4-piestikove brzdy
Moderátori: bukelo, buci_vectra
- brano_co
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 544
- Dátum registrácie: 21 Okt 2008, 15:45
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
macil napísal:brano_co napísal:Macil aj ja som sa čudoval, ale je to možné, vlastná skúsenosť
Ako? Chceš povedať, že sa koleso zablokuje bez toho, aby sa spustilo ABS?
nie, len ABS spínalo o niečo neskor ako som bol zvyknutý pri sériových brzdách
MB C 63 AMG PP
VW Golf Mk. 6 1.4
Renault Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
VW Golf Mk. 6 1.4
Renault Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
- brano_co
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 544
- Dátum registrácie: 21 Okt 2008, 15:45
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
ja len tvrdím že z vlastnej skúsenosti viem že za pomoci väčších a výkonnejších bŕzd sa koleso neskôr dostane do šmyku teda neskôr začne spínať ABS (keďže sa to dá celé lepšie kontrolovať), o tom či to tak je alebo nie poprosím aby diskutovali len ľudia ktorý túto zmenu vyskúšali či už na vlastnom alebo cudzom aute - pred a po a nie len teoretizovali a že podľa nich to tak nieje....
MB C 63 AMG PP
VW Golf Mk. 6 1.4
Renault Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
VW Golf Mk. 6 1.4
Renault Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 17 Dec 2010, 00:09
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Zilina
Tak to sa asi robia na ho.no tie Brzdy a na co ich maju WRC auta,ked to nema vyznam a vysledok oproti klasickym jednopiestikovim ani nie je. Hovadina. Ide o ucinok a aby zapinalo ABS az na hrane smyku. Aj ked toto ABS. A ABS je hlavne o tom, aby si aj z hovou na brzdovom pedali mohol mat na podlahe a pritom manevrovat. Skus si to s autom co ABS nema a vytoc plny raid.
- macil
- Admin
- Príspevky: 36826
- Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Furča
- Kontaktovať používateľa:
Nie, ty si písal, aby ABS spínalo neskôr a zjavne tomu nerozumieš, alebo nevieš, čo píšeš. ABS nastúpi presne v momente, kedy nastúpiť má, nech tam namontuješ akékoľvek brzdy, nech je to už originál, brembo, poverdisk, cosmodisk, či hoci lietajúci tanier.
Ak si mal na mysli presnejšie dávkovanie brzdného účinku a účinnejšie brzdy, tak si to mal tak aj napísať a nie iné myslieť a iné písať. Toto je totiž dosť dôležité pri komunikácii a zvlášť, keď sa na niečo pýtaš a čakáš adekvátnu odpoveď. Tú si dostal.
Ak si mal na mysli presnejšie dávkovanie brzdného účinku a účinnejšie brzdy, tak si to mal tak aj napísať a nie iné myslieť a iné písať. Toto je totiž dosť dôležité pri komunikácii a zvlášť, keď sa na niečo pýtaš a čakáš adekvátnu odpoveď. Tú si dostal.
- Speed
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 81
- Dátum registrácie: 19 Nov 2009, 18:23
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Želiezovce
Pre zaujímavosť som našiel tabuľku z roku 2007, brzdná dráha z 100 na 0km/h
http://www.repubblica.it/popup/servizi/ ... enata.html
6,5m z 90km/h alebo 12-13m zo 100 km/h ????????
"33,5 m, to když pojedete v Maserati Quattroporte nebo Porsche Carrera GT chlubícím se keramickými brzdami." a F1 potrebuje cca. 15m ... chalani (jurii1 a jeho kamoš) niečo vedia, zajtra môžu nastúpiť do hociktorej F1 tímu za veľa desaťtisícový plat v €.
http://www.repubblica.it/popup/servizi/ ... enata.html
6,5m z 90km/h alebo 12-13m zo 100 km/h ????????
"33,5 m, to když pojedete v Maserati Quattroporte nebo Porsche Carrera GT chlubícím se keramickými brzdami." a F1 potrebuje cca. 15m ... chalani (jurii1 a jeho kamoš) niečo vedia, zajtra môžu nastúpiť do hociktorej F1 tímu za veľa desaťtisícový plat v €.
Astra G - edition 100, 2.0DI (X20DTL) + powerbox, 5.dv, r.v. 2000 ... IRMSCHER ...
- buci_vectra
- Moderátor
- Príspevky: 6260
- Dátum registrácie: 20 Apr 2009, 23:41
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Košice
Takze ja som nesikovny vodic?
Vectra B 2.5 V6 - strieborná - Lubecová
Vectra B 1.8 16v - modrá
Tigra X14XE
PartBase - Zoznam dielov
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET
Vectra B 1.8 16v - modrá
Tigra X14XE
PartBase - Zoznam dielov
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET
- brano_co
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 544
- Dátum registrácie: 21 Okt 2008, 15:45
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
iurai napísal:nuz ja som skepticky. teda zda sa mi to byt rozhadzovanim penazi
ucinnost brzdenia je obmedzena pneumatikami a podvozkom a nastavenim brzd medzi napravami
ale ked potrebujes jazdit zavody, tak asi musis nakupit vhodnu techniku
keď sme schádzali z Grossglocknera (neskoro večer - nikde ani nohy nebolo ) ja na Corse a moje 343mm 4 piestové AP, kamarát na CTR FN 2 a jeho 340mm TAROX 10, a kamarát na P 307 GTi - sériové brzdy - ja a CTR bolo pri zjazde úplne v pohode ale kamarát na 307 (ktorá ma kvalitne cez 200 koní) roztopil brzdy a keby ten zjazd bol dlhší bohvie či by nebrzdil o zvodidlá... takže asi toľko k sériovým brzdám na "normálnej" ceste...
MB C 63 AMG PP
VW Golf Mk. 6 1.4
Renault Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
VW Golf Mk. 6 1.4
Renault Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
- brano_co
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 544
- Dátum registrácie: 21 Okt 2008, 15:45
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
myslíš si snáď že to bola nenormálna jazda ? to áno, ale ja som napr bol prekvapený na Astre G a H čo boli doma že stačilo 2-3 krát razantne brzdiť z 160-170 na 100 a brzdy boli ako blato...
MB C 63 AMG PP
VW Golf Mk. 6 1.4
Renault Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
VW Golf Mk. 6 1.4
Renault Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
- flash009
- Nový užívateľ
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 21 Júl 2011, 10:39
- Auto: Astra F
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Neries 4 piestiky, je to zbytocne... Ak to mas slabe a po prehriati ti slabo brzdia tak daj tam z niecoho vacsie kotuce a mas to za facku...
Ja som tak povodne predne 260mm na mojom escorte RS vymenil za 300mm z mondea ST, prevrtal som 5 dierovy kotuc na 4 dieru a brzdi to ovela lespie, ziadne prehrievanie ani strata brzdneho ucinku, je to citlivejsie, prudsie a nemusim zlomit pedal ked chcem prudko zastavit.
Na astre mam seriove krpate kotuce vpredu aj vzadu, 15ky kolesa a brzdi to uplne v pohode, tak neviem ci na Gcka davali slabsie brzdy alebo je to nejak vyrazne tazsie auto...
Ja som tak povodne predne 260mm na mojom escorte RS vymenil za 300mm z mondea ST, prevrtal som 5 dierovy kotuc na 4 dieru a brzdi to ovela lespie, ziadne prehrievanie ani strata brzdneho ucinku, je to citlivejsie, prudsie a nemusim zlomit pedal ked chcem prudko zastavit.
Na astre mam seriove krpate kotuce vpredu aj vzadu, 15ky kolesa a brzdi to uplne v pohode, tak neviem ci na Gcka davali slabsie brzdy alebo je to nejak vyrazne tazsie auto...