Prepojovaci balik

Moderátori: dulo, buci_vectra

coolerman
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 29 Jún 2007, 20:36
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: PN
Kontaktovať používateľa:

Prepojovaci balik

Príspevok od používateľa coolerman »

zdravim co hovorite na tento prepojovaci balik? oplati sa ?najdem ten soft aj na nete?
http://www.autocon.xf.cz/
1,8 85KW,nejaka hudba - Memphis MP66 ,GZTC 2165T ,EP2X 2x ,ML 3000 ,Vieta cdv42d ,VIETA CTF-72
Používateľov profilový obrázok
spidy
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 314
Dátum registrácie: 02 Apr 2006, 09:04
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Šaľa
Bydlisko: Trnovec nad vahom
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa spidy »

podla mna nieje to zla vec otazka ako casto to vyuzijes
Používateľov profilový obrázok
chausj
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1471
Dátum registrácie: 09 Dec 2006, 12:09
Auto: Vectra C
Bydlisko: Trnava
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa chausj »

to je celkom dobre :wink:
Opel Vectra C GTS Z19DTH AT 2007
Opel Omega B Y22DTH 2001 - godfather
Opel Corsa C Z10XE 2001 - segra
Opel Omega A C20NE 1991 - RIP
iurai

Re: Prepojovaci balik

Príspevok od používateľa iurai »

coolerman napísal:zdravim co hovorite na tento prepojovaci balik? oplati sa ?najdem ten soft aj na nete?
http://www.autocon.xf.cz/


predpokladam, ze s Oplom Vectra funguje minimum funkcii.
Len predpismi stanovene minimum funkcii z OBD-2 (aby Vas mohli na STK a EK v buducnosti prekuknut), cize vycitanie zoznamu chyb.

Vsetky tie pekne grafy, testy sensorov, atd to bude asi nejaky Volkswagen

Na Opla si treba zohnat original Opel Tech2, vraj stoji aspon 100000
(aktivacie funkcii, kalibracie tachometreov, Xenonov, dialkovych ovladani, )

Alebo sa mylim ?
Používateľov profilový obrázok
zero_cool
Opelclub VIP člen
Opelclub VIP člen
Príspevky: 112
Dátum registrácie: 24 Máj 2007, 08:43
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Senica
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa zero_cool »

mate uz niekto s tymto skusenost u oplu? kupil si to uz niekto? ak hej, napiste vase skusenosti.... tiez som zvedavy, ake funkcie tam funguju na opla... :)
Používateľov profilový obrázok
zero_cool
Opelclub VIP člen
Opelclub VIP člen
Príspevky: 112
Dátum registrácie: 24 Máj 2007, 08:43
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Senica
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa zero_cool »

stale nikto nic?
chcel som si to objednat, ze sa obetujem a vyskusam to...no ale zial na cislo uvedene na stranke som sa nedovolal... pisal som tam aj mail, tak uvidime ci sa mi ozvu. Firmu som v OR ani v ZR nenasiel. Sidlo na stranke nemaju uvedene...tak teraz neviem, co si mam o tom mysliet... zeby prislo postou par pekne zabalenych kamienkov??? :)

toz moje postrehy... [-(
Wokac

Príspevok od používateľa Wokac »

Rád by som tiež vedel čo to má a dokáže :)... ak by sa ti predsalen podarilo to objednať a nedošli ti len kamienky :-D... tak čakám na postrehy :)
mirek-opel

