Corsa B strata vykonu
- mikele_g
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 39
- Dátum registrácie: 24 Okt 2006, 20:09
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Hrnčiarska 36, Pozdišovce, 07201
- Kontaktovať používateľa:
Sapravne to vies, je to pod volantom - elektromotor, snimace, riadiace jednotka "EPS" - Electric Power Steering ( dufam, ze som to spravne napisal)
Pomaha Ti tocit iba elektromotor (nie je to elektrohydraulika ).
Ako snimace polohy volantu su potenciometre - asik tam by som hladal najprv chybu ( pozname ako sa po case spravaju potenciometre na radiach a zosilovacoch )
Ak by som mal tvoj mail tak Ti mozem poslat schemu tejto casti.
Pomaha Ti tocit iba elektromotor (nie je to elektrohydraulika ).
Ako snimace polohy volantu su potenciometre - asik tam by som hladal najprv chybu ( pozname ako sa po case spravaju potenciometre na radiach a zosilovacoch )
Ak by som mal tvoj mail tak Ti mozem poslat schemu tejto casti.
Opel Agila Z10XE 03/03
Opel Corsa Z10XE 08/03
Opel Corsa Z10XE 08/03
2 mikele_g
moj mail je zetko@zoznam.sk super budem velmi stastny ked mi to posles, poznatky samozrejme hodim do fora nech s toho ma viac ludi osoh.
2 mikele g
dík hneď ako sa mi vráti auto od klampiara sa do toho pustím a potom napíšem ako som pochodil
2 mikele_g
Nejak som bol pracovne zaneprázdnený, ale dostal som to aj auto je od klampiara doma. Vyčistil som škrtiacu klapku, opravil posilovač, vyčistil AGR ventil a vlastne všetko čo šlo, a mám kamaráta čo má stroj na diagnostiku (ani som nevedel že to má) ale už to viem, vyresetoval chyby a už to je 0, ani jedna chybička, aj motor checkng prestalo svietiť, ale predsa len mám ešte problém. Keď naštartujem ráno, na volnobeh ide dobre no akonáhle ide do záberu stráca ťah. Vypnem kľúč, naštartujem znovu a je to lepšie, a keď to urobím ešte raz tak to je už OK. Asi falošný vzduch pod škrtiacou klapkou. Zatial veľmi veľmi pekne ďakujem za pomoc.
Caute... ja len ze som mal corsu v servise a opravili mi tu diagnostiku. Potom prisli na to ze je zla lambda, dali novu - po case zistili je ze aj vaha vzduchu je zla... nakoniec to vsetko vymenili a zapytali 10 tisic a bolo vybavene... Takze, kontrolka mi uz nesvieti, auto ide jak ma... akurat ten ranny start za studena je komplikovany... Auto chyti len ma male otacky a take 3 minuty musim pockat kym sa to ustali. Po tych troch minutak otacky zrazu stupnu a hned nato klesnu do normalu.... Co s tym je?
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 148
- Dátum registrácie: 24 Okt 2007, 12:00
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Modrý Kameň
nesor napísal:Caute... ja len ze som mal corsu v servise a opravili mi tu diagnostiku. Potom prisli na to ze je zla lambda, dali novu - po case zistili je ze aj vaha vzduchu je zla... nakoniec to vsetko vymenili a zapytali 10 tisic a bolo vybavene... Takze, kontrolka mi uz nesvieti, auto ide jak ma... akurat ten ranny start za studena je komplikovany... Auto chyti len ma male otacky a take 3 minuty musim pockat kym sa to ustali. Po tych troch minutak otacky zrazu stupnu a hned nato klesnu do normalu.... Co s tym je?
Skús prekontrolovať čidlo teploty.
nesor napísal:Caute... ja len ze som mal corsu v servise a opravili mi tu diagnostiku. Potom prisli na to ze je zla lambda, dali novu - po case zistili je ze aj vaha vzduchu je zla... nakoniec to vsetko vymenili a zapytali 10 tisic a bolo vybavene... Takze, kontrolka mi uz nesvieti, auto ide jak ma... akurat ten ranny start za studena je komplikovany... Auto chyti len ma male otacky a take 3 minuty musim pockat kym sa to ustali. Po tych troch minutak otacky zrazu stupnu a hned nato klesnu do normalu.... Co s tym je?
podobne veci mi robilo, ale nie pri opli, kym sa trosku nezahrialo a konkretne vtedy boli zle vyfukove ventily.
termostat, teplotne cidla a vsetko mozne som skusal, kym mi kamarat len tak medzi recou povedal, ze malo pravdepodobne, ale mozu to robit ventily. a fakt, kuwa.
co teda nemusi byt tvoj pripad, ale davam to sem, ze co ak nahodou sa ktosi pouci z mojich skusenosti.
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 148
- Dátum registrácie: 24 Okt 2007, 12:00
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Modrý Kameň
nesor napísal:A ktore cidlo teplotz by som mal pozriet? V corse je ich viac... ty asi myslis na to cidlo co je tam ako EGR ventil co? lebo to druhe co je na druhej strane som uz menil ale mam taky pocit ze jedno je este na chladici..... skus poradit....
Na chladiči je spínač ventilátoru.
Teplotné senzory sú dva- jeden pre budík na prístrojovke a druhý pre RJ. Jedno je jednovodičové a druhé dvoj vodičové. To dvojvodičové je pre RJ.
Prepáč, ale dnes mám oslavu, tak som dosť mimo - to pre kritikov, ale keď to znovu čítam, tak je to podľa môjho názoru správne.
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 148
- Dátum registrácie: 24 Okt 2007, 12:00
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Modrý Kameň
nesor napísal:no To dvojvodicove som uz menil.... to je tam nove... A to jednovodicove nema vplyv na chod motora? to mi len ukazuje budik? Tak preco mi to tak na hovno startuje za studena?
Ak máš motor X10XE, tak máš motorček ovládania voľnobehu, ktorý ovláda klapku. Môže zasekávať klapka, kým sa rozchodí. Skús si skontrolovať, či ti chodí klapka a či nie je špinavá. Inak máš aj EGR vpravo na vrchu motora. Ale pretože tvoj problém je iba ranné štarty teda vychádzam z teploty.
Ja ti môžem povedať, čo by som robil / pri studenom motore/:
odpojil by som merač teploty / dvojvodičový/ a miesto neho by som zapol 6kOhm odpor - tým by som simuloval teplotu vody cca 0°C.
potom tam pripnúť odpor 200 Ohm - teplota 90°C. Ak pri niektorom meraní pôjde dobre, to čidlo klame. Skús a potom napíš.
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 148
- Dátum registrácie: 24 Okt 2007, 12:00
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Modrý Kameň
nesor napísal:No ja som bol kupovat tie cidla a predavac sa ma pytal ze ake mam mat ten odpor zatazenie... jasne ze som nemal sajnu ze ake tak som nekupil nic.... ale to cidlo je urcite dobre lebo je nove... podla mna to v tom nebude... co ine to moze byt?
Pretože tvoj problém súvisí s teplotou, zameral som sa na teplotné čidlo. / ten odpor akýkoľvek najlacnejší /
I keď si dal informáciu, že ti menili lambda sondu, skús ju preveriť. V tvojom motore by mala byť s vyhrievaním. Ak by bolo vyhrievanie vadné, mohlo by to takto reagovať t.j. lambda sa zohreje po čase len z chodu motoru.
Odpor výhrevného telieska na lambde by mal byť 3-15 Ohm / merať medzi bielymi/