Alternator nedobíja..:(

Moderátor: macil

88mirec

Alternator nedobíja..:(

Príspevok od používateľa 88mirec »

potrebujem poradit ..... prestal mi dobijat alternator , baterka ma asi rok takze v nej problem nebude .... ked ho rozoberiem co mam skontrolovat ?... da sa prisposobit z nejakeho ineho auta????? Moc diki za kazdu radu-...
Používateľov profilový obrázok
Kimi
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 2377
Dátum registrácie: 09 Jan 2006, 12:03
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Diviacka Nová Ves

Príspevok od používateľa Kimi »

na to čo máš skontrolovať na altíku ti neodpoviem, ale ak nemáš posilovač riadenia tak tam prispôsbíš aj altík z VW Polo myslím že 1.4, ale musíš prispôsobiť uchytenie pretože remeň ide do vonkajšej časti remenice... ak máš posilovač tak musíš zohnať len buď z Ascony, Kadeta , Vectry A, poprípade Calibry...
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36821
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Diódový mostík a regulátor napätia.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
mirrco
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 430
Dátum registrácie: 12 Jún 2007, 11:52
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Prievidza
Kontaktovať používateľa:

Re: Alternator nedobíja..:(

Príspevok od používateľa mirrco »

88mirec napísal:potrebujem poradit ..... prestal mi dobijat alternator , baterka ma asi rok takze v nej problem nebude .... ked ho rozoberiem co mam skontrolovat ?... da sa prisposobit z nejakeho ineho auta????? Moc diki za kazdu radu-...


Ako prve skontroluj ziarovku ci ti svieti na pristrojovke baterka, ziarovka musi mat 3watt, vlastne cez ziarovku je privedene do serie budenie rotora.
Pozri ci do alternatora do svorky "D" ide modry kablik kde je napatie z tejto ziarovky.
Na baterke musi byt min 14V vo volnobehu, pri zapnutom vetraku a svetlach mozno 13,8V.Zmeraj
Ako pisal macil potom bude problem v mostiku, to musis rozobrat cely alternator a vycitsitit to tam vsetko.
Ja som mal tiez problem ale po vyciteni zase vsetko slape ako hodinky.
Pri skladani nezabudni ze do tych dierok v zadnom krite alternatora musis nasponovat a zaistit uhliky nieco tam pichnut...
Opel Ascona C 1.8i (C)18NE 74KW šaragľa
Obrázok
Používateľov profilový obrázok
Viktor
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 380
Dátum registrácie: 03 Feb 2008, 10:49
Auto: Iná značka
Bydlisko: V.Horeš, okr. TV

Príspevok od používateľa Viktor »

a najprv predtým ako to začneš rozoberať skontroluj ukostrenia, či sú káble v poriadku, mne tiež svietila kontrolka dobíjania ale len pri určitých otáčkach a menila sa otáčkami intenzita a mal som zaoxidovaný ten drôtený pásik medzi alt. a motorom držalo to len na vlásku vymenil som a od vtedy je to OK
Kadett E 1.6
mirrco
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 430
Dátum registrácie: 12 Jún 2007, 11:52
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Prievidza
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa mirrco »

Nemyslel si ten droteny pasik medzi prevodovkou a kostrou auta?
Opel Ascona C 1.8i (C)18NE 74KW šaragľa
Obrázok
Používateľov profilový obrázok
Viktor
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 380
Dátum registrácie: 03 Feb 2008, 10:49
Auto: Iná značka
Bydlisko: V.Horeš, okr. TV

Príspevok od používateľa Viktor »

ten som mal v poriadku, ale mal som taký pásik tiež medzi alternátorom a motorom neviem prečo tam bol veď alt. je spojený s motorom ale dal som tam nový a odvtedy dobíja ako má, ale každopádne sa treba pozrieť na všetky ukostrenia
Kadett E 1.6
mirrco
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 430
Dátum registrácie: 12 Jún 2007, 11:52
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Prievidza
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa mirrco »

A este som si vsimol ze alternator je spojeny tym srobom, ale v alterantore cez dieru kde ide ten dlhy srob je taka guma, asi akoze silentblock ale pravdepodobne to izoluje od motora.Podla mna to moze byt ten pasik ja som mam sice drot ale pred tym tam ten pasik asi bol tak uz viem preco to niekto vymenil :wink:
Opel Ascona C 1.8i (C)18NE 74KW šaragľa
Obrázok
Používateľov profilový obrázok
Viktor
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 380
Dátum registrácie: 03 Feb 2008, 10:49
Auto: Iná značka
Bydlisko: V.Horeš, okr. TV

Príspevok od používateľa Viktor »

áno mám presne to na mysli, asi tam má byť kvôli tej gume
Kadett E 1.6
mirrco
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 430
Dátum registrácie: 12 Jún 2007, 11:52
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Prievidza
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa mirrco »

Mne sa teraz +sak nadtrhol tak som tam dal dalsi drot, som zapol svetla a zo 14.3V bolo uz len 13.5V a ked som pustil vetrak a stierace 12.7V...
No ale ten kablik v tom nadrhnutom mieste bol fakt ze zeravy
Opel Ascona C 1.8i (C)18NE 74KW šaragľa
Obrázok
Používateľov profilový obrázok
Viktor
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 380
Dátum registrácie: 03 Feb 2008, 10:49
Auto: Iná značka
Bydlisko: V.Horeš, okr. TV

Príspevok od používateľa Viktor »

to na voľnobehu? by som povedal že to je ešte OK, skús pri zvýšených otáčkach
Kadett E 1.6
mirrco
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 430
Dátum registrácie: 12 Jún 2007, 11:52
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Prievidza
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa mirrco »

Pri vyssich to bolo to iste, tiez to tak klesalo. a potom v decembry som mal aj problem s nastartovanim. Kupil som druhu baterku a dal tam ten kablik ako vypomoc a je to fajn, este chcem vymenit taky kablik tiez sa uz nadtrhava co ide minus z baterky na karoseriu, len dnes som bol v aute hodinu a omrzli mi skoro nohy, nech uz odide ta zima do prec...
Opel Ascona C 1.8i (C)18NE 74KW šaragľa
Obrázok
Napísať odpoveď

Návrat na "ASCONA, COMMODORE, MONZA, MANTA, SENÁTOR, REKORD - ELEKTRO"