Príspevok od používateľa mirek-opel »

ja som to objednaval, tak ma to aj prekvapilo, ale asi po 3 hodinach trapenia sa som to rozbehal aj na ople... skoda a cely VW group ide bez probl. na ople tam bol zas problem, ze tie maju diagnostiku RJ na rozlicnych pinoch - hlavne moja stara vectra, takze je treba poprepajat,,,napr. nie velmi vhodne pre servis ked nemate kupeny / urobeny mostik, trosku to zabere cas. ale ako vybava do garaze je to dobra vec. soft na ople vypisuje na ktorom koliku je aka diagnostika. a este som to skusal na volve. tak keby ste mali nejake otazky tak mi napiste
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

mirek-opel napísal:ja som to objednaval, tak ma to aj prekvapilo, ale asi po 3 hodinach trapenia sa som to rozbehal aj na ople... skoda a cely VW group ide bez probl. na ople tam bol zas problem, ze tie maju diagnostiku RJ na rozlicnych pinoch - hlavne moja stara vectra, takze je treba poprepajat,,,napr. nie velmi vhodne pre servis ked nemate kupeny / urobeny mostik, trosku to zabere cas. ale ako vybava do garaze je to dobra vec. soft na ople vypisuje na ktorom koliku je aka diagnostika. a este som to skusal na volve. tak keby ste mali nejake otazky tak mi napiste


ahoj mirek,

co myslis tymi rozlicnymi pinmi na diagnostiku ?

a na akej Vectre si to skusal ?

mna zaujimaju tieto funkcie:

1. nastavovanie velkosti kolies pre rychlomer
2. prestavenie palubneho pocitaca - MID (jazyk, typ motora)
3. povolenie noveho dialkoveho ovladania k centralu

Mam Vectru B modelovy rok 1997
Používateľov profilový obrázok
zero_cool
Opelclub VIP člen
Opelclub VIP člen
Príspevky: 112
Dátum registrácie: 24 Máj 2007, 08:43
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Senica
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa zero_cool »

mirek-opel napísal:ja som to objednaval, tak ma to aj prekvapilo, ale asi po 3 hodinach trapenia sa som to rozbehal aj na ople... skoda a cely VW group ide bez probl. na ople tam bol zas problem, ze tie maju diagnostiku RJ na rozlicnych pinoch - hlavne moja stara vectra, takze je treba poprepajat,,,napr. nie velmi vhodne pre servis ked nemate kupeny / urobeny mostik, trosku to zabere cas. ale ako vybava do garaze je to dobra vec. soft na ople vypisuje na ktorom koliku je aka diagnostika. a este som to skusal na volve. tak keby ste mali nejake otazky tak mi napiste


čavky, mna by tiez zaujimalo, ako si to rozbehal..co tam presne treba spravit... vobec to nekomunikuje s oplami (96-02)???pripadne odkial si, nedalo by sa niekde stretnut a pozriet si to? dik
mirek-opel

Príspevok od používateľa mirek-opel »

ako som rozbehal? :))

tak nahodil som soft do notebook-u, zapojil kabel a vybral typ vozidla a spustil diagnostiku. slo to cez OpelTech, je to myslim servisny SW na ople. mam vectru 1999 benzin. ide to cez OBD zasuvku, je pri prevodovej pake medzi sedadlami.

rozlicne PINy - t.j. ze kupujes univerzal kabel a komunikacna linka je na danom PINe (kontakte). na tejto fici napr. diagnostika motora, brzdy, prevodovky. ak chces dalej diag. dalsie riadiace jednotky - napr. airbag, musis premostit PINy - t.j. presmerovat komunikaciu na iny kolik (nove auta maju vsetko uz na jednom PINe) cize prepojis to kablikom. popis PINov co kde, to ti vypisuje program.

1. nastavovanie velkosti kolies pre rychlomer
- myslim, ze to ide len cez nejaky hack do EEPROM-ky, kolesa OPEL dodaval klasickej velkosti takze neverim ze by to bolo nastavitelne

2. prestavenie palubneho pocitaca - MID (jazyk, typ motora)
- ak to podporuje auto tak to ide, typ motora - nechapem

