Prakticke skusenosti nie, z pocutia a z citania jednoducho povedane, nic nimi nepokazis, prave naopak ... skor by som to tipoval ze si sa prisiel pochvalit
Ja ich mam na VeCe asi 3 mesiace, ale nejaky rozdiel medzi povodnymi brzdami nevidim ...
Drazkovanie na kotucoch by malo sposobit, ze by brzdy pri vacsom zatazeni nemali "vadnut".
Osobnu skusenost s tym nemam, kedze mam stale problemy s ABS, tak som to este nemal odvahu vyskusat , ale ak ich kupis, urcite nekupis zle.
A v konecnom dosledku, drazkovane kotuce vyzeraju za elektronmi lepsie.
Naposledy upravil Spohrelt dňa 19 Jan 2011, 22:18, celkovo upravené 1
Kesi, dával som ich ešte na Corsu GSi, paráda. Myslím, že tam sú stále.
Bzrdiť si mohol ako hluchý, furt to dobre brzdilo. Za tie peniaze veľká spokojnosť
Ale počul som, že už to nie je, čo to bývalo, vraj to nejaká iná firma fušuje (pod tým istým názvom shity)
ATE je podla mna len image, drazka, ktora ma sluzit na odvod plynov nieje zakoncena ziadnym ich vyvodom, co je nezmyselne, navyse krizenie drazok v bode kde sa pretnu sposobuje nadmerne opotrebovanie dosak vdaka ostrym hranam.
Tiez som kedysi rozmyslal nad ich kupou a mam znameho ktory takychto kotucov vystriedal dost, takze mi vedel poradit.
Ja som rozhodnuty, pre brembo max, ktrore pojdu na auto co nevidiet.
Naposledy upravil Lubec dňa 19 Jan 2011, 22:51, celkovo upravené 2
quattro VeBe X25XE - Phoenix-ex VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy VeBe X16XEL Caravan - ex ,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
Áno, drážky eliminujú účinok plynov na brzdný účinok, ale tvorba týchto plynov je ovplyvnená predovšetkým materiálom segmentov.
Sú brzdové systémy, ktoré nemajú akúkoľvek perforáciu, či drážkovanie kotúčov a predsa nevädnú.
Dôležité je predovšetkým zladiť jednotlivé komponenty sústavy pre správnu funkciu bŕzd. Pre nás, laikov, je najjednoduhšie použiť komponenty od jedného výrobcu, resp. doporučené výrobcom.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG Opel Astra F-CC, X18XE Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Tak zatial bola rec o kotucoch, pisal som nazor na ne. Co sa tyka dosak a kombinacie, este som sa nestretol s tym aby mi ktokolvek dokazal jednoznacne povedat ktory kotuc s ktorou doskou bude pre mna ta najlepsia varianta. Kazdy jazdi inak, makke dosky = lepsi brzdny ucinok bez predosleho zahrievania no rychlejsie opotrebenie.
Zalezi co komu vyhovuje, je to druh alchimie.
quattro VeBe X25XE - Phoenix-ex VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy VeBe X16XEL Caravan - ex ,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
Ja som mal ATE Powerdisc na Omege.
Negatívum - brzdy boli hlučnejšie, pri vysokých rýchlostiach bolo počuť jemné huuuuu, ale nič nevibrovalo, iba hluk.
Pozitívum - pri nízkych rýchlostiach žiadna zmena, ale pri vysokých to bola sranda, stačilo jemne pritlačiť, oveľa jemnejšie ako pri nízkych rýchlostiach a auto brzdilo super.
Akoby tam bol nejaký zosilňujúci účinok.
Alebo som bol zvyknutý na to, že čím rýchlejšie idem, tým viac musím tlačiť na pedál, čo pri Powediscoch odpadlo
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád