Vectra C - Rada ohľadom motorizácie

Moderátori: dulo, buci_vectra

Používateľov profilový obrázok
Marky
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 134
Dátum registrácie: 01 Jún 2007, 18:40
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Vysocina - CZ

Príspevok od používateľa Marky »

Doporucim jednoznace ty motory odzkouset nazivo, take jsem puvodne zvazoval o benzinu. Ale jedna varianta je ho vybrat teoreticky (ty nejspolehlivejsi) a druha otestovat v realu.
Soucasne jsem zkousel VC kombajny 1.8 103kW a 1.9 88kW a ten benzin na kombika pres vetsi papirovy vykon byl proti tomu slabsimu dieslu pocitove dost v nevyhode a nebyl tak pro me me potreby idelani, bohuzel nebyl ani extra tichy jak jsem doufal. Krom toho u ojetin vetsinou 1.8 (v CR zakladni motorizace) byvaji casto v socialni verze, ktere maji zakladni vybavu a pokud chces treba vyhrivane sedacky, tempomat, destovy sezor, AFL svetla, xenony, digiklimu atd., tak to tam vetsinou nenajdes. Ale rikam jednoznacne si vyber favoritity a ty v realu odzkousej, v kvalitnim autobazaru by ti to meli umoznit. Ja kupuji uz jen od autorizovanych dealeru a pokud by jsi byl pobliz CR , tak mohu jednoznacne doporucit AutoDobrovony ve Velkem Mezirici (jsou tam i v sobotu) a koukal jsem na jejich stranky, ted tam zrovna maji jak 1.8 103kW tak 1.9 88kW i 1.9 110kW a vsechno v kombiku pro co nejlepsi porovnani karosarskych verzi.
Astra G Caravan NJOY Y20DTH 74kW + Vectra C Caravan Elegance Z19DTH 110kW
Používateľov profilový obrázok
stoner
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 06 Okt 2008, 22:55
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Lučenec

Príspevok od používateľa stoner »

mattaxis napísal:
marek1512 napísal:A čo takto 1.8 VVTi so 140 kobylami?



velice zaujimavy motor, ale tie su v novsich vectrach r.v.2007 a hore 11 000€ a hore :(


ja ten motor mam. vykon na ten obsach super a spotreba 7 kombinovana. ja si myslim ze je to zdravy kompromis medzi vykonom a spotrebou. spolahlivost: auto mam rok a zatial som menil len olej :) klop klop klop :D a cena az taka vysoka niejeeeee :wink:

aaaa Marky
mam aj vyhrievane sedacky, dig.klimu, dazdovy senzor, xenony, tempomat... \:D/
vectra C 1.8i 16v 2006
vectra B 2.0 16v Dti 1997
Používateľov profilový obrázok
24petusko
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 11028
Dátum registrácie: 11 Dec 2009, 17:35
Auto: Vectra C
Bydlisko: Košice-okolie
Bydlisko: Košice okolie

Príspevok od používateľa 24petusko »

moj clovek...
ja ho mam tiez a da sa najst aj v lepsej vybave, nie len social packet
VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC
Honda Legen( wait for it... )dary
Používateľov profilový obrázok
Marky
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 134
Dátum registrácie: 01 Jún 2007, 18:40
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Vysocina - CZ

Príspevok od používateľa Marky »

stoner napísal:mam aj vyhrievane sedacky, dig.klimu, dazdovy senzor, xenony, tempomat... \:D/

Vsak jo, psal jsem jen ze byvaji vetsinou chudsi vybavy, ne ze neexistuji :wink:
Astra G Caravan NJOY Y20DTH 74kW + Vectra C Caravan Elegance Z19DTH 110kW
mattaxis
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 14 Sep 2010, 09:05
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Trenčín

Príspevok od používateľa mattaxis »

Kajo napísal:
mattaxis napísal:ale zas na druhej strane, nechcem 155ps pri spotrebe 10l ked mozem mat 3.0D 200PS za 6.5l (BMW E46)


http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2

Nevidím tam 6,5 l.


je to zaujimave, lebo mam 2 kamaratov s tymto motorom jeden ma manual a druhy automat...na manuali ma 6,5 (dlhodobo-rok) a druhy 7,0 dlhodobo...
ale jazdia iba dlhe trasy...TN-Brno (6,5) a NR-TN (7,0) ..tak to bude asi v tom! ale

ale nechcem sa hadat,,,ja tiez neverim tym zazracny 4,2 - 4,5 na TDI motoroch :)
mattaxis
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 14 Sep 2010, 09:05
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Trenčín

Príspevok od používateľa mattaxis »

Marky napísal:Doporucim jednoznace ty motory odzkouset nazivo, take jsem puvodne zvazoval o benzinu. Ale jedna varianta je ho vybrat teoreticky (ty nejspolehlivejsi) a druha otestovat v realu.
Soucasne jsem zkousel VC kombajny 1.8 103kW a 1.9 88kW a ten benzin na kombika pres vetsi papirovy vykon byl proti tomu slabsimu dieslu pocitove dost v nevyhode a nebyl tak pro me me potreby idelani, bohuzel nebyl ani extra tichy jak jsem doufal. Krom toho u ojetin vetsinou 1.8 (v CR zakladni motorizace) byvaji casto v socialni verze, ktere maji zakladni vybavu a pokud chces treba vyhrivane sedacky, tempomat, destovy sezor, AFL svetla, xenony, digiklimu atd., tak to tam vetsinou nenajdes. Ale rikam jednoznacne si vyber favoritity a ty v realu odzkousej, v kvalitnim autobazaru by ti to meli umoznit. Ja kupuji uz jen od autorizovanych dealeru a pokud by jsi byl pobliz CR , tak mohu jednoznacne doporucit AutoDobrovony ve Velkem Mezirici (jsou tam i v sobotu) a koukal jsem na jejich stranky, ted tam zrovna maji jak 1.8 103kW tak 1.9 88kW i 1.9 110kW a vsechno v kombiku pro co nejlepsi porovnani karosarskych verzi.


presne toho sa bojim ze sa mi bude zdat bezin slaby...ja som mal BMW (E36) 1.8i 85kW a kamarat mal v tom istom aute 1.8tds 66kW a citelne lepsie chodil a rozdiel v spotrebe sme mali 3l..

ja mam chaos v tomto...
asi pojdem do toho JTD motora...podlas mojho nazoru su to v dnesnej dobe spickove a spolahlive motory...aj ked uz maju este novsi multijet, ale JTD je tiez super :)
Používateľov profilový obrázok
stoner
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 06 Okt 2008, 22:55
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Lučenec

Príspevok od používateľa stoner »

je to mozno preto, ze dieselu taha turbo skoro od zaciatku a pri benzine nastupuje sila postupne tak to neni az take "citelne" :? ale potom ked diesel uz musi preradit na dalsi stupen mne na benzine nastupuju vsetky koniky a motor sa da pekne potiahnut :lol: (ale iba ked treba :wink: ) pravdaze je to subjektivny nazor a tema ci benzin alebo diesel tu uz bola X krat preberana. ja som bol niekedy zaryty dieslak ale benzin mam rok a nedam nanho dopustit, uz by som do dieslu asi nesiel.
vectra C 1.8i 16v 2006
vectra B 2.0 16v Dti 1997
Používateľov profilový obrázok
marek1512
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1250
Dátum registrácie: 11 Apr 2008, 23:24
Auto: Vectra B
Bydlisko: Zahraničie
Bydlisko: UK

Príspevok od používateľa marek1512 »

Mňa by tiež zaujímali aj stupne výbavy... Mám pocit, že sa delili do kategórií Life, Exclusiv a SRi... No nie som si istý. Neviete niekto rozdiely vo výbave poprípade ak by ste mali link na Opel katalóg kde to je presne rozpísané... Díky...
Vauxhall Vectra C SRI 1.8 VVT 2008
Porsche 944 2.5 1988
VAUXHALL VECTRA B 1.8 16v 1999
Ford Focus 2.0 16v ZETEC 1998
ex - OPEL VECTRA B 1.6 16v 1998
ex - Škoda Favorit 1.3 1992
Používateľov profilový obrázok
24petusko
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 11028
Dátum registrácie: 11 Dec 2009, 17:35
Auto: Vectra C
Bydlisko: Košice-okolie
Bydlisko: Košice okolie

Príspevok od používateľa 24petusko »

stoner napísal:je to mozno preto, ze dieselu taha turbo skoro od zaciatku a pri benzine nastupuje sila postupne tak to neni az take "citelne" :? ale potom ked diesel uz musi preradit na dalsi stupen mne na benzine nastupuju vsetky koniky a motor sa da pekne potiahnut :lol: (ale iba ked treba :wink: ) pravdaze je to subjektivny nazor a tema ci benzin alebo diesel tu uz bola X krat preberana. ja som bol niekedy zaryty dieslak ale benzin mam rok a nedam nanho dopustit, uz by som do dieslu asi nesiel.


tak veru, a dodam este tolko ze ked potrebujes predbiehat narychlo tak ta motor potiahne do obmedzovaca a zaradis sa pred predbiehane auto bez toho aby si musel vedla neho preradit na vyssi stupen

toto mi u dizlov vadi, pri predbiehacom manevri este radit...
automaty maju v tomto vyhodu...

a co sa tyka stupnov vybav, neviem ako na ostrovoch ale tu sa to delilo inac aj ine nazvy boli

