Moderátori: bukelo, buci_vectra
macil píše:Kde má tento motor umiestnenú RJ? Ak je to v motorovej časti, tak poblém môže byť práve s ňou.
macil píše:Samozrejme, v interiéri vozidla.
Treba rozlišovať medzi dízlom a benzínovým motorom. Často, rovnaké príznaky, majú rôznu príčinu. Dokonca aj medzi jednotlivými modelmi motorov. Preto, ak sa popisuje nejaký problém, je dôležité uviesť aj typ a kódové označenie motora. Najlepšie je uviesť si to rovno do podpisu.
Lindulo píše:No tak, nechajte to, ja som povďačný za každú radu! Ohľadom otázok ktoré tu padli neviem odpovedať - Neviem číslo chyby, lebo diagnostiku mi robili v servise, neviem kód a číslo motora a ani neviem, kde je RJ. Tak ako som už napísal v mojom popise na začiatku, jedná sa o H-čkovú astru 1,7 cdti 74 kW, čo myslím tomu, kto ople pozná, stačí. No nie!?
kiski píše:macil píše:Samozrejme, v interiéri vozidla.
Treba rozlišovať medzi dízlom a benzínovým motorom. Často, rovnaké príznaky, majú rôznu príčinu. Dokonca aj medzi jednotlivými modelmi motorov. Preto, ak sa popisuje nejaký problém, je dôležité uviesť aj typ a kódové označenie motora. Najlepšie je uviesť si to rovno do podpisu.
Vďaka, myslel som, že všetky RJ boli len v motorovom priestore. Človek sa stále učí...
kiski píše:No a nakoniec pomohla výmena opäť, ale za originál SIEMENS. Cena od 120€ po 180€, záleži ako-kde... Takže ako to bolo v tej reklame - nie som taký bohatý, aby som si kupoval lacné veci... Takže som si zarobil - 70€ + 120€ = 190€. Za jeden krepý snímač...
A hlavne som si od neho natiahol nové káble sám, lebo pravda, aj tie už majú svoje roky. Spájka, cín, kalafuna a sťahovacie bužírky to poriešili.
Späť na ASTRA - MOTOR/PREVODOVKA
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 5 hostia