chip tuning
Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra
- Fastspeed
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 594
- Dátum registrácie: 08 Jan 2006, 16:36
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Komárno
- Kontaktovať používateľa:
tommy napísal:Nooooo pokial má FAST turbo, tak je to len lepšie ale ak má atmosferu, tak tam je otázka protitlaku, ktorý musí byť.Hlavné je, viest vetvu priamočiaro bez velkých zlomov, kde by to velmi brzdilo plyny
Ešte nemám turbo. Už sa na tom pracuje, pokukujem aj o Lexmaulovskom kompresore.
Nejazdím rýchlo, len lietam nízko...
Jožo
My EX Opel Calibra C20XE, 4x4 OFF Opel Omega A3000 C30LE Opel Astra F Caravan C16NZ
Jožo
My EX Opel Calibra C20XE, 4x4 OFF Opel Omega A3000 C30LE Opel Astra F Caravan C16NZ
- Fastspeed
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 594
- Dátum registrácie: 08 Jan 2006, 16:36
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Komárno
- Kontaktovať používateľa:
To je taká vecička, ktorú namontuješ namisto sacieho pavúka, a hodí Ti to 33kW k výkonu. Aspoň to sľubujú.
Nejazdím rýchlo, len lietam nízko...
Jožo
My EX Opel Calibra C20XE, 4x4 OFF Opel Omega A3000 C30LE Opel Astra F Caravan C16NZ
Jožo
My EX Opel Calibra C20XE, 4x4 OFF Opel Omega A3000 C30LE Opel Astra F Caravan C16NZ
- Fastspeed
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 594
- Dátum registrácie: 08 Jan 2006, 16:36
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Komárno
- Kontaktovať používateľa:
V katalógu Lexmaul nepíšu cenu kompresorového kytu, ale na nemeckých fórumoch som číta, že to ide za cca 5000€. Motor C20LET spolu s káblami, riadiacou jednotkou a chladičom predávajú za 56000 SK. Ešte kontaktujem Cobratuning kôli cene kompresoru, a keď bude drahé, tak si radšej zadovážim Cali Turbo, a všetko prehodím do mojej Calibri.
Nejazdím rýchlo, len lietam nízko...
Jožo
My EX Opel Calibra C20XE, 4x4 OFF Opel Omega A3000 C30LE Opel Astra F Caravan C16NZ
Jožo
My EX Opel Calibra C20XE, 4x4 OFF Opel Omega A3000 C30LE Opel Astra F Caravan C16NZ
- Fastspeed
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 594
- Dátum registrácie: 08 Jan 2006, 16:36
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Komárno
- Kontaktovať používateľa:
Aj podľa mňa bude lacnejšie si kúpuť kompletnú Calibru s turbom na náhradné diely.
Nejazdím rýchlo, len lietam nízko...
Jožo
My EX Opel Calibra C20XE, 4x4 OFF Opel Omega A3000 C30LE Opel Astra F Caravan C16NZ
Jožo
My EX Opel Calibra C20XE, 4x4 OFF Opel Omega A3000 C30LE Opel Astra F Caravan C16NZ
- Fastspeed
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 594
- Dátum registrácie: 08 Jan 2006, 16:36
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Komárno
- Kontaktovať používateľa:
A musím sa aj zastaviť, preto sú potrebné aj silnejšie brzdy + 6 stupňová prevodovka, podvozok, silnejšie poloosi, atď. Keby som všetko kupoval zvlášť, tak to by bolo hrozne veľa peňazí.
Nejazdím rýchlo, len lietam nízko...
Jožo
My EX Opel Calibra C20XE, 4x4 OFF Opel Omega A3000 C30LE Opel Astra F Caravan C16NZ
Jožo
My EX Opel Calibra C20XE, 4x4 OFF Opel Omega A3000 C30LE Opel Astra F Caravan C16NZ
chiptuning
To wlasto,
ja si davam upravovat soft do RJ len jednemu clovekovi,viem kolko investoval do software,aby to dokazal robit aj na novsich typoch RJ,vidim jeho vysledky prace a aj to,ze nim upravene motory stale JAZDIA!!!!
Vzdy to robi na brzde a samozrejme nejde na limit motora!!!!!!!!!
Takze ak mas zaujem,napis mail.
A ladit sa da aj seriovy motor,nemusis s nim nic robit.Vsetko co sa tu popisalo,su veci navyse,co prispievaju dalsiemu zvyseniu vykonu.
