Pri hladaní nejakých informácii tu na nete od užívateľov, ktorý vlastnia generátor nie a nie sa dopátrať. Na fórách sa obyčajne preťahujú, hádajú o funkčnosti, jedni hovoria blbosť druhý si to zastávajú. Myslím, že pravda je niekde uprostred.
Nie sa čo čudovať ak nejaký predajca nasľubuje úsporu 30% u benzínov a 50% u diezlových áut a vypýta za to spústu prachov 300 – 500 prípadne aj viac eur. Potom sú zákazníci, ak to zistia,že ak mali priemernú spotrebu na diezlovom aute 5,5 litrov a zrazu nie je tá očakávaná spotreba 3 litre tak potom je to sklamanie, cítia sa oklamaný … a radšej sú ticho že sa dali nachytať a keď nie sú, tak aspoň nadávajú na to, ako to nefunguje. Môže to byť aj profi montáž na slovenský spôsob, ale chyba sa mohla stať aj pri takej montáži. Potom sú taký čo si to vyrábajú sami, nemajú potuchy ako to spraviť, prípadne aký material použiť. Ak už to je hotové tak sú potom rôzne nečakané problémy s tým , ako napríklad presakovanie, unikanie plynu, hrdzavenie vody alebo neefektívna elektrolíza atď. atdˇ.
Tak preto chcem dať nejaké informácie do tohto vlákna a postupne ako bude čas tieto informácie doplnať prípadne pozmeniť. Je to môj súčastný názor pri ktorom chcem byť objektívny.
Chcel by som aby ak niekto bude cez google vyhladávať informácie o HHO s reálnymi informáciami tak by sa mu vyhodilo toto vlákno na opel fóre. A každý by si mohol prečítať pozitíva a negatíva, prípadne reálne výsledky. Nie len čítať pekné veci čo popíšu výrobcovia a predajcovia generátorov na svojich stránkach. Táto téma ma zaujala, našiel som zaujímavé videá, poznatky tak ich tu popíšem a pohádžem odkazy. Na vytvorenie si vlastných názorov na danú vec. Samozrejme popíšem vlastné skúsenosti s mojou astrou h 1,7cdti.
Tento fenomém prišiel z Ameriky a myslím, že tam výrobcovia a predajcovia HHO generátorov riadne profitovali, lebo v roku 2008 pri
rekorde svetových cien ropy 150 dolárov za barel tam stáli pohonné hmoty okolo 4 doláre za galón pričom boli zvyknutý na ceny okolo dvoch dolárov a dokoca menej.
Ak si uvedomíme, že vysoké percento tam je benzínových aut a veľa s vysokou priemernou spotrebou 15 – 25 litrov benzínu. Tak pridávanie brownovho plynu myslím, že má nejaký význam čo sa týka ovplyvnenia spotreby. Brownov plyn ( smes vodíka a kyslíka ) sa vyrába elektrolízou nie moc efektívne, ale pri pridávaní plynu do sania môže mať u takých aut s nekvalitným spalovaním (staršie autá hlavne- môj názor) účinok.
Niečo iné sú európske autá, kde už dlhú dobu je snaha o čo najlepšie využívanie pohonných hmôt teda čo najnižšiu možnú spotrebu vozidiel.
Takže kupovanie generátora hho do nových vozidiel, ktoré splňajú emisné limity 4,5EU a majú nízku priemernú spotrebu nafty 4,5 až 5,5 litra - benzínu okolo 5,5- 6 litra (cez leto) nie je moc efektívne z pohľadu rýchlej návratnosti.
Prísávanie vodíka (Brownovho plynu) treba brať ako nejaké aditívum na lepšie spálenie pôvodného paliva, ale čo keď najmodernejšie motory ho spaľujú už veľmi efektívne ? Je tam ešte rezervička, ale už menšia...
Nahrádzať, opakujem nahrádzať palivo Brownovým plynom vyrobeným obyčajnou elektrolízou nie je efektívne. Vidieť to je na youtube videách elektrogenerátorov, ktoré sú poháňané asi tak 5litrami HHO plynu za minútu a pritom je to maličký motor s pár koňmi.
Test- Talianske video, kde testovali systém HHO v renaulte diesli 1,9 dci bola snaha dodržať vzialenosť v km a priemernú rýchlosť a dosiahli úsporu 7,5 % . Vyhodnotili ako pridávanie Brownovho plynu ako efektívne ale ! 20% až 50% úsporné sľuby je len ako marketingový ťah .
http://www.youtube.com/watch?v=FYuwY_PS ... re=related