Esentia/ Elegance/ GTS/ Sport/ Cosmo/ OPC
Naposledy upravil/-a 24petusko v 25 Sep 2010, 16:02, upravené celkom 1 krát.
VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC
Honda Legen( wait for it... )dary
Používateľov profilový obrázok
lubo22
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 7290
Dátum registrácie: 14 Apr 2009, 17:45
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Trstená
Bydlisko: trstena
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa lubo22 »

mattaxis napísal:
ale nechcem sa hadat,,,ja tiez neverim tym zazracny 4,2 - 4,5 na TDI motoroch :)

to neviem ale mne sa podarila spotreba podla stojana na pumpe 4,99 na mojej vectrre
mozno TDI ale tie slabsie urcite uz 2.0 alebo 1.9 96kw nebudu mat spotrebu do 4,5
Vectra C cierna ex
Vectra C modra ex
Používateľov profilový obrázok
Marky
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 134
Dátum registrácie: 01 Jún 2007, 18:40
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Vysocina - CZ

Príspevok od používateľa Marky »

24petusko napísal:ked potrebujes predbiehat narychlo tak ta motor potiahne do obmedzovaca a zaradis sa pred predbiehane auto bez toho aby si musel vedla neho preradit na vyssi stupen

toto mi u dizlov vadi, pri predbiehacom manevri este radit...
automaty maju v tomto vyhodu...

JTD ala CDTI jsou prece jen trochu vic vysokootackove nez klasice stare TDI a vytoci se ochotne az k hranici 5t otacek, ale benzin je benzin.

mattaxis napísal:asi pojdem do toho JTD motora...podlas mojho nazoru su to v dnesnej dobe spickove a spolahlive motory...aj ked uz maju este novsi multijet, ale JTD je tiez super :)

ale prave, ze CDTI je uz JTDM :wink:
http://www.periskop.cz/cz/clanky/alfa-r ... -multijet/

Kód: Vybrať všetko

Prvním motorem nové řady se stal diesel 1,9 JTDm 16v se 110 kW (150 koní). Dalším byl pětiválec 2.4 JTDm 20v(129 kW) se 129 kW (175 koní). Systém vstřiku paliva M-Jet se ještě více podobá zážehovým motorům a využívá sekvence vstřiků během jednoho cyklu. Hlavní přínos systému MultiJet lze spatřovat v odstranění tvrdého chodu při studených startech, nižším celkovém hluku motoru a příznivějšímu složení výfukových plynů. Ve srovnání se staršími UniJety mají M-Jety zhruba o 25 % vyšší točivý moment ve většině pracovního pásma při zachování obdobné měrné spotřeby paliva. Výkony ale nevzrostly jen díky novému vstřikování, bylo třeba i mnohých konstrukčních úprav (zcela jiné hlavy válců se čtyřventilovým uspořádáním, pevnější ojnice díky zvýšení efektivního tlaku na píst, písty s kanálem pro přívod oleje k ložiskům pístního čepu, materiálově tvrdšího klikového hřídele, kompletně nové je sací i výfukové potrubí a všechny verze jsou vybaveny systémem proměnného časování lopatek statoru turbodmychadla VTG). 

Dnes motory JTD patří k tomu nejlepšímu z prvních generací Common-railu. Jejich popularita a spolehlivost je nezpochybnitelná.
http://www.alfisti.cz/index.php?link=cuore-modely-pod-kridly-fiatu-alfa-romeo-156
Astra G Caravan NJOY Y20DTH 74kW + Vectra C Caravan Elegance Z19DTH 110kW
mattaxis
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 14 Sep 2010, 09:05
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Trenčín

Príspevok od používateľa mattaxis »

mattaxis napísal:asi pojdem do toho JTD motora...podlas mojho nazoru su to v dnesnej dobe spickove a spolahlive motory...aj ked uz maju este novsi multijet, ale JTD je tiez super :)

ale prave, ze CDTI je uz JTDM :wink:
http://www.periskop.cz/cz/clanky/alfa-r ... -multijet/


tak potom som uz rozhodnuty :) a nevies do akych aut-znaciek sa daval ten 2,2 dti motor?
Používateľov profilový obrázok
Marky
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 134
Dátum registrácie: 01 Jún 2007, 18:40
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Vysocina - CZ

Príspevok od používateľa Marky »

2.2DTI je motor vychazejici z 2.0DTI a je vyvinuty opelem, byl pouzit u opelu a sabu
modely aut:
opel
Astra G
Zafira A
Vectra B
Vectra C
Signum
Omega B - tusim ze az po faceliftu
Frontera
Sintra
Saab
9-3
9-5
...snad jsem nic nezapomnel.

Tady mas pouziti JTDcek v modelech aut
http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine
Astra G Caravan NJOY Y20DTH 74kW + Vectra C Caravan Elegance Z19DTH 110kW
Napísať odpoveď

Návrat na "VECTRA - VŠEOBECNE"