4-piestikove brzdy

Moderátori: bukelo, buci_vectra

iurai

Príspevok od používateľa iurai »

spekulacia: mozno sa da presnejsie davkovat brzdova sila.
ale musel by to byt iny macher, co by to rozoznal. alebo placebo
Používateľov profilový obrázok
brano_co
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 544
Dátum registrácie: 21 Okt 2008, 15:45
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa brano_co »

macil napísal:
brano_co napísal:Macil aj ja som sa čudoval, ale je to možné, vlastná skúsenosť ;)

Ako? :roll: Chceš povedať, že sa koleso zablokuje bez toho, aby sa spustilo ABS?


nie, len ABS spínalo o niečo neskor ako som bol zvyknutý pri sériových brzdách :)
MB C 63 AMG PP
VW Golf Mk. 6 1.4 :D
Renault Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36826
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Myslím, že je to tak, ako píše Iurai a prezentujú to aj firmy, ktoré sa zaoberajú performance tuningom. Jednoducho s kvalitnými komponentami brzdovej sústavy je možné citlivejšie kontrolovať brzdný účinok.
Zmenou mechanických dielov elektroniku neoj*beš. :wink:
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Používateľov profilový obrázok
brano_co
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 544
Dátum registrácie: 21 Okt 2008, 15:45
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa brano_co »

ja len tvrdím že z vlastnej skúsenosti viem že za pomoci väčších a výkonnejších bŕzd sa koleso neskôr dostane do šmyku teda neskôr začne spínať ABS (keďže sa to dá celé lepšie kontrolovať), o tom či to tak je alebo nie poprosím aby diskutovali len ľudia ktorý túto zmenu vyskúšali či už na vlastnom alebo cudzom aute - pred a po a nie len teoretizovali a že podľa nich to tak nieje.... :roll:
MB C 63 AMG PP
VW Golf Mk. 6 1.4 :D
Renault Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36826
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Lenže v tom prípade, my o voze a ty o koze.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Používateľov profilový obrázok
brano_co
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 544
Dátum registrácie: 21 Okt 2008, 15:45
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa brano_co »

v konečnom dôsledku mám teda pravdu :)
MB C 63 AMG PP
VW Golf Mk. 6 1.4 :D
Renault Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36826
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Odhliadnuc od toho, že hovoríš o niečom inom, tak hej. :wink:
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
jurii1
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 35
Dátum registrácie: 17 Dec 2010, 00:09
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Zilina

Príspevok od používateľa jurii1 »

Tak to sa asi robia na ho.no tie Brzdy a na co ich maju WRC auta,ked to nema vyznam a vysledok oproti klasickym jednopiestikovim ani nie je. Hovadina. Ide o ucinok a aby zapinalo ABS az na hrane smyku. Aj ked toto ABS. A ABS je hlavne o tom, aby si aj z hovou na brzdovom pedali mohol mat na podlahe a pritom manevrovat. Skus si to s autom co ABS nema a vytoc plny raid.
jurii1
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 35
Dátum registrácie: 17 Dec 2010, 00:09
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Zilina

Príspevok od používateľa jurii1 »

Myslim,ze Brano pochopil najpresnejsie o co ide,lebo popisuje fakty. Niektory by ste si mohli pozriet firmy,ktore maju skusenosti s performace tuningom a ich vysledky. Popisuju aj nasledne zmeny po uprave. Ja som predsa nikdy nepisal,ze chcem dat ten isty rozmer kotucov.
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36826
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Nie, ty si písal, aby ABS spínalo neskôr a zjavne tomu nerozumieš, alebo nevieš, čo píšeš. ABS nastúpi presne v momente, kedy nastúpiť má, nech tam namontuješ akékoľvek brzdy, nech je to už originál, brembo, poverdisk, cosmodisk, či hoci lietajúci tanier.
Ak si mal na mysli presnejšie dávkovanie brzdného účinku a účinnejšie brzdy, tak si to mal tak aj napísať a nie iné myslieť a iné písať. Toto je totiž dosť dôležité pri komunikácii a zvlášť, keď sa na niečo pýtaš a čakáš adekvátnu odpoveď. Tú si dostal.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Používateľov profilový obrázok
Speed
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 81
Dátum registrácie: 19 Nov 2009, 18:23
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Želiezovce

Príspevok od používateľa Speed »

Pre zaujímavosť som našiel tabuľku z roku 2007, brzdná dráha z 100 na 0km/h

http://www.repubblica.it/popup/servizi/ ... enata.html

6,5m z 90km/h alebo 12-13m zo 100 km/h ???????? :shock:

