Prosim napiste mi podrobnejsi navod, pripadne aj moze byt aj foto ako sa zapaja invertor
vdaka
Plazmové budíky
Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra
- M4c0
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 98
- Dátum registrácie: 12 Júl 2011, 19:03
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Bratislava
tu som aj nieco taketo objavil:
http://www.blauertacho4u.de/products/en ... ega-B.html
ale viac sa mi paci ta led svietivost
http://www.blauertacho4u.de/products/en ... ega-B.html
ale viac sa mi paci ta led svietivost
Omega 3.0 MV6 2000
Calibra 2.0 16v 1992
Vectra B 2.6 V6 2001 - ex
Vectra B 1.8 16v 1999 - ex
Calibra 2.0 16v 1992
Vectra B 2.6 V6 2001 - ex
Vectra B 1.8 16v 1999 - ex
- mosondominik
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 183
- Dátum registrácie: 22 Okt 2010, 05:00
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Stará Ľubovňa
pepo chcel skor asi vediet na co napojis ten inventor......
ak teda chces mat tie polepy na stalo a mas rozhodenu pristrojovku , iba si jemne oškrab plošné spoje otvoru kde sa zasúvajú klasické jednotkové žiarovky na podsvietenie ak vieš letovať tak na tia dve plochy napájkuj kábliky a podľa obyčajnej ledky zistíš polarizáciu ( spravidla pól ktorý je buď naľavo alebo na hornej polovicke by mal byť plus) a potom už na invetor , na ňom by mal byť smer toku prúdu...... lenže tam je problém s umiestnením v prístrojovke inventora tak ak mu nájdeš vhodné miesto prichiť ho tam napr obojstrannou páskou
ale lepšia varianta je inventor zabudovať pod prístrojovku a potom zistiť ktorý z káblov je živý po rozvietení svetiel a ten potom rodvojiť a tie konkektory čo máš od inventora potom len nacvakáš na polepy....... dá sa všeličo len neviem aké máš možnosti a schopnosti ....
http://www.moman.pl/index.php?a=opis&k=&id=82
ak teda chces mat tie polepy na stalo a mas rozhodenu pristrojovku , iba si jemne oškrab plošné spoje otvoru kde sa zasúvajú klasické jednotkové žiarovky na podsvietenie ak vieš letovať tak na tia dve plochy napájkuj kábliky a podľa obyčajnej ledky zistíš polarizáciu ( spravidla pól ktorý je buď naľavo alebo na hornej polovicke by mal byť plus) a potom už na invetor , na ňom by mal byť smer toku prúdu...... lenže tam je problém s umiestnením v prístrojovke inventora tak ak mu nájdeš vhodné miesto prichiť ho tam napr obojstrannou páskou
ale lepšia varianta je inventor zabudovať pod prístrojovku a potom zistiť ktorý z káblov je živý po rozvietení svetiel a ten potom rodvojiť a tie konkektory čo máš od inventora potom len nacvakáš na polepy....... dá sa všeličo len neviem aké máš možnosti a schopnosti ....
http://www.moman.pl/index.php?a=opis&k=&id=82
Opel Vectra B Caravan 1.8 16 V ( 1998)
Opel Astra G 1,7 DTI (2001)
Lada 2105
Suzuki Samurai 1.3
keby nieco: mosondominik@gmail.com
Opel Astra G 1,7 DTI (2001)
Lada 2105
Suzuki Samurai 1.3
keby nieco: mosondominik@gmail.com