P0100,P1105,P0105 = SIGNUM 2,2DTI
Moderátor: dulo
- 74Marek
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 97
- Dátum registrácie: 03 Jan 2008, 11:03
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Nitra, malajský tiger je môj sused...
P0100,P1105,P0105 = SIGNUM 2,2DTI
Dobrý deň
Mám Signum 2,2DTI
Stále mi preblikáva na displeji servisný kľúč, auto stratí na výkone. Objaví sa to, potom zas zmizne, proste lezie na nervy
Pri diagnostike vyhodí tieto chyby:
P0100 - Mass or Volume Air Flow Sensor Circuit Range/Performance
(66) - Not present
P1105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Present
P0105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Present
Z prekladu ma napadá , že sa niekde stráca tlak,alebo ho zle sníma.
Vie mi niekto poradiť, čo môže spôsobovať tento problém, prípadne ak máte skúsenosti, čo stojí odstránenie?
Vďaka
Mám Signum 2,2DTI
Stále mi preblikáva na displeji servisný kľúč, auto stratí na výkone. Objaví sa to, potom zas zmizne, proste lezie na nervy
Pri diagnostike vyhodí tieto chyby:
P0100 - Mass or Volume Air Flow Sensor Circuit Range/Performance
(66) - Not present
P1105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Present
P0105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Present
Z prekladu ma napadá , že sa niekde stráca tlak,alebo ho zle sníma.
Vie mi niekto poradiť, čo môže spôsobovať tento problém, prípadne ak máte skúsenosti, čo stojí odstránenie?
Vďaka
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4219
- Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Galanta
- Bydlisko alt: Sološnica
- Bydlisko: Galanta
predpokladam ,ze mas poskodenu (prasknutu) hadicu od turba
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
- Teo
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4752
- Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
- Auto: Viac Oplov
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
ten volant s vykricnikom to ti odchadza CIM modul
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
- 74Marek
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 97
- Dátum registrácie: 03 Jan 2008, 11:03
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Nitra, malajský tiger je môj sused...
yazzpo napísal:Ahoj... no moc sa neteš ja mam ten istý problém, ono ti tu chybu vyhodí zas, riešim to už 3 mesiace, ale zatiaľ márne... inač nevyhodí ti aj sem tam kontrolku ,,volant s výkričníkom,, ???
Vyhodilo mi to odvtedy ešte raz, ale to je pohoda. Ten volant, čo spomínaš mi nevyskočil ani raz.
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 295
- Dátum registrácie: 06 Jan 2009, 16:16
- Auto: Signum
- Bydlisko: okr.michalovce
motor 2,2 DTI! je tam turbo GARET 18v kolko mas najazdenych km?
ja tak som pocul ze pri 200.000km treba turbo repasovat aspon urobit dekarbonaciu kamarat ma vectra c 2,2 dti ma naj.180.000km a uz ma aj on take problemy.
vyskusaj pocas jazdy 5-kou pri malej otacky a 60 km/h slapny na plyn naplno ked vysviety tak turbo
ja tak som pocul ze pri 200.000km treba turbo repasovat aspon urobit dekarbonaciu kamarat ma vectra c 2,2 dti ma naj.180.000km a uz ma aj on take problemy.
vyskusaj pocas jazdy 5-kou pri malej otacky a 60 km/h slapny na plyn naplno ked vysviety tak turbo
Signum 3,2 v6
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4219
- Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Galanta
- Bydlisko alt: Sološnica
- Bydlisko: Galanta
Teo napísal:ten volant s vykricnikom to ti odchadza CIM modul
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
- Teo
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4752
- Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
- Auto: Viac Oplov
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Neviem co znamena ten otaznik ale zatial vzdy ked my svietil volant s vykricnikom tak bol v riti CIM modul na volante konkretne snimac polohy volantu. Samozrejme ze ak mas ine skusenosti rad si to tu precitam nakolko som sa tu dost naucil co mi pomohlo pri mojej Opel praxi. Dakujem vopred
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4219
- Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Galanta
- Bydlisko alt: Sološnica
- Bydlisko: Galanta
Chcel som tym iba povedat,ze nie vzdy musi byt hned vadny CIM modul aj ked je to casty problem niekedy staci iba previest kalibraciu snimaca uhla natocenia volantu.Dalsia vec,ze moze byt problem aj s unikom oleja cez riadenie(starsie modely mali aj snimac hladiny oleja v servocerpadle) takze urcite sa neda na 100% urcit co sposobuje ten dotycny symbol aj ked je to naozaj jedna z moznosti.
