Ano je to tak , vyslo by to na Kajov motor o cca 200 eur viac ale ide to , ale nakolko teoreticky kedze su ceny dizla o nieco vyssie od benzinakov tak urcite pre niekoho kto najazdi aspon 10-15 tis rocne minimalne a auto bude mat aspon 3roky ma to ekonomickejsie ako dizel . Samozrejme nesmie sa kazit ani jeden ani druhy typ motorizacie .
Vectra Caravan 3,0 cdti - ex 2x Vectra B 1x - 2,0 dti , 2x - 2,2 dti - ex
ja byt tebou tak jazdim na tom aute normalne a dal by som inzerat za 2900€ ci sa niekto ozve alebo nie. alebo kupit omegu 3.2 benzin alebo ine auto.
mna benzinove motory nezaujimali vobec. vozil som sa v kadecom ale vsetko to bolo slabsie maximalne do 92kw to bola najsilnejsia atmosfera octavia 1.8i
teraz mam benzin V6 a ten motor sa mi paci no dostal ma. kultura chodu, rozsah otacok a podobne. neni to stihacka ale na normalne furikovanie staci ale ked clovek chce vie to ist aj rychlo
a ak by si viac jazdil dal by som tam LPG ale neviem po kolko ide prerabka LPG.
ak ma tu neukrizuju ostatni tak by som mozno poradil skusit octavia 1.8T + LPG. nejazdi to zle
Jasne predaj ak ho nechces mozno aj viac ako 2500 dostanes mozno aj 3000 , ved v inzerate to mozes mat a kupec ked pride tak predas.
Lubo ten tvoj motor by pekne isiel urcite na LPGcko , keby si dal do zadu valec na 80L a isiel ho do plna tankovat a das za to polovicku co za benzin ked tankujes , skus si vypocitat za kolko tankovani to mas naspat . dve tankovania mesacne a do roka a pol to mas zaplatene .
Vectra Caravan 3,0 cdti - ex 2x Vectra B 1x - 2,0 dti , 2x - 2,2 dti - ex
No ked benzin stoji cca 1,56 a lpg 0,76 tak mi to tak dojde sedliackym rozumom , ze asi 45percent nakladov na palivo usetrenych voci benzinu . Do tej 80L sa da zhruba 60-65 kg LPG . Mal som ju vo Fiate regata , tam som mal este karburator a ten plyn smrdel jak hovado nie ako teraz tie moderne . Fiatka 1300cm3 mala najazdenych 350000 km , potom som kupil 1,5 ale uz z lepsou kasnou a novsou a tu som predal a zacala sa era Vectier pred 8rokmi.
Vectra Caravan 3,0 cdti - ex 2x Vectra B 1x - 2,0 dti , 2x - 2,2 dti - ex
prosím vás ak mate niekto kontakt na uzivatela VIKTORTV dajte mu vediet ze niekto sa zaujma o jeho omegu , ja som mu pisal aj SS no zatial sa mi neozval , Dakujem. A este mi poradte s akym motorom mam kupit omegu 3.0v6, 2.2dti alebo 2.5dti , momentalne mam na predaj Vectru B dti E2000 Caravan a predtym som jazdil na Maxime 3,O V6 , rocne najazdim cca 12000-15000 Km ...
kratšie alebo dlhšie trasy?
ale je pomerne nízky počet km ročne, skôr benzín.
3,0 vie bez problémov a manuálom jazdiť mimo mesta pod 8 litrov bez toho, aby sa človek musel veľmi obmedzovať
budu to trasy 70 až 200 km denne za pracou , sam neviem ako sa rozhodnut, omegu chcem určite a na nete ich je vela a niektore ozaj dobre kusky zacina ju od 2000 eur , či 2.2 ben.-lpg alebo 2.2dti, 2,5-3.0 V6 alebo 2.5 diesel .......
Zas nemozes cakat ze za 1000 kupis auto do kt. uz nebudes musiet nic vrazit.
Ale skus aj tu s Dulom hodit slovko, dve. On ich sem tam vozi, aj ked poniektore len ako darcov organov, ale ma prehlad.
Ja viem ze za malo penazi malo muziky Co sa tyka karoserie a podvozku to sa vyznam, co sa tyka motorov si necham urcite poradit. Hlavne sa potrebujem skontaktovat s viktortv ,uz som skusal ss aj cez ineho uzivatela no zatial nic. Ta jeho omega sa mi paci
2,2 benzin nema zmysel brat, zerie rovnako ako V6 ale chyba mu vykon a kultura chodu.. 2,0 16v bola lepsia alternativa, ale zial po FL bola vypustena..
k dizlakom, 2,0 DTi je totalna blbost, len ako vlecenie po mste.. moc slabe, zbytocne to budes namahat.. 2,2 Dti, celkom dobry zaklad, ak sa moc neuhanas, v pohode to bue jazdit okolo 6 litrov nafty.. 2,5 DTi je hodne slusny motor, prijatelna spotreba k vykonu... ked dizlaka, tak by som bral toto.. aj ked zas common rail prvej generacie...
Drobcek2 - Opel Omega A Caravan 2,6i CD Automat Evolution II - Opel Omega B limuzina 2,5 V6 manual Srsen - Opel Corsa A 1,2 Krumplik - Opel Corsa B 1,2 Black Night - Opel Vectra B 1,8 16v Maco - Mitsubishi Pajero Wagon GLS 3.0 V6
Tak nakoniec som sa rozhodol auto nepredat.
Rozhodol som sa na zaklade matematiky podporenou par promile v bare + cez vikend bolo pekne tak som si ho vypucoval.
Nakolko ma auto s investiciami stalo cca 7500 (+ este tych 500 dam) a auto mam 3 roky cize 36 mesiacov tak mi vyslo, ze vozenie sa ma stalo 222 € mesacne... co je dost ked sa na nom povozim este rok tak ma to bude stat 166 € co je ekonomickejsie. Nakolko cakame prirastok tak sa vacsie auto aj zide.
Cize suma-sumarum este na nom pochodim, nasporim, rok alebo dva a kupi sa novsie... (asi BMW 525i r.v. 2008 a ked motyka vystreli tak aj 2,8i r.v. 2011..)
letrich: Drzim palce pri hladani omegy. dufam, ze natrafis na slusny kus ako ja a budes spokojny...
Viktor mas pravdu pokial si dal do toho auta tolko euriek a si spkojny s tou karou tak je skoda ho dat prec. Je tiez moju VeBe dam prec az ked najdem omegu min v takom stave ako je moja vectra , za 15000km co ju mam na nemechala ani raz, samozrejme dostava to co potrebuje,vymena oleja a vsetkych filtrov, teraz su na rade 4x planicky ,4x tyc.stabilizatorov atd. Dostal som aj dalsiu ponuku na omegu 2.5 td ale este cakam na foto. No kedsi tu na SVK tento rok nevyberiem tak pojdem do DE
Omega B Caravan 3.2 Executive (Vectra B Caravan DTi E 2000 ex , NISSAN MAXIMA A32 QX 3.0 v6 ex,)
Takze nakoniec som auto predal za 2000 €. Nove auto som hladal cca asi mesiac. Nakolko mesacne najazdim 100 Km volba bola jasna ... benzin. Pozeral som Opel, Hundai, Peugeot, Skodu a este aj Kia bola zaujimava... nakoniec som skoncil pri VW. Presnejsie VW Jetta 2013, Comfortline, 1,2 TSI / 77Kw...
PS: oplakom este ostavam v rodine este mam 3 sopliky.
Každý si je strojcom svojho šťastia. Pi nájazde 100km mesačne by som o aute ani nerozmýšľaľ a používal taxíky. Good luck a bacha aby ti turbo nezhrdzavelo
Omega MV6 '98 AT4 - N2O Vectra 2,5 V6 '97 AT4 keď budem veľa papať a vyrastiem, kúpim si VXR8 Bathurst S