Nádrž

Moderátor: macil

Dizel

Nádrž

Príspevok od používateľa Dizel »

Serus prosim vas cistil tu uz niekdo nadrz na opel ascona 1,6 dizel niekedy??? kde to ma vypust jak to volaky ma?? jak ju vlastne dam dolu z auta ???? poradte vsetko ohladom toho budem moc vdacny .. nalial som tam fritovaci olej ten tam zatuhol potrebujem ho od tade dostat von a v tej zime sa tam s tym babrat moc nechcem.... tak nech som uz nato nejak pripraveny aspon ... Dakujem !! :cry: :?
Používateľov profilový obrázok
Bruno
Opelclub VIP člen
Opelclub VIP člen
Príspevky: 15824
Dátum registrácie: 01 Mar 2007, 20:24
Auto: Omega B
Bydlisko: Bojnice
Bydlisko: Bojnice

Príspevok od používateľa Bruno »

A to ti aj jazdilo na ten olej ???
Ale asi budes mat este vacsi problem, kedze to nebude len v nadrzi ale aj v palivovom systeme.
Opel Omega B caravan 2.5 DTI

moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik

stratil som vsetko na com mi zalezalo ...
azmodan

Príspevok od používateľa azmodan »

spravil si bohuzial zasadnu chybu .. nie je problem jazdit na fritovaci olej len musis ho rozriedit v pomere
8,6 dielu fritovacieho olej : 1,3 dielu nemrznucej kvapaliny a : 0,1 dielu motoroveho oleja
Používateľov profilový obrázok
Kimi
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 2377
Dátum registrácie: 09 Jan 2006, 12:03
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Diviacka Nová Ves

Príspevok od používateľa Kimi »

no to som blázon , čo tam všetko lejete preboha ? alebo to bola len metafora?
nádrž na Ascone nemá vypúšťací šrób/teda benzínové 100% a naftová asi tiež tak/, musíš s tým ísť do teplej garáže a ak chceš nádrž vyčistiť tak šup pekne dole ponad nápravu, to sa nedá inak vyčistiť , a ako Bruno písal musíš vyčistiť komplet všetkočo sa dá cez trubky ,hadičky, filter, čerpadlo trysky no proste všetko
MIRO LONDON
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1494
Dátum registrácie: 21 Nov 2008, 18:49
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: London GB

Príspevok od používateľa MIRO LONDON »

a 0,8 dielu leteckého benzínu :lol:
OPEL ZAFIRA 1.9 CDTi 16V Sport Z19DTH - 110 kw/150k- 2008 ex
Používateľov profilový obrázok
Kimi
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 2377
Dátum registrácie: 09 Jan 2006, 12:03
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Diviacka Nová Ves

Príspevok od používateľa Kimi »

... ten tvoj nick si asi zmeň na fritol / sory nechcem uraziť, ale keď jazdíš na fritol bolo by to výstižnejšie/
Používateľov profilový obrázok
Bruno
Opelclub VIP člen
Opelclub VIP člen
Príspevky: 15824
Dátum registrácie: 01 Mar 2007, 20:24
Auto: Omega B
Bydlisko: Bojnice
Bydlisko: Bojnice

Príspevok od používateľa Bruno »

KIMI ahoooj.
Filter uz len novy... asi fakt len do tepla dat auto. este teoreticky by sa dalo cast tohto "hranolcekoveho paliva" odsat cez otvor pre palivomer /nepoznam asconu - ale na mojom predoslom aute z tych cias som mal otvor/. :idea:
Opel Omega B caravan 2.5 DTI

moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik

stratil som vsetko na com mi zalezalo ...
Používateľov profilový obrázok
Kimi
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 2377
Dátum registrácie: 09 Jan 2006, 12:03
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Diviacka Nová Ves

Príspevok od používateľa Kimi »

AHOOOOOJ, ak to má v nádrži naozaj tak stuhnuté, musí ísť nádrž na Ascone dole , nemáš šancu aby si ju vyčistil cez otvor na plavák ani cez nlievací otvor 100% dobre obzvlášť nie na aute , musíš ju demontovať... nie je tam dobrý prístup ani k tým otvorom , nie ešte nejakým spôsobom vyberať ten hranolkový olej
Používateľov profilový obrázok
Bruno
Opelclub VIP člen
Opelclub VIP člen
Príspevky: 15824
Dátum registrácie: 01 Mar 2007, 20:24
Auto: Omega B
Bydlisko: Bojnice
Bydlisko: Bojnice

Príspevok od používateľa Bruno »

Som rozmyslal , ze vytahat co najviac , nechat v teple auto- prip. nahrievat hadicky, druhy filter a startovat, ale to by velmi nepomohlo, lebo zvysky oleja asi sa nezmiesaju s naftou a budu sa stale tuhnut a usadzat na dno nadrze.