3. povolenie noveho dialkoveho ovladania k centralu
- zalezi od centralu napr. opytaj sa na www.dieselpower.cz
Používateľov profilový obrázok
zero_cool
Opelclub VIP člen
Opelclub VIP člen
Príspevky: 112
Dátum registrácie: 24 Máj 2007, 08:43
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Senica
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa zero_cool »

mirek-opel napísal:ako som rozbehal? :))

tak nahodil som soft do notebook-u, zapojil kabel a vybral typ vozidla a spustil diagnostiku. slo to cez OpelTech, je to myslim servisny SW na ople. mam vectru 1999 benzin. ide to cez OBD zasuvku, je pri prevodovej pake medzi sedadlami.

rozlicne PINy - t.j. ze kupujes univerzal kabel a komunikacna linka je na danom PINe (kontakte). na tejto fici napr. diagnostika motora, brzdy, prevodovky. ak chces dalej diag. dalsie riadiace jednotky - napr. airbag, musis premostit PINy - t.j. presmerovat komunikaciu na iny kolik (nove auta maju vsetko uz na jednom PINe) cize prepojis to kablikom. popis PINov co kde, to ti vypisuje program.

1. nastavovanie velkosti kolies pre rychlomer
- myslim, ze to ide len cez nejaky hack do EEPROM-ky, kolesa OPEL dodaval klasickej velkosti takze neverim ze by to bolo nastavitelne

2. prestavenie palubneho pocitaca - MID (jazyk, typ motora)
- ak to podporuje auto tak to ide, typ motora - nechapem

3. povolenie noveho dialkoveho ovladania k centralu
- zalezi od centralu napr. opytaj sa na www.dieselpower.cz


...dalo by sa to niekde omrknut? odkial si?
mirek-opel

zero_cool

Príspevok od používateľa mirek-opel »

asi to nepojde,som pracovne dost vytazeny aj cez veekendy, inak som z ZV
Zag

Príspevok od používateľa Zag »

pozdravujem pekne


mam otazocku pani .... mam obd kabel ale neni mi asi jasne od ktoreho roku sa da pripojit motor na vectre b ja mam r95 a je to UK prevedenie /volan na druhej strane/ dostal som info ze to asi nepojde diagnozovat ... skusal som opel tech tak na 7 mi pripojilo pristrojofku ale to len datum a gm cislo nacitalo,ziadne error ... idem si nahodit prepinac lebo mi treba bag resetnut ... tak ak bude mat niekdo cas,naladu a ma dostatok skusenosti rad si precitam nieco mudre ..a este som zabudol na laptope acer co ma org com mi to ide ale na dalsich laptopoch co mam som skusal cez PCMCIA model CB
RS 232 R a akosi mi to nejde ledak blika ale nenajde nic nekomunikuje a to som skusal nastavovat aj frekvenciu kristalu aj odozvu a secko mozne a ee nende ...

dakujem
mirek-opel

zag

Príspevok od používateľa mirek-opel »

najlepsie su origos COM porty na PC, PCMCIA su dobre len niektore, este ujdu aj USB-RS232 redukcie...myslism moxa ma jeden velmi skvely vyrobok.

skus sa pozriet ci mas komunikaciu na konektore na spravnom koliku, rpri starych oploch to je tak, ze rozlicne RJ su na rozlicnych kolikoch (vyvodoch / pIN-och) a tiez odporucam mat nabitu bateriu na NTB alebo hodit na siet pri diagnostike
Zag

Príspevok od používateľa Zag »

dakujem pekne za odpoved ... vcera som si dotrepal prepinac na 3,7,12 a vsetko funguje vlastne povedane na sedmicke ide pristrojovk ale motor mi nenajde a pod rocnikom 96 ja mam asi 9/95 je len 1,6 tak neviem ci je podpora na moj model ... aj bag som resetol ale sice asi az na 3x a hadzalo mi to hlasku :
Initializacni cas : 70 ms

Nalezeny ulozene chybove hlasky !

44 Neexistuje
Signal kontrolniho svetla prilis maly / obvod rozpojenojen

po resete zase hlasku :

Nalezeny ulozene chybove hlasky !

48 Prerusovany
Napeti baterie prilis nizke

tak som to skusal viac krat az pokial po on/off klucom nezhasla kontrolka a nenaslo nic cez kabel ... este som nepozeral co je vlastne 44 a 48 ...