A co sa tyka kovanych piestov a ojnic napr.do C20XE alebo LET dokopy to mas u mna za 1400EUR (sada 4x H ojnica vratane pevnostnych skrutiek ARP 2000 a 4x kovane piesty vratane new kruzkov a capov)
Takze ziadna extremna palba!!!!!!!!
ja si davam upravovat soft do RJ len jednemu clovekovi,viem kolko investoval do software,aby to dokazal robit aj na novsich typoch RJ,vidim jeho vysledky prace a aj to,ze nim upravene motory stale JAZDIA!!!!
Vzdy to robi na brzde a samozrejme nejde na limit motora!!!!!!!!!
Takze ak mas zaujem,napis mail.
A ladit sa da aj seriovy motor,nemusis s nim nic robit.Vsetko co sa tu popisalo,su veci navyse,co prispievaju dalsiemu zvyseniu vykonu.
A co sa tyka kovanych piestov a ojnic napr.do C20XE alebo LET dokopy to mas u mna za 1400EUR (sada 4x H ojnica vratane pevnostnych skrutiek ARP 2000 a 4x kovane piesty vratane new kruzkov a capov)
Takze ziadna extremna palba!!!!!!!!
- yuri
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 114
- Dátum registrácie: 06 Apr 2006, 17:10
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Bratislava
ono jedno je upravit samotny motor za X Eur a potom je druha vec, spravne ho dat do auta a napojit na necho elektroniku a rozbehat cele auto aby fungovalo CELE a nie ze rucicky ukzuju hovno a nejde klima servo...
s tymi brzdymi som ti napisal vysvetlenie a este stale ich nemam zhodene z auta, nakolko sa to este casovo nepodarilo, niedey sa nieco zda ze ide rychlo a sekne sa to na veciach co nepredpokladas...
Tu riadiacu jednosku od Mantzel este stale mam a mozem ti ju poslat, aby si si ju vyskusal bez toho aby si mi za nu platil, ked si to doskusas, tak sa rozhodnes...
ono lahko sa niektoym ludom hovori : jasne ze to vieme urobit a jasne ze to viem dodat ale pokym prejde auto k stavu HOTOVO-VYLADENE tak ubehne veeeela casu a minies kopu nervou s debilmi a nekompetentnymi ludmi... mam svoje skusenosti a nezelam nikomu inemu... asi neexistuje vasci idiot ako ja co nasypal tolko prachov do blbej astry 1,4 a robi z nej upravenu 1,6... to hovorime o stovkach tisicoch...
lebokazdy ta chce najprv osklbat a ked uz si zaplatil vsetko a on uz ma prach u seba pomaly to prestava nahanat a hlada dalsieho co ho osklbe a tebe zacne hovorit ze ROBI sa na tom a pritom si robi svoje....
tolko k tomu
s tymi brzdymi som ti napisal vysvetlenie a este stale ich nemam zhodene z auta, nakolko sa to este casovo nepodarilo, niedey sa nieco zda ze ide rychlo a sekne sa to na veciach co nepredpokladas...
Tu riadiacu jednosku od Mantzel este stale mam a mozem ti ju poslat, aby si si ju vyskusal bez toho aby si mi za nu platil, ked si to doskusas, tak sa rozhodnes...
ono lahko sa niektoym ludom hovori : jasne ze to vieme urobit a jasne ze to viem dodat ale pokym prejde auto k stavu HOTOVO-VYLADENE tak ubehne veeeela casu a minies kopu nervou s debilmi a nekompetentnymi ludmi... mam svoje skusenosti a nezelam nikomu inemu... asi neexistuje vasci idiot ako ja co nasypal tolko prachov do blbej astry 1,4 a robi z nej upravenu 1,6... to hovorime o stovkach tisicoch...
lebokazdy ta chce najprv osklbat a ked uz si zaplatil vsetko a on uz ma prach u seba pomaly to prestava nahanat a hlada dalsieho co ho osklbe a tebe zacne hovorit ze ROBI sa na tom a pritom si robi svoje....
tolko k tomu
BMW F10, 2 x astra opc line 1,9 cdti ( jedna manual, jedna automat ) combo tour 1,7 dti a nakoniec : astra g 2,0 16 V s motorom C20XE
zaujimave čítanie-aspon pre mna, čo sa týky chip tuningu http://www.mmracing.sk/technologia.html