Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra
marcoo píše:to mas uplne jedno kolko vazia, to ma vplyv akurat tak na rozbehnutie auta, potom je hmotnost zanedbatelna ... podla mna tu ide skorej o dizajn... Ja mam plechace, ale rad by som mal elektrony
iurai píše:marcoo píše:to mas uplne jedno kolko vazia, to ma vplyv akurat tak na rozbehnutie auta, potom je hmotnost zanedbatelna ... podla mna tu ide skorej o dizajn... Ja mam plechace, ale rad by som mal elektrony
nuz nie. cim je lahsie koleso, tym je lepsi kontakt s vozovkou
carovne slovicko: neodpruzena hmotnost
fucker píše:A co sa tyka lepsieho kontaktu z vozovkou, tak to je kravina. Zober si pradny sud piva a pusti ho dole kopcom -> bude ti skakat jedna radost. A potom ho napln pivom a pusti ho dole kopcom -> uz sa mu tak velmi nebude chciet skakat.
Cim ma koleso mensiu hmotnost tym ma mensi moment zotrvacnosti
fucker píše:"ide o to aku silnu pruzinu treba pouzit proti odskakovaniu kolesa a tlmic s akym odporom. dosledok je, ze cim tazsie koleso, tym vacsie razy sa prenesu do karoserie, aby bol zachovany rovnaky kontakt s vozovkou."
Ano ciastocne si tu napisal pravdu. Ide o to, ze koleso a tlmiaca sustava musi byt stabilny system, tzn. aby bol system stabilny korene charakteristickeho polynomu musia byt zaporne. Takze ak mas na aute tlmic s istou charakteristikou tak mozes k tomuto tlmicu dat koleso len v istom intervale hmotnosti. Ak das velmi tazke alebo velmi lahke tak ti bude velmi oscilovat. Chapes???
Späť na TUNING a STYLING - VŠEOBECNE
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 4 hostia