.
Smůla zatím jen na ten motor no, jinak je to mazlík a měnili se věci spotřebního charakteru řekl bych adekvátně k nájezdu a stáří vozu.
Co nějakej nápad na ty utržený hlavy šroubů, půjde to tou svářečkou?
Máš nějakej nápad na to těsňení pod hlavou, nějaké opravdu dobré?
Díky Mára.
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Markusenka
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 342
Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
Auto: Corsa C
Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
Bydlisko: Krásná Lípa

Re: Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)

Príspevok od používateľa Markusenka »

Ahoj kluci.
Tak jsem našel nějaké "slušné" těsnění a šrouby. Nevím jest-li mám dát jen nový rozvodový řemen, nebo koupit i nový šponovák a kladky. Co myslíte?
K těm těsněním, našel jsem jedno kovové a jedno které asi kovové nebude, ale zase je to prý značka a udivuje mě na něm jeho tlouštka.
Které vybrat?
Prosím okoukněte to, moc děkuji.
Mára


Kovové těsnění Elring: http://katalog.haspa.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=1000101_1000223_1001585_1006383&products_id=152803

Těsnění Corteco: http://katalog.haspa.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=1000101_1000223_1001585_1006383&products_id=146855

Šrouby hlavy: http://katalog.haspa.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=1000101_1000223_1001585_1006383&products_id=164450

Sada řemene: http://katalog.haspa.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=1000101_1000223_1001585_1006383&products_id=77981

Pouze řemeny: http://katalog.haspa.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=1000101_1000223_1001585_1006383&products_id=85452
http://katalog.haspa.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=1000101_1000223_1001585_1006383&products_id=1250731
Naposledy upravil/-a Markusenka v 18 Júl 2014, 23:04, upravené celkom 1 krát.
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Používateľov profilový obrázok
buci_vectra
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 6260
Dátum registrácie: 20 Apr 2009, 23:41
Auto: Vectra B
Bydlisko: Košice

Re: Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)

Príspevok od používateľa buci_vectra »

Rozvody nieje nutné meniť, nieje dôvod.
Vectra B 2.5 V6 - strieborná - Lubecová ;)
Vectra B 1.8 16v - modrá
Tigra X14XE

PartBase - Zoznam dielov
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET
Markusenka
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 342
Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
Auto: Corsa C
Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
Bydlisko: Krásná Lípa

Re: Z14XE - propálené těsnění pod hlavou (lodní brumlák)

Príspevok od používateľa Markusenka »

Ahoj.
Takže pak nahodím zpět sundanej řemen, ještě stále je tam, takže dodržím směr otáčení, a šponovák natočím do polohy použitý řemen?
Opět poprosím, nyní největší průšvih jsou ty utržené hlavy šroubů. Asi pěknej šmejd.
Mára.
Edit: tak asi bude lepší navařit na torzo hlavy šroubu matku, například 13 mm a pak to zkusit vytočit.
Naposledy upravil/-a Markusenka v 28 Jún 2014, 14:56, upravené celkom 1 krát.
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Napísať odpoveď

Návrat na "CORSA, COMBO, MERIVA, AGILA - MOTOR/PREVODOVKA"