c20let

Moderátor: buci_vectra

kgracing
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 86
Dátum registrácie: 12 Apr 2011, 14:52
Auto: Astra H
Bydlisko: Galanta
Bydlisko: Galanta

c20let

Príspevok od používateľa kgracing »

dotahovacie momenty...
klukove aj ojnicne,ojnicne mam arp 2000 vie volakto presny udaj? c20let link v anglickom nechcem dakujem...pripadne keby volakto vie aspon nemecku stranku.diki
astra h opc , kadett gt c20let phase3
kgracing
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 86
Dátum registrácie: 12 Apr 2011, 14:52
Auto: Astra H
Bydlisko: Galanta
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa kgracing »

nasiel som stranku c20let.de...tam pise ze 3krat dotiahnut na 45Nm...to nieje malo?
a pritom treba tie sroby mazat ?
a ked sa poskladaju bez mazania tak co sa moze stat?
ked nebudu namazane tak momentovy kluc nebude spravne fungovat ze?
Naposledy upravil/-a kgracing v 05 Júl 2011, 15:57, upravené celkom 1 krát.
astra h opc , kadett gt c20let phase3
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36817
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Ak ti to pomôže...

Obrázok
Obrázok
Obrázok
Opel Astra J-ST, A16LET LPG [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/859142_4.png[/fimg]
Opel Astra F-CC, X18XE [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/221164_4.png[/fimg]
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Používateľov profilový obrázok
mick04
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 882
Dátum registrácie: 21 Nov 2008, 23:58
Auto: Astra G
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa mick04 »

dobrá tabulka, a skrutky sa mažú buď aby sa nezakusli alebo napr. farbou, tmelom, aby boli zaistené, niak tak :wink:
Astra Bertone Z20LET
Calibra C20NE-EX
kgracing
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 86
Dátum registrácie: 12 Apr 2011, 14:52
Auto: Astra H
Bydlisko: Galanta
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa kgracing »

diki za tabulu...
klukove boli dotiahnute na 50, 70 a az 90Nm...vydrzali to...nemali sme uhlo mer...
moze sa stat ze ked sa zohreje motor tak sa roztrhnu tie sroby?
inak na 50Nm 45stpunov to je zasa dost...a este 15stupnov to moze byt v blizkosti tych 90Nm podla mna.
jeden z mojich kamosov dal arp-cka az na 90Nm ,ale nenamazal tie sroby to asi aj preto ,ked by bolo namazane tak to vida mozno iba 60Nm...,preto sa pitam ze 3krat 45 ci nieje malo...ale zasa tich 90Nm neviem ci ne roztrhne srob kamosovi ked tomu bude nakladat a zohreje sa riadne.ma to radsej rozobrat a poskladat nanovo a namazane? ale asi uz staci len raz to dotiahnut pri 90Nm si sadli urcite tie ojnice.
co vi nato?
Naposledy upravil/-a kgracing v 05 Júl 2011, 15:58, upravené celkom 1 krát.
astra h opc , kadett gt c20let phase3
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36817
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Veľmi nerozumiem o čom tu hovoríš. Akých 3x 45Nm? Ak to utiahneš raz na nejaký moment, tým istým momentom to už neutiahneš. Preto sa to uťahuje na moment plus ešte uhol. Taktiež nerozumiem, o akom mazaní stále rozprávaš. Jediné, čo sa v prípade potreby používa na závit, je poisťovacia pasta. Tá sa však aplikuje výhradne na suchý závit.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/859142_4.png[/fimg]
Opel Astra F-CC, X18XE [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/221164_4.png[/fimg]
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Používateľov profilový obrázok
mick04
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 882
Dátum registrácie: 21 Nov 2008, 23:58
Auto: Astra G
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa mick04 »

on asi myslí postupné doťahovanie hlavy, keď sa doťahuje do kruhu od stredu von na tri krát aby sa neohla hlava :!: :?:
Astra Bertone Z20LET
Calibra C20NE-EX
kgracing
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 86
Dátum registrácie: 12 Apr 2011, 14:52
Auto: Astra H
Bydlisko: Galanta
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa kgracing »

