Mna by zaujimalo, odkial mate to, ze v mieste krizenia drazok vznika nerovnomerne opotrebovanie platniciek ...
Su to len vase dohady, alebo mate konkretne dokazy ???
Osobne si nemyslim, ze firma ATE ako svetoznamy vyrobca brzdovych komponentov, by navrhol, skusal a napriek tomu vsetkemu predaval nieco, co nie je OK.
Naposledy upravil Spohrelt dňa 24 Jan 2011, 20:39, celkovo upravené 1
Nie je to tak, mne platničky na P.D. vydržali rovnako.
Navyše sa kotúč omnoho rovnomernejšie opotrebovával, žiadne drážky.
Keby ATE P.D. neboli také drahé, dám ich opäť.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
Tie drážky u ATE majú zmysel, v každej polohe kotúča je kontaktná plocha platničky rovnaká, zároveň platnička na nič nenajazďuje ako u Bremba, ale medzery sa plynule posúvajú dnu a von a zarovnávajú tak eventuálne nerovnosti na platničke.
Nevýhodou je, že drážka sa postupne stráca a nakoniec zanikne, vtedy sú vraj kotúče zrelé na výmenu.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
no aby ste neriesili ostre hrany a dierovania, drazkovanie, nadmerne opotrebenie a pod.
tak..
Drazka alebo dierovanie je v kotuci preto, aby sa odvadzali prec necistoty a plyny vznikajuce pri brzdeni spomedzi trecich ploch..
to je ten skutocny dovod..
Druhotny efekt je ze sa medzi platnicku a kotuc dostane "chladnejsi vzduch", cim sa trochu znizi tepelne zatazenie.
(toto som si ja volakedy myslel, ze je ten skutocny dovod)
spol. ATE pouziva toto pre nich typicke drazkovanie aj na "profi" zavodnych setoch
ak sa rozhodnete kupit disky ATE POWERDISC kupnte uz rovno aj dosky ATE POWERPAD
hociaky sebelepsi dierovany kotuc, akejkolvek znacky, casom "popraska"
teda za zacnu objavovat trhliny pri dierovani..
(mozno kotuc co presiel cez "cryogenic treatment" by nepopraskal, ale to nemame overene)
a minimalnu bezpecnu sirku kotuca, udava vecsinou vyrobca kotuca..
je to na nom aj vo vacsine pripadov "napisane"/vyrazene ...
Pežot píše:Nuž to som iba čítal v porovnávacom teste
Jj tiez som cital taky test, Brembo bolo vychvalene do nebies, presne tam boli spomenute aj tie "nezmyselne" ATE drazky a hned pod tym boli ceny Brembo kotucov...
Uplne nestranny test
Inac tiez riesim ake dam nove bbrzdove kotuce. Brembo Max pre mna rozmer neexistuje, ATE sa mi zdaju dost drahe...
Chcel som koli hlinikacom dajake aj "pekne na oko", ale nie made in Poland z reciklovanych karoserii
Tak zatial neviem co tam dat...
Vectra B 2.5 V6 - strieborná - Lubecová Vectra B 1.8 16v - modrá Tigra X14XE
tú fotku čo si tam dal, ten disk je nejaký no doto, ako keby prežil nejaký dobrý CRASH resp celé to tak vyzerá ?
MB C 63 AMG PP VW Golf Mk. 6 1.4 Renault Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
buci_vectra píše:Tomu sa hovori v inzeratoch "Mierne opotrebovany, trosku suchnuty, takmer novy"
veď možno má "len" 100 km, ale na okruhu skoro nový
MB C 63 AMG PP VW Golf Mk. 6 1.4 Renault Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
MB C 63 AMG PP VW Golf Mk. 6 1.4 Renault Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten