skus dva testy, vzdy UPLNE studeny motor
- odpoj snimac teploty chladiacej kvapaliny (je na termostate, konektor s dvoma zilami) a skus startovat - vtedy auto dobre nazhavi a nastavi vysoku davku paliva
- nastartuj beznym sposobom a hned po starte zhasni motor, pockaj 2-3 min s startuj znova, ak chyti hned, s velkou pravdepodobnostou ti pada nafta
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat)
bol som dnes zase na diadnostike.nič nove.snimač teploty motora je ok.chlapik mi cez pc zvisil mnozstvo paliva pri studenom starte.uvidime čo bude rano.
no ranny štart.teplota vonku 5stupnou.otočil klučik žhavenie zoplo na cca 1sekundu ,uopakoval este raz a prekvapenie sa konalo aj nekonalo.prekvapenie-motor hned naskočil ako ked je teply.ale zase na 500otačok a po cca2sekundach naskočil na 900otačok.čiže nastavenie viac paliva pri studenom štarte ma niečo do seba.ale čo tie otačky?PORADTE MI SIM SIM.
tazko povedat, moze to byt aj nieco mechanicke, retaz, napinak retaze atd... ale to byva na tychto motoroch ojedinele...
skor bude problem elektricky alebo nieco s paliv. sustavou
skus vymenit snimac otacok kluky, vahu vzduchu, pripadne nahrat live data pri startovani
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat)
a kde sa nachadza snimač otačok kluky na vectraB 2L dti?chalani ale podla mna ked diagnostika neukazala žiadnu chybu tak to snimače a ine el.veci nebudu.len nejaka mechanicka zavada.
ano nastartujem na 500 cca2-3sekundy skoči na 900otačok.vypnem a nastartujem zase tak isto tiež 500 atd.ked ho necham povrčat cca 1min.tak potom chyta tak ako ma.
takze je velmi malo pravdepodobne ze to bude padanim nafty...
ako to vyzera s palubnym napatim po starte? alternator je OK?
pomaly ale isto mi dochadzaju moznosti
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat)