zdravim vsetkych oplakov
mam taky problem a uz naozaj netusim co to moze sposobovat.
problem je v tom,ze sa mi neustale ozyva zo zadnej napravy hluk,ktory sa s stupnuje s rastucou rychlostou.
najprv som si myslel,ze to mozu sposobovat pneumatiky..pred prezutim som dal teda prekontrolovat zadne loziska a povedali mi,ze by mali byt o.k.
lenze po prezuti tento hluk nadalej pretrvava.
vedel by mi prosimvas niekto poradit co to moze byt? zeby diferak?..fakt netusim
hluk zo zadnej nápravy
Moderátor: dulo
- gargamel3
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: 13 Jún 2009, 14:58
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Kalinkovo
hluk zo zadnej nápravy
Opel Omega Caravan Irmscher 2.5 TD
ex Opel Omega 2.2 16V
ex Opel Omega Caravan 2.5 DTI
ex Opel Astra F Caravan 1.4 16V
ex Opel Omega 2.2 16V
ex Opel Omega Caravan 2.5 DTI
ex Opel Astra F Caravan 1.4 16V
- Manta
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 757
- Dátum registrácie: 05 Feb 2007, 13:24
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Ba
- Kontaktovať používateľa:
Re: hluk zo zadnej nápravy
gargamel3 napísal:zdravim vsetkych oplakov
mam taky problem a uz naozaj netusim co to moze sposobovat.
problem je v tom,ze sa mi neustale ozyva zo zadnej napravy hluk,ktory sa s stupnuje s rastucou rychlostou.
najprv som si myslel,ze to mozu sposobovat pneumatiky..pred prezutim som dal teda prekontrolovat zadne loziska a povedali mi,ze by mali byt o.k.
lenze po prezuti tento hluk nadalej pretrvava.
vedel by mi prosimvas niekto poradit co to moze byt? zeby diferak?..fakt netusim
akoze loziska ako skontroloval?...no mas dve moznosti, bud diferencial alebo loziska zadnej napravy. AK das dole koleco a potocis s nim tak ak pocujes aj ked mali hluk tak to bude lozisko....ak je dobre tak nesmies pocut ze sa toci
Opel Frontera B 2.2 DTI automat r.v. 2001
Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
http://www.opelmanta.sk
Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
http://www.opelmanta.sk
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
1. V jednej zákrute hučí, v inej nie?
Ak áno, je to kolesové ložisko, ktoré je na vonkajšej strane zákruty, keď je počuť hluk.
Ak hučí v oboch zákrutách, pokračuj k bodu 2.
2. Hučí iba pod plynom? Ak áno, problém je s ozubením diferáku alebo s olejovou náplňou. Ak hučí stále, pokračuj k bodu 3.
3. Mení sa hukot s prepružením? Ak áno, je to stredové podporné ložisko kardanu. Ak hučí stále rovnako -> bod 4.
4. Je to ložisko (sústava ložísk) na hruške - teda na vstupe do diferáku. A to je aj môj tip.
Ak áno, je to kolesové ložisko, ktoré je na vonkajšej strane zákruty, keď je počuť hluk.
Ak hučí v oboch zákrutách, pokračuj k bodu 2.
2. Hučí iba pod plynom? Ak áno, problém je s ozubením diferáku alebo s olejovou náplňou. Ak hučí stále, pokračuj k bodu 3.
3. Mení sa hukot s prepružením? Ak áno, je to stredové podporné ložisko kardanu. Ak hučí stále rovnako -> bod 4.
4. Je to ložisko (sústava ložísk) na hruške - teda na vstupe do diferáku. A to je aj môj tip.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
- gargamel3
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: 13 Jún 2009, 14:58
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Kalinkovo
chlapci,dakujem vam za rady.
no a vyzera to asi,ako kombinacia 1. a 4. moznosti,pretoze huci mi to stale,ale naviac,ked idem rychlejsie do pravotocivej zakruty tak sa prida este taky silnejsi pazvuk,akoby z laveho loziska,kedze sa auto viacej nakloni na tu stranu.
V lavotocivej zakrute by som povedal,ze ten hluk je aj o cosi slabsi.
Kazdopadne,asi zacnem u toho laveho kolesoveho loziska a uvidim,co to urobi.
Bude to asi pekne masna zalezitost,ale tak co uz.
no a vyzera to asi,ako kombinacia 1. a 4. moznosti,pretoze huci mi to stale,ale naviac,ked idem rychlejsie do pravotocivej zakruty tak sa prida este taky silnejsi pazvuk,akoby z laveho loziska,kedze sa auto viacej nakloni na tu stranu.
V lavotocivej zakrute by som povedal,ze ten hluk je aj o cosi slabsi.
Kazdopadne,asi zacnem u toho laveho kolesoveho loziska a uvidim,co to urobi.
Bude to asi pekne masna zalezitost,ale tak co uz.
Opel Omega Caravan Irmscher 2.5 TD
ex Opel Omega 2.2 16V
ex Opel Omega Caravan 2.5 DTI
ex Opel Astra F Caravan 1.4 16V
ex Opel Omega 2.2 16V
ex Opel Omega Caravan 2.5 DTI
ex Opel Astra F Caravan 1.4 16V
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Jasné, ľavé zadné ložisko, choroba Omieg.
Ja som na mojej starej Omege vymenil postupne všetky 4 ložiská kol dokola
Na A-čkovej 2 zadné + ložiská na hruške dif. + ložisko kardanu + ložiská alternátora.
Ložiská v Omege sú spotrebný diel
Na zadné ložisko treba vytláčák a aj tak to nie je sranda.
Kontaktuj Tea.
V originál Opel servise dávajú radi dole rameno a nahrievajú, to robia takmer vždy, aj keď to možno v skutočnosti nerobia
Ja som na mojej starej Omege vymenil postupne všetky 4 ložiská kol dokola
Na A-čkovej 2 zadné + ložiská na hruške dif. + ložisko kardanu + ložiská alternátora.
Ložiská v Omege sú spotrebný diel
Na zadné ložisko treba vytláčák a aj tak to nie je sranda.
Kontaktuj Tea.
V originál Opel servise dávajú radi dole rameno a nahrievajú, to robia takmer vždy, aj keď to možno v skutočnosti nerobia
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád