Dobry vecer.chcem sa spytat dnes som si dal vycist venti egr a klucik stale svieti.Podotykam nesvieti to stale iba pri malych otackach .Poradte mi co to moze robit?je to opel zafira r.v.2001
Naposledy upravil denisaduranova dňa 20 Nov 2012, 20:28, celkovo upravené 1
Čítal si si príspevok čo som písal ?
Treba napísať aj kód motora
A držať sa JPP (Jedna Pani Povedala)
A dobré by bolo napísať aj odkiaľ si, aby si mohla kontaktovať niekoho v Tvojom okolí čo by Ti spravil
DIAGNOSTIKU aby sme tu nehádali, lebo možnosti keď svieti autíčko s kľúčom je mnoho
Opel Zafira y20dth MB E 320 CDI W 211 MB S 320 CDI W 221 AMG Opel Sintra x22dth - ex Skoda 105 L -ex http://www.nakupujsk.sk nie som na fejsbúku
denisaduranova píše:Ano ked zasvieti kontrolka tak auto netaha ,akoby sa mu nechcelo ale jeden opravar mi povedal ze to je chyba v imobilizeri
tak to je dobry debil.. jemu nedaj ani ziarovku doma vymenit!!!
ked by bola chyba v imobilizeri, tak by si ani nenastarovala...
Jezisi ludia, ked vam svieti kontrolka motora, alebo daco z autom je, v prvom rade idem na diagnostiku, bud do Opla, alebo niekomu tuna z fora kto sa v tom vyzna.. a nie vselijakym byvalym casnikom co teraz robia akoze mechanikov a maju vselijake žaluď diagnostiky..
a zaklad, piste hned, kod motora, rok vyroby, presny model auta, ne ze to z vas musi tuna clovek tahat ako z chlpatej deky
lebo to budem inac cele hned mazat
Opel Insignia 2,0Cdti Opel Astra G 1,4 16V ex... Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti... palubne pc. a tempomaty do Oplov diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Prepacte za neuplne veci ale mal som toho vela a odbiehal som z prace .je to Zafira-opel,r.v.2001,2.0 ,74 kw DTI,Zilina.Typ motora Y20DTH.Na Pocitac bolo auto napichnute ale neukazalo nic.Dakujem
tak čo tomu nakoniec bolo?..mám ten istý problém a to isté auto..zafira 2002 ,motor Y20DTH,Ružomberok...za jazdy sa rozsvieti kontrolka,auto ide v útlme,bez výkonu..po minúte dvoch zhasne kontrolka a žiadne problémy...dostal som typa na EGR ventil a ked som ho obzrel(bez demontáže),tak som zistil,že je odspodu riadne zapráskaný olejom,ale riadne , a na chladiči motora je tiež olej nastriekaný,akoby povolilo nejaké tesnenie,pod ventilom a striekalo to tade...otázka znie či to skúsiť doma vymontovať a vyčistiť a pozrieť tesnenie....lebo do toho nešprtať a dať do dielne pozrieť cele nasavanie na vyčistenie a zistenie ,prečo tade ten olej striekal...
Zdravím, prosím o kontakt na diagnostiku niekde blízko Prievidze. Mám Zafíru A, 2001, 2,0 DTI, Y20DTH. Pravidelne pri dobrzďovani, križovatky, semafory sa mi rozsvieti porucha elektroniky, Auto pri rozbehu ide v nudz. režime, nemá výkon. Ale vždy na dvojke pri cca 2000 otáčkách kontrolka zhasne a auto ide v pohode, Je niekto v okolí PD, čo poradí a opraví? Ďakujem
Já bych se do toho vložil, chlapi, bez diagnostiky to fakt nejde. Hláška, dostal jsem typ na EGR, EGR vyčištěn a stejně to nejede, to je úplně k ničemu. Tohle jsou fakt jednoduché motory, pro toho, kdo je trochu zná. Jenže chce to alespoň základ, výčet chyb z diagnostiky, když už ne ověření live dat ze snímačů. No a ještě bych vyvrátil mýtus o čištění EGRu. Elektronický EGR, když už je plný sazí pod víčkem, je na pokraji smrti. Saze jsou neklamnou známkou, že je vydřené pouzdro pístku. Pak začne mechanicky přidrhávat. Anebo začne posílat špatná data jednotce, bývá popraskaný prstencový feritový snímač uvnitř EGRu...ona je to taková časovaná bomba v autě. I test na opcomu- open-close o ničem moc nevypovídá. Jsou to krajní polohy, tady většinou problém není. Jo a pokud vám pomůže čištění, vězte, že jen na chvíli. Řešení je nový EGR nebo emulátor EGR ventilu. To se ovšem motám jen kolem EGRu, těch chyb, proč jede auto v nouzáku může být, a je, mnohem víc, chce to fakt minimálně vyčíst diagnostikou chyby. Y20DTH a Y22DTR má tu vlastnost, že pokud nezhasíná koltrolka elektroniky-auto s klíčem-před startem, je chyba uložená v registru. Pokud auto po několika desítkách startů chybu nezaznamená, jednotka vymaře záznamy a tato kontrolka zhasíná před startem s ostatními. Pak nemá smysl jezdit na diagnostiku. Nic v chybách nebude. Tak to neodkládejte.