Ale ked ma ten fritol stuhnuty aj v cerpadle ..... :roll:
Opel Omega B caravan 2.5 DTI

moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik

stratil som vsetko na com mi zalezalo ...
Dizel

Príspevok od používateľa Dizel »

musi to byt iba v nadrzi upchate niekde bo ked do cerpadla natlacim naftu nakopnem to a hadicu potom vopcham do pohara z naftou tak to slape jak ma akonahle to napojim na nadrz chvilku to ide chvilku sa povozim potom zacnwe auto skackat a potom uz len duni jak keby na 3 ,2 valce bezi co som nalieval ten olej z bandasiek mi ostalo naspodku je to stuhnute skoro na lekvar .... filter je tam uplne novy.... sam si priznam ze som spravil riadnu kktinu a lutujem toho.... nuz ale ked to bolo zadara... :(
Dizel

Príspevok od používateľa Dizel »

ked bolo este teplejsie som na fritovaci olej nabehal zo nejakych 200 km bez chyby aj starty boli skvele ludia sa za mnou otacali bo ide s toho dost stiplavy dim na dialku zavanajuci hranolkami :D :wink: ale olej uz len cez leto skoncil som s tym...
Používateľov profilový obrázok
Bruno
Opelclub VIP člen
Opelclub VIP člen
Príspevky: 15824
Dátum registrácie: 01 Mar 2007, 20:24
Auto: Omega B
Bydlisko: Bojnice
Bydlisko: Bojnice

Príspevok od používateľa Bruno »

Odmontuj filter ! urcite je aj on zasraty. Cerpadlo teda precisti tym sposobom cez pohar a nadrz teda von z auta a preplachnut. Ostane ti teda este v hadickach - skusit stlacenym vzduchom prefuknut ??? /od filtra smerom k nadrzi/, moznoze by ani nebolo treba. Ale ked to vsetko vycistis kup si novy filter!!!
Opel Omega B caravan 2.5 DTI

moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik

stratil som vsetko na com mi zalezalo ...
Používateľov profilový obrázok
Kimi
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 2377
Dátum registrácie: 09 Jan 2006, 12:03
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Diviacka Nová Ves

Príspevok od používateľa Kimi »

... to fakt iba nádrž dole a vyčistiť, možno by šlo dať auto do tepla a dolieť naftu aj s aditívom a jednoducho to vyjazdiť , ale ja osobne by som to neriskoval, proste teplo, nádrž dole , vyčistiť - vypláchnuť a všetko zas naspäť, hranolky vyprážať v Ascone len v lete :wink:
Dizel

Príspevok od používateľa Dizel »

:D haha no dakujem za vsetky rady neska som skusal startovat pomocou velkej inekcie som do cerpadla natlacil naftu hadicu som vopchal do pohara s naftou sitic dal naplne auto naskocilo na prvu nehal som ho chvilku pretocit ked som ho napojil na nadrz chvilku este islo , no potom to uz zacalo skackat a chviplo to.... este som rozmislal keby nadrz riadne nahrejem horakom alebo teplovzdusnou pistolou mozno by to pomohlo a auto by som nehal bezat do kim by to nevipalilo....
Používateľov profilový obrázok
Bruno
Opelclub VIP člen
Opelclub VIP člen
Príspevky: 15824
Dátum registrácie: 01 Mar 2007, 20:24
Auto: Omega B
Bydlisko: Bojnice
Bydlisko: Bojnice

Príspevok od používateľa Bruno »

KUA chlape - prestan uz zbytocne trapit cerpadlo a motor stym fritolom /inac dnes som robil vyprazany syr - mam asi tak 3 deci oleja neprides si zobrat ???/ :!: :!: :!:

Aj ked je to stare auto a cerpadlo je tiez starsie ver mi, ze repas BOSCH cerpadla, ktore tam mas ta vyjde aj s vstrekmi min. 10 000 SKK - potom ti poviem, kde ti ho aj spravia !

Ak mas to auto len do hory aby si doviezol haluzky na kurenie rob si stym teda co chces, ale ak chces este stym jazdit este nejaky rocik tak uz prestan "vyprazat"

A to stym nahrievanim myslis vazne ???? mas tam kolko toho oleja 10 litrov ??? to vyjazdis tak za 50 km ?! - zoberies nejakeho "tmaveho" spoluobcana z banickej kolonie , priviazes o napravu a bude ti fukat na nadrz :?:

Nechcem vidiet tvoj palivovy filter - je to husto naskladany fitracny papier - ked sa tam ten olej dostane a zatuhne tak velmo tazko nejaka nafticka cez neho pretecie.

Ja ta nechapem. :roll:
Opel Omega B caravan 2.5 DTI

moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik

stratil som vsetko na com mi zalezalo ...
Používateľov profilový obrázok
Bruno
Opelclub VIP člen
Opelclub VIP člen
Príspevky: 15824
Dátum registrácie: 01 Mar 2007, 20:24
Auto: Omega B
Bydlisko: Bojnice
Bydlisko: Bojnice

Príspevok od používateľa Bruno »

Este typ cerpadla : BOSCH VE 4/9 ... sranda mal som take iste aj v AUDI 80 1,6 D
Opel Omega B caravan 2.5 DTI

moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik

stratil som vsetko na com mi zalezalo ...
Používateľov profilový obrázok
Viktor
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 380
Dátum registrácie: 03 Feb 2008, 10:49
Auto: Iná značka
Bydlisko: V.Horeš, okr. TV

Príspevok od používateľa Viktor »

by ste sa čudovali koľko ľudí jazdí s TDIčkami s fritolom, bez problémov aj 100000km, ale v zime treba dať na to bacha a aj palivový filter treba meniť častejšie, takže ak nechceš rozoberať nádrž tak daj nový filter, dolej naftu, a v garáži to naštartuj a nechaj bežať pár hodín
Kadett E 1.6
Dizel

Príspevok od používateľa Dizel »

auto je stale pojazdne ale iba tak ked napojim cerpadlo rovno na bandasku z naftou , chcem sa este opitat ze ci sa v nadrzi nachadza nejake to sito alebo nieco podobne co sa mohlo zaniest a ak hej ako ho vycistim , z vrchu nadrze je nejaky otvor alebo neco podobneho???? :?: :?
mirrco
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 430
Dátum registrácie: 12 Jún 2007, 11:52
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Prievidza
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa mirrco »

Viktor napísal:by ste sa čudovali koľko ľudí jazdí s TDIčkami s fritolom, bez problémov aj 100000km, ale v zime treba dať na to bacha a aj palivový filter treba meniť častejšie, takže ak nechceš rozoberať nádrž tak daj nový filter, dolej naftu, a v garáži to naštartuj a nechaj bežať pár hodín


Podla mna je problem v tom, ze ked tankujes naftu ked mrzne, cerpacky tam davaju additiva. Ak si pisal musis kupit a namiesat ale v inom pomere ako z naftou. napr doporucuju 1dc na 100L tak daj 1dc na 66L,
Ak ten fritovaci olej (ziskany z restauracii napr. 1L 10sk:) )dobre prefiltruje tak by si nemal mat problemy. tiezp zoam ludi co takto jazdia anemaju z tim problemy...po 10 000km usetria tolko penazai ze si mozu kupt druhy motor
Opel Ascona C 1.8i (C)18NE 74KW šaragľa
Obrázok
Používateľov profilový obrázok
Viktor
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 380
Dátum registrácie: 03 Feb 2008, 10:49
Auto: Iná značka
Bydlisko: V.Horeš, okr. TV

Príspevok od používateľa Viktor »

akurát je v tom to že sa musí častejšie meniť palivový filter lebo sa od fritolu rýchlejšie zanesie, ale úspory sú na tom neskutočné, ale chvala bohu nemusím riešiť takéto dilemy keďže nemám diesel
Kadett E 1.6
Napísať odpoveď

Návrat na "ASCONA, COMMODORE, MONZA, MANTA, SENÁTOR, REKORD - MOTOR/PREVODOVKA"