Caute oplaci. Chcel by som poprosit zase o radu co moze byt za problem ked svieti dobijanie zacalo to s nicoho nic ked som posunul plynove lanko a jednu madzeru. Vopred diky
tak alternátor u Opla a daewoo je slabé miesto a často poruchové.Odchádzajú diodové mostíky.Pre istotu ,ale skontroluj ukostrenie motora ,lebo iný súvis stým lankom to nemá.Môžeš skontrolovať aj či ten hrubý kábel čo ide do alternátora má vôbec prechod a lebo,či neodpadol.Ináč klasika-diody.
Diky moc za rady. Asi to bude ten alternator kuva. Lebo ked som isiel tak ked som pridal plyn tak preplo do nudzoveho rezimu a poblikavala ta kontrolka dobijania, ked boli male otacky takmer nesvietila ked boli velke tak blikala a teraz ked som ho nahodil tak zacala svietit a ked som zvysoval otacky bola celkom jasna az nakoniec zhasla asi som ju odpalil. Ale ked som ho rozbehol na plno tak uz neprepne do nudzoveho rezimu hm. Co sa mohlo stat?
Toto isté som mal aj ja. Nad 1800ot/min sa rozsvecovala aj kontrolka elektroniky motora a signalizovala vysoké napätie. Príliš to nevytáčaj, lebo odpáliš aj ECU, aj keď tá by mala mať vlastnú ochranu, ale čert nikdy nespí. Príčinou bol odpálený diódový mostík.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG Opel Astra F-CC, X18XE Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
O opravu sa mi postaral servis a na účtenke bol uvedený diódový mostík, ale je pravda, že cena by skôr zodpovedala regulátoru. V mojom prípade to teda možno bol ten regulátor a motor som nad tých spomínaných 1800ot/min nevytáčal, tak mostík som asi ušetril.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG Opel Astra F-CC, X18XE Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
kde by som nasiel navod alebo postup na demontaz a montaz alternatora? Lebo dajak divne sa mi to tam vidi ze kde je niejaky spanovak na ten remen? Nemozem ho najst a este jak vymenim tu kontrolku neviete nejaky jednoduchy postup? Diky moc za rady
No hej to je najlepsie ale na kolko byvam v UK a len samostatny alