teraz som menil podtlakove hadicky na tvojom motore a ano ten ventil tam urcite je bo aj pri nom som menil hadicky.
P.S.: tu umelu prepazku tam nemas nad pelovym filtrom? tam kde je RJ alebo si si ju dal dole bo ta vlhkost co tam mas nie je bohvieco ked ti volakde natece voda
do12/09:Moja bejvala Skoda Forman(zalozny zdroj v pripade mojej nepritomnosti doma )
od 12/09:Sucasna laska Opel Vectra B Caravan X20DTH r.v.2000
mam tu umelu prepazku, len to bolo rozoberane za dazda len pod provizornou foliovou strechou. Len ten ventil pri pel. filtry ja nemam moze byt ze to niekto vyhodil a preto mi hadze chybu 29 Heating Cutoff Valve Voltage High??? Ale ovladanie sa tvari ze prepina klapky ako ma. Moze to fungovat aj bez toho???
Nahodou niekto z okolia MI s rovnakym motorom kde by sa to dalo porovnat???
Skoda Forman 1,3 50kW BMM r.v. 1993 - modry - EX Opel Vectra Caravan 2,0 16V DTi r.v.2001 - strieborna metaliza - EX Opel Corsa C 1,0 12V r.v.2004 Opel Meriva 1.4 16V r.v. 2008 Opel Zafira Tourer 2.0 - 2012
zdravim chcem sa pridat k teme mozno mi niekto odpovie ked je auto zohriate vypnem kurenie tak ide pekne studeny vzduch ale ked vypnem motor a zapnem za par minut samozrejme motor je teply a zapnem ventilator citim ako mi ide na zaciatok teply vzduch az po chvili ide studeny mam vectra B 1,8 16V 1998 mam pocit ze z radiatora asi ide teply ale neviem preco.Dakujem za odpoved
mam manualnu klimu a zistil som že ked auto stoji cca 1 hod a naštartujem tak potom je počut taky piskot chvilu asi ten podtlak chcel by som vediet ako funguje ten ventil kurenia čo je v nom lebo ked je auto zapnute tak podtlak funguje len ked je vypnute tak ako tam vydrži aby ten ventil kurenia bol zavrety a nepuštal teplu vodu do kurenia
Uniká ti zrejme podtlak.
Skontroluj si všetky gumené kolienka a tie tenučké podltakové hadičky či sú tesné.
Môže byť zlý aj spätný ventil, ktorý je na vedení k posilovaču bŕzd, z neho je ťahaný aj ten podtlak na otváranie ventilu kúrenia.
Máš tam ešte aj zásobník podtlaku, nájdeš ho pod plastom kde sa mení vzduchový filter klimatizácie, ten zásobník je na spolujazdcovej strane...
Vectra B 2.5 V6 - strieborná - Lubecová Vectra B 1.8 16v - modrá Tigra X14XE
Ahoj ten zasobnik vypadá v poriadku ale ten ventil ktorý ide z posilovača sa dá skontrolovať je to ten ktorý ide z posilovača a druhá strana je v motore fukal som do hadičky tej z boku ta vedie do zasobníka len vzduch ide aj dnu aj von nedá sa to otestovať ked je to namontované dakujem za radu.
Zdravím chcel by som vedieť ak má niekto skusenosť ako dlho vydrží podtlak ked sa vypne motor ,mám pocit ak vypnem motor hned sa stratí a skúšam hadicu na kurení tak začína byť teplá takže to znamená že sa otvorí kurenie,takže ak môže potreboval by som poradiť.
myslim si, ze mna vydrzi podtlak aj do dalsieho dna
tu su nejake fotografie ako je ventil kurenia pozapajany
je to na Vectre B X20XEV facelift.
predfaceliftove modely okrem X25XE nemali ten adapter, kde sa hadice pri servobrzde spajali
z fotiek je dost zrejme, kde je vystup a vstup vody
este pridam fotky rychlospojok, ako ich pouziva kurenie
doporucujem ich najprv nastriekat WD40, aby bolo mozne zaistovaci kruzok lahko posunut.
pri demontazi je treba stlacit poistku kruzku, kruzok stiahnut smerom od kurenia. potom je mozne stiahnut hadicu
pri montazi musime hadicu zasunut tak daleko, aby drazka v rychlospojke presne sadla cez rozsirene miesto na hlinikovej trubke.
inak riskujete stratu kvapaliny a zadretie motora
Podľa toho čo sa tu rozoberalo, tak ventil kúrenia je otvorený a uzavrie sa pôsobením podtlaku?Kedže sa mi zdá, že klíma chladí slabšie tak sa v tom trochu vŕtam a som si všimol, že pri vonkajšej teplote 27 °C a pustenej klíme boli trubky kúrenia horúce.Ak ide klíma,(alebo nastavenie na LO) ventil by nemal prepustiť vodu do radiátora.Iba ak sa vypol motor,klesol podtlak a pri opätovnom naštartovaní sa do trubiek dostala horúca voda? Alebo to funguje inak?