Motor C20LET - problemy...

Moderátor: buci_vectra

tomi1984

Motor C20LET - problemy...

Príspevok od používateľa tomi1984 »

Ahojte..potreboval by som poradit s mojim motorom... mam 2.0 16V turbo 4x4... 4x4 je momentalne odpojene,teda nefunkcne...noo a problem je ten, ze ked motor viacej vytocim, mam pocit ze ide len na tri valce a ked sa dostane spet do volnobeznych otacok tak ide zase normalne..cim to moze byt?

Druha otazka je: kde najdem v calibre mojej blow-off ventil? myslim teda ten seriovy... lebo teraz tam chcem dat druhy, HKS SSQ a priznam sa ze neviem ako ho zapojit...teda tu podtlakovu hadicku, neviem ktora to je :)

Diki moc za radu....
Kajo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 10197
Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
Auto: Astra G
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa Kajo »

Podľa čoho máš pocit, že ide na 3 valce? Nemá silu? Pľuje do výfuku? Trhá?
V akom stave sú sviečky, káble, filter vzduchu?
Diagnostika hlási niečo?
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
tomi1984

Príspevok od používateľa tomi1984 »

nie nie, len to zacne mat taky divny zvuk a pocut aj vo vyfuku ako kedy praskalo velmi, a strati trochu aj tah....filter mam novy.... sviecky som este nepozeral, a chybu to nehlasi ziadnu..
kgracing
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 86
Dátum registrácie: 12 Apr 2011, 14:52
Auto: Astra H
Bydlisko: Galanta
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa kgracing »

seriovy ventil je v samotnom turbe,ked stojis oproti autu,tak na lavej strane,pokial mas orig turbo k16
Používateľov profilový obrázok
Manta
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 757
Dátum registrácie: 05 Feb 2007, 13:24
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Ba
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Manta »

moze to byt aj chytene tesnenie pod hlavou...
Opel Frontera B 2.2 DTI automat r.v. 2001
Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
http://www.opelmanta.sk
Napísať odpoveď

Návrat na "CALIBRA - MOTOR/PREVODOVKA"