nie ani jeden z vas nevie naco myslim...
arp ojnicne sroby sa maju dotiahnut na 45Nm.....ale musia byt namazane zo specialnym mazivom aby dotahovaci moment bol presny,dotiahnut na 45Nm....povolit, zasa dotiahnut na 45 Nm....znovu povolit, a zase dotiahnut na 45Nm...a hotovo
ten proces je preto dolezity aby ojnica a spodna cast ojnice si sadla co najviac do seba...
hlavne ze uz viem,nasiel som to na c20let.de stranke,
hm potreboval som pomoc,a na koniec este ja davam rady...
hlava sa dotahuje na 25 Nm a trikrat 90stupnov...
profici davaju dvakrat 25Nm ,presnejsie raz to natiahnu na 25Nm a este raz to prekontoluju z 25Nm silou a potom trikrat 90stupnov.
Naposledy upravil/-a kgracing v 05 Júl 2011, 21:00, upravené celkom 2 krát.
astra h opc , kadett gt c20let phase3
Používateľov profilový obrázok
troodon
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 519
Dátum registrácie: 15 Nov 2008, 23:17
Auto: Astra G
Bydlisko: Nitra
Bydlisko: Nitra

Príspevok od používateľa troodon »

a este jedna rada mimo misu totalne, nie 45nanometrov ale 45 Newtonmetrov :)
Lebo aj akoze motoristicke relacie v poslednom case pouzivaju skvele jednotky o casopisoch typu Zivot a ich "smerodatnych" testoch ani nevravim :)

Inak zavidim pedantnost s akou dodrziavas postupy a odporucania - pri vyssich vykonoch urcite uzitocna vec.
Astra G - sportive, X20DTL, 1999, 3dv, spotreba 3,5-5 l/100km leto , 4,5-6 l/100km zima
kgracing
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 86
Dátum registrácie: 12 Apr 2011, 14:52
Auto: Astra H
Bydlisko: Galanta
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa kgracing »

troodon napísal:a este jedna rada mimo misu totalne, nie 45nanometrov ale 45 Newtonmetrov :)
Lebo aj akoze motoristicke relacie v poslednom case pouzivaju skvele jednotky o casopisoch typu Zivot a ich "smerodatnych" testoch ani nevravim :)

Inak zavidim pedantnost s akou dodrziavas postupy a odporucania - pri vyssich vykonoch urcite uzitocna vec.


kto tu pise nanometre?
astra h opc , kadett gt c20let phase3
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36817
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Ty. :wink:

kgracing napísal:...tam pise ze 3krat dotiahnut na 45nm...
Opel Astra J-ST, A16LET LPG [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/859142_4.png[/fimg]
Opel Astra F-CC, X18XE [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/221164_4.png[/fimg]
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
kgracing
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 86
Dátum registrácie: 12 Apr 2011, 14:52
Auto: Astra H
Bydlisko: Galanta
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa kgracing »

tak aby ste mali vyrovnani sexualny zivot tak som to prepisal na Nm... aby ste boli spokojny....tu sa jedna a motor a nie o pravopis.

mozte vymazat tento pryspevok lebo sa tu zbieraju zbytocne reci.
astra h opc , kadett gt c20let phase3
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36817
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Máš popletené pojmy. Tu nejde o pravopis, ale o technické veličiny. Ak sa chceš tváriť ako technik, tak sa aj správne vyjadruj.
O tvojom pravopise radšej pomlčím, sú tu aj horší.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/859142_4.png[/fimg]
Opel Astra F-CC, X18XE [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/221164_4.png[/fimg]
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Používateľov profilový obrázok
mick04
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 882
Dátum registrácie: 21 Nov 2008, 23:58
Auto: Astra G
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa mick04 »

máš asi pravdu, nerozumieme sa tomu a potrebujeme poradiť, takéto veci sú už skutočne pre mechanikov čo sa týmto zaoberajú, chceš presné technické parametre a preto sa treba aj presne technicky vyjadriť, aby nedošlo k nedorozumeniu, toť vše :wink:
Astra Bertone Z20LET
Calibra C20NE-EX
Napísať odpoveď

Návrat na "CALIBRA - MOTOR/PREVODOVKA"