"33,5 m, to když pojedete v Maserati Quattroporte nebo Porsche Carrera GT chlubícím se keramickými brzdami." a F1 potrebuje cca. 15m ... chalani (jurii1 a jeho kamoš) niečo vedia, zajtra môžu nastúpiť do hociktorej F1 tímu za veľa desaťtisícový plat v €.
Astra G - edition 100, 2.0DI (X20DTL) + powerbox, 5.dv, r.v. 2000 ... IRMSCHER ...
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

ono nikedy plati, ze fakty = pocity. kazdopadne ak vam ABS vadi, co musi vadit kazdemu sikovnemu vodicovi, staci ho vypnut vytiahnutim poistky
Používateľov profilový obrázok
buci_vectra
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 6260
Dátum registrácie: 20 Apr 2009, 23:41
Auto: Vectra B
Bydlisko: Košice

Príspevok od používateľa buci_vectra »

Takze ja som nesikovny vodic? :roll:
Vectra B 2.5 V6 - strieborná - Lubecová ;)
Vectra B 1.8 16v - modrá
Tigra X14XE

PartBase - Zoznam dielov
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET
jurii1
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 35
Dátum registrácie: 17 Dec 2010, 00:09
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Zilina

Príspevok od používateľa jurii1 »

Ok. Proste som sa nechal asi dost uniest. Sorry. Metre som strielal. Priznavam. Nemam s tim skusenosti a potrebujem poradit,nie odradit.!!!!!!!!!!!!!!! Ako sa hovori,velke OCI.
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

nuz ja som skepticky. teda zda sa mi to byt rozhadzovanim penazi

ucinnost brzdenia je obmedzena pneumatikami a podvozkom a nastavenim brzd medzi napravami

ale ked potrebujes jazdit zavody, tak asi musis nakupit vhodnu techniku
Používateľov profilový obrázok
brano_co
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 544
Dátum registrácie: 21 Okt 2008, 15:45
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa brano_co »

iurai napísal:nuz ja som skepticky. teda zda sa mi to byt rozhadzovanim penazi

ucinnost brzdenia je obmedzena pneumatikami a podvozkom a nastavenim brzd medzi napravami

ale ked potrebujes jazdit zavody, tak asi musis nakupit vhodnu techniku


keď sme schádzali z Grossglocknera (neskoro večer - nikde ani nohy nebolo :) ) ja na Corse a moje 343mm 4 piestové AP, kamarát na CTR FN 2 a jeho 340mm TAROX 10, a kamarát na P 307 GTi - sériové brzdy - ja a CTR bolo pri zjazde úplne v pohode ale kamarát na 307 (ktorá ma kvalitne cez 200 koní) roztopil brzdy a keby ten zjazd bol dlhší bohvie či by nebrzdil o zvodidlá... takže asi toľko k sériovým brzdám na "normálnej" ceste...
MB C 63 AMG PP
VW Golf Mk. 6 1.4 :D
Renault Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36826
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Braňo, viem si živo predstaviť vašu "normálnu" jazdu na tej "normálnej" ceste. Verím, že keď sa posnažíš, spoľahlivo uvaríš aj svoje 4-piestikové AP. :wink:
No pochybujem, že by sériová Aastra G 2.0 DTI, také brzdy vôbec zohriala na prevádzkovú teplotu.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Používateľov profilový obrázok
brano_co
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 544
Dátum registrácie: 21 Okt 2008, 15:45
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa brano_co »

myslíš si snáď že to bola nenormálna jazda ? :lol: :lol: :wink: to áno, ale ja som napr bol prekvapený na Astre G a H čo boli doma že stačilo 2-3 krát razantne brzdiť z 160-170 na 100 a brzdy boli ako blato...
MB C 63 AMG PP
VW Golf Mk. 6 1.4 :D
Renault Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36826
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

160 jazdí bežne málokto a nie to aby v krátkom čase za sebou potreboval z tejto rýchlosti aj brzdiť.
Ja si myslím, že ty, tvoje auto a tvoj štýl jazdenia nie je práve typickým príkladom bežného motoristu, jazdiaceho bežným štýlom. :wink:
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Používateľov profilový obrázok
flash009
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 21 Júl 2011, 10:39
Auto: Astra F
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa flash009 »

Neries 4 piestiky, je to zbytocne... Ak to mas slabe a po prehriati ti slabo brzdia tak daj tam z niecoho vacsie kotuce a mas to za facku...

Ja som tak povodne predne 260mm na mojom escorte RS vymenil za 300mm z mondea ST, prevrtal som 5 dierovy kotuc na 4 dieru a brzdi to ovela lespie, ziadne prehrievanie ani strata brzdneho ucinku, je to citlivejsie, prudsie a nemusim zlomit pedal ked chcem prudko zastavit.

Na astre mam seriove krpate kotuce vpredu aj vzadu, 15ky kolesa a brzdi to uplne v pohode, tak neviem ci na Gcka davali slabsie brzdy alebo je to nejak vyrazne tazsie auto...
Napísať odpoveď

Návrat na "ASTRA - PODVOZOK/BRZDY"