Slaby Motor CDTI 2,0 165k
Moderátori: bukelo, buci_vectra
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 29 Júl 2012, 11:09
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Hurbanovo
Slaby Motor CDTI 2,0 165k
Astru mam asi tak tyzden a po dlhom cakani som mal velke ocakavania od tohto motoru.mam uz co to odkrutene na dislakoch (90k - 110k - 130k) tak od tejto Astry som cakal ze to bude trhat asfalt aj na trojke.Kim nezapne turbo je to bieda ale ze velka bieda a ked zapne turbo tak by som to yrovnal tak s 110k tdi od konkurencneho VW
Ma niekto podobne skusenosti?alebo len ja som cakal zazraky a teraz som len sklamany
Ma niekto podobne skusenosti?alebo len ja som cakal zazraky a teraz som len sklamany
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: 13 Júl 2012, 00:06
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Topoľčany
Podľa mňa bude dakde problém, pretože som čo to nabehal na vectrách 110kw a to sú dosť ťažké autá a aj na 4rýchl. stupni pri 60km/h ak bolo popršané bolo dosť čo udržať na ceste. A nie to ak sa zaplo turbo. Isto by som si popozeral auto teraz neviem ak to má DPF či nie je v presposlednom stave alebo vstrekovanie a podobne. Potom EGR a inak popíš ako sa auto správa, či trhá alebo je OK len ako keby pridusené?
opel kadett E 1,6D ex, opel vectra B 1,6 16V, opel astra H caravan 1,9CDTI 74KW po FL
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 71
- Dátum registrácie: 01 Jan 2010, 19:36
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
To sico799: Ja mam taky isty motor - 2.0l -121kW a tiez netrha asfalt, mal som Oktaviu nacipovanu a pri lahkom pridani plynu to bolo citit. Ako vravis - snad 96kw ma to vykon. Tiez som sklamany,servis som neriesil co sa vykonu tyka,DPF mi cisti kazdych 400km, mam uz 18000km - 6mes. Snad by pomohlo na vykonovej stolici odmerat vykon-zaplatis si to, prip. auto prehnat trosku a vytocit ho na vyssi vykon. Pri takom vykone by si mal ist do sedaciek ako pribity.Skor ma trapi klepnutie pri ubrati plynu,resp. klepkanie pred.napravy pri prejazde nerovnosti:
https://www.astra-j.cz/viewforum.php?f=3
https://www.astra-j.cz/viewforum.php?f=3
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 551
- Dátum registrácie: 22 Nov 2009, 19:36
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Šaľa
- Bydlisko: ŠAĽA - LEVICE
Ako sam pises, kym nie je zapnute turbo tahat nebude. Treba vhodne radit a necakat, ze od 1200 otacok ti bude tahat. Snaz sa ho drzat v rozmedzi otacok, ked je turbo zapnute. Ja som tiez na zaciatku tapal ako s novou astrou jazdit. Mam sice len 1.7cdti 110 ps, no tiez kym som sa nenaucil radit mi to prislo ako mrtvy brouk. Hlavne pri nizkych otackach 1200-1500 treba podradit. Teraz sa s tym da svizne jazdit Pri tych 165ps ak budes vhodne radit to musi byt paradicka. No nezabudej, to auto je jedno z najtazsich v triede a 200 ci 300kg voci inym pocitit Ale od toho je skusobna jazda a pred kupou to treba vzdy vyskusat.
ASTRA J 1.7 DTS COSMO SPORTS TOURER
EX- ASTRA J 1.7DTJ COSMO
EX - ASTRA G 1.6 16V LPG, X16XEL
EX- ASTRA J 1.7DTJ COSMO
EX - ASTRA G 1.6 16V LPG, X16XEL
jasne motory CDTI maju plynuly zatah a nie turbo efekt jako kedysi maly TDI motory alebo stare TD ale ked uz sa dostane okolo 2000 ot/min to je paradicka a preto netreba chodit 50 km/h na 4 a cakat ze to zrychli jako raketa daj si 3 a to su palby...teraz maju motory strasne vykony a kazdy to iba dusi a potom sa divia ze to nejde...s motor 1.9cdti 110kw sa da chodit 50km/h na 5 v pohode ale ked chces zrychlit tak treba podradit a nie na to stupat a cakat a hovorit ze to nejde netreba zabudat ze velky vykon znesie aj tazke prevody a na to ze 4,5,6 st. su uz pod 1 kto sa tomu aspon trosku rozumie tak vie o com tu pisem...
- 24petusko
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 11028
- Dátum registrácie: 11 Dec 2009, 17:35
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Košice-okolie
- Bydlisko: Košice okolie
chyba nebude v aute, ale v tvojej technike jazdy
tiez som ten motor skusal v Insignii ST - a to sme v nej sedeli traja chlapi
nie je to ziaden trhac asfaltu, na to su tu ine vozy, no pruznost toho motora je vynikajuca a je to rychlik
takze netreba radit pri 2000 otacok vyssie, lebo tam to len zacina
pod tuto hranicu je to na vyssom prev. stupni lenive - podradit
tiez som ten motor skusal v Insignii ST - a to sme v nej sedeli traja chlapi
nie je to ziaden trhac asfaltu, na to su tu ine vozy, no pruznost toho motora je vynikajuca a je to rychlik
takze netreba radit pri 2000 otacok vyssie, lebo tam to len zacina
pod tuto hranicu je to na vyssom prev. stupni lenive - podradit
VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC
Honda Legen( wait for it... )dary
Honda Legen( wait for it... )dary
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 551
- Dátum registrácie: 22 Nov 2009, 19:36
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Šaľa
- Bydlisko: ŠAĽA - LEVICE
lukko46>"asne motory CDTI maju plynuly zatah a nie turbo efekt "
tak toto teda vobec neplati. tiez pekne citit turbo efekt hlavne ak nepodradis a snazis sa zrychlovat co najsviznejsie. Toto sa mi stalo, raz na donovaloch ked som sa s astrulou len zoznamoval. Prebiehal som do kopca a nepodradil ...a bolo to asi v tomto duchu...pod..pod....kuva ved to nejde....a potom bum zaplo turbo a vystrelil som s usmevom na tvari. Tam som si uvedomil, ze kym nemam aspon 1500 otacok, blizko turba, tak podradit pri predbiehani.
tak toto teda vobec neplati. tiez pekne citit turbo efekt hlavne ak nepodradis a snazis sa zrychlovat co najsviznejsie. Toto sa mi stalo, raz na donovaloch ked som sa s astrulou len zoznamoval. Prebiehal som do kopca a nepodradil ...a bolo to asi v tomto duchu...pod..pod....kuva ved to nejde....a potom bum zaplo turbo a vystrelil som s usmevom na tvari. Tam som si uvedomil, ze kym nemam aspon 1500 otacok, blizko turba, tak podradit pri predbiehani.
ASTRA J 1.7 DTS COSMO SPORTS TOURER
EX- ASTRA J 1.7DTJ COSMO
EX - ASTRA G 1.6 16V LPG, X16XEL
EX- ASTRA J 1.7DTJ COSMO
EX - ASTRA G 1.6 16V LPG, X16XEL
- texno_lover
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 374
- Dátum registrácie: 21 Mar 2010, 14:00
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
- Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
lukko46 napísal:jasne motory CDTI maju plynuly zatah a nie turbo efekt ....
...s motor 1.9cdti 110kw sa da chodit 50km/h na 5 v pohode ...
praveže sa mi zda že CDTI maju vacsi turboefekt ako stare DTI ...
1.9CDTI 110KW 50km/h na 5 ? ? ? 4 rke sa tam moc nepáči treba ist trochu nad 50 , nie to ešte 5 tka ... ale pokial mas doma vela dvojhmotovych zotrvačnikov nahradnych prečo nie chúďa auto
Opel Vectra B caravan , 2.0 Dti , 1997
Opel Zafira B, 1.9 CDTI, 2006, DPF OFF
OP-COM diagnostika
Opel Zafira B, 1.9 CDTI, 2006, DPF OFF
OP-COM diagnostika
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 9455
- Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
- Auto: Nemám auto
- Bydlisko: Nové Zámky
- Bydlisko: Okres Nove Zamky
to je tak ked chces mat lepsi zatah pri nizsicho otackach a nechces motor vytacat mam pre teba iba jedine riesenie(za predpokladu ze nechces menit auto) a to chip na astricku krasne ti zacne zaberat uz od nizskych otacok a tvoj styl jazdy moze osta zachovany az na to jazdenie na 5ke 50km/hod
plus plus korea :D