Potm som dal testovat ABS v 96 rocniku bolo len ABS4.125 tak som dal citat error a skocilo toto :shock: pritom so skusal zopar krat abs a nemal som pocit ze nefunguje prave naopak a mozno som sa sekol ...

Nalezeny ulozene chybove hlasky !

42 Neexistuje
Snimac predniho praveho kola - chybny signal
44 Neexistuje
Snimac zadniho leveho kola - chybny signal
46 Neexistuje
Snimac zadniho praveho kola - chybny signal
52 Neexistuje
Proudovy obvod kontrolniho svetla ABS - porucha funkce
48 Neexistuje
Regulacni rozsah napeti baterie
Okamzite mi zasvietila po nacitani kontrolka ABS po ukonceni programu zhasla tak neviem ci sa spusta kontrolka pri teste alebo len ked je problem ale ona mi inac zhasne po ked nastartujem ...

Pokial mi bude niekdo nieco vedeit napisat konkretnejsie budem fakt rad alebo aspon dobru link kde si to mozem nastudovat alebo ci uz niekdo riesil nieco podobne. Viem ze o BAGU sa tu nieco pisalo neviem ci mi nebude len stacit prispajko vat tie kable alebo nejako napruzit v konektore piniky ... Dakujem pekne a hlavne ma zaujima ako strepat test motora a ci to vobec ide ... Apropo mal som laptop na nabke a skusal som aj s natrat.motorom aj bez ....
Zag

Príspevok od používateľa Zag »

no nestiham citat ... :roll: :lol: nikto nic ... :?
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

Zag napísal:no nestiham citat ... :roll: :lol: nikto nic ... :?


ahoj Zag,

daj si do podpisu, aky mas typ motora.

mohol by si mi poslat tie schemy, co ich pouzivas ? niekde na fotke som ich videl

podla mojich informacii je diagnoza na pinoch 3,7,8,6 a 12
(plany z roku 1998)

riad. jednotka motora je na 6 alebo 7

niekde som cital, ze Opel menil protokol ci nieco s diagnostikou, tusim medzi modelovym rokom 96 a 97, ze namiesto tech1 treba tech2
iurai

Re: zag

Príspevok od používateľa iurai »

mirek-opel napísal:najlepsie su origos COM porty na PC, PCMCIA su dobre len niektore, este ujdu aj USB-RS232 redukcie...myslism moxa ma jeden velmi skvely vyrobok.



USB adaptery nie su dobre. v predoslej robote sme vyskusali vsetky druhy, dobre fungovalo len niekolko
Zag

Príspevok od používateľa Zag »

ja som pouzival PCMCIA co "znamena" ze zriadenie kdore sa pripaja cez PCMCIA je ako sucastou dosky ... ono to je zlozitejsie lebo si musim odsledovat ping a bla bla z normalneho comu ... na tej karte sa nastavuje aj frekvencia a nebudem rozpisovet co secko lebo rs 232 nema az nejake velke "tolerancie " - uz nejake tie rocky pouzivat rs232 a ftd rozhrania v GSM od kablof az po boxy ... rozhranie je jedna vec a program ktory mam pocit dost presne ohranicuje moznosti pripojenia ... ohladom usb obd vraj to funguje ale nie s kazdou verziof ... musim poskusat viacej verzii programof ... no a musim si najprv popozerat aky agregat to ja vlastne vozim v mojej plechovke ...

schema co je na fotke je len z ako na to posledne stranky su zapojenia ktore su tak ubohe ze normalne clovek ktory nevie citat dobre zapojenia nema sancu aj ked je tam ako prva stranka zapojeni navod ako to citat ale to asi tiez nejaky magor poriesil ...

sledujem ze sa tu moc luida na takuto temu nerozpisuju ale sak to je normalne poznam to z GSM ... :wink:
Napísať odpoveď

Návrat na "VECTRA - VŠEOBECNE"