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
- Teo
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4752
- Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
- Auto: Viac Oplov
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
no to je pravda ze starsim zdrhal olej fuc a snimac to hned hlasil len najviac je to asi v tom cimku -a myslis si ze vsetky cimka sa dalu kalibrovat? mne jeden borec z MaHacka povedal ze teraz sa tam da menit uz aj soft a ze potom to dalej hra
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4219
- Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Galanta
- Bydlisko alt: Sološnica
- Bydlisko: Galanta
Vsetky CIM by sa mali dat resp. snimace uhla natocenia kalibrovat a je pravda,ze sa daju preprogramovat cez SPS programovanie no uspepesnost nieje vzdy 100%-na.Inak da sa aj rozobrat a tym padom zrejme aj opravit ale zatial som to neskusal. Ak by sa to stalo na Mojej GTS-ke tak by som sa pokusil nieco poriesit 500€ je dost velka palka
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
- Teo
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4752
- Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
- Auto: Viac Oplov
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
ak chces tak ti ho novy vybavim za 320 ale aj to je dost supa
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
- citrus
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 184
- Dátum registrácie: 24 Máj 2008, 13:10
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Dubnica nad Váhom
- Bydlisko: Dubnica nad Váhom
- Kontaktovať používateľa:
Caute mam podobny problem. Tiez mivyhadzuje servisny kluc a pada do nudzoveho rezimu.
Diagnostika:
P1105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Present
P0105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Present
Servisny kluca sa mi ale zjavuje len pri nizkych rychlostiach. Vacsinou sa objavi ked chcem zastavit - pri rychlosti pod 20km/h.
Potom ked stojim a pridam na neutrali tak niekedy zmizne, alebo ked sa mierne rozbehnem a stlacim brzdu, tak zmizne.
Vo velkej rychlsti mi to este nevyhodilo.
Hadicu od turba som skontroloval, ale nenasiel som nic. nemyslim si ze tam bude problem, lebo fakt mi to vyhdzuje ked mam nohu z plynu a idem spomalyt na krizovatke, alebo ked parkujem.
Nemate niekto nejaky napad co by to mohlo byt?
Moze to mat nejaku suvislost s vstrekovacim cerpadlom alebo trubom?
Diky
Na internete som nasiel takyto preklad:
P0105 Snímač absolutního tlaku v sacím potrubí (MAP), vysoké napětí C-07
P0105 Snímač absolutního tlaku v sacím potrubí (MAP), nízké napětí C-07
Neviete co je to za snimac MAP?
Diagnostika:
P1105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Present
P0105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Present
Servisny kluca sa mi ale zjavuje len pri nizkych rychlostiach. Vacsinou sa objavi ked chcem zastavit - pri rychlosti pod 20km/h.
Potom ked stojim a pridam na neutrali tak niekedy zmizne, alebo ked sa mierne rozbehnem a stlacim brzdu, tak zmizne.
Vo velkej rychlsti mi to este nevyhodilo.
Hadicu od turba som skontroloval, ale nenasiel som nic. nemyslim si ze tam bude problem, lebo fakt mi to vyhdzuje ked mam nohu z plynu a idem spomalyt na krizovatke, alebo ked parkujem.
Nemate niekto nejaky napad co by to mohlo byt?
Moze to mat nejaku suvislost s vstrekovacim cerpadlom alebo trubom?
Diky
Na internete som nasiel takyto preklad:
P0105 Snímač absolutního tlaku v sacím potrubí (MAP), vysoké napětí C-07
P0105 Snímač absolutního tlaku v sacím potrubí (MAP), nízké napětí C-07
Neviete co je to za snimac MAP?
Opel Vectra C GTS, 2,2 DTI 92kW/125 HP, 2004