Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra
zino píše:Ešte som zabudol spomenúť, ten Diesel je ale o cca 1500€ drahší ako 1.6 Turbo a ešte o ďalších takmer 2000€ drahší ako 1.4 Turbo a povedzme, že aj na cene záleží. Ktorá motorizácia je potom tak nejak optimum vzhľadom aj na spotrebu?
zino píše:Ten nájazd je okolo 30 000 € a auto bude tak na 6 - 7 rokov. Sa priznám, že na tom 1.6 Turbo ma bohovsky láka ten výkon a nižšia cena, ale tá spotreba je už moc. Keď to porovnám s tým, že známy na trojkovom Coupe od BMW s 2,5 litrovým motorom a 200 koníkmi pod kapotou sa pohybuje v priemere okolo 10 litrov.
Som chcel vedieť či tu už s tým niekto z tunajších členov má reálne skúsenosti. Aby sprostredkoval aké sú skutočné reakcie na plyn. Ako je to ochotné ťahať. Na papieroch to niekedy nič neznamená.
Kajo píše:A zas to magické slovo "spotreba".
Pritom je to totálna blbosť.
Spotreba nie je konštanta, ktorá je daná.
Spotreba je taká, ako jazdíš.
Ja mám Omegu 211 PS a mám teraz priemerku po meste 9,3.
Mám Vectru 170 PS automat a mám 9.
A keď som minule Vectre dával smerom na kopec Baba z Perneku do Pezinka a v Perneku som vynuloval pc a hore kopcom som šiel brzda plyn, rozsah od 40-160 kmh a predbiehal všetko, čo malo kolesá, tak hore som mal spotrebu 23 l/100 km.
Môj názor je, že dízel je pre ľudí, ktorí robia kompromisy, benzín je pre fajnšmekrov.
Mám čerstvú skúsenosť so 130 KW Golfom TDI V v plnke so 6 rýchlostnou prevodovkou a bolo to hrozné. Ráno v garáži, keď som to nakopol, hneď som to radšej vypol, lebo som si myslel, že niečo sa pokazilo, taký rachot. Potom som pochopil, že to je normálne.
Ten dízel mi pripadá ako vývojový omyl, ja to nechápem.
Teda na jednu výnimku, kamoš tankuje z nejakej pochybnej cisterny naftu za 50 centov za liter, tak toto je argument, ale mňa by to nepresvedčilo.
Stále ma iba dymiace nekúriace hlučné v zime nešatrtujúce auto s mnohými budúcimi problémami.
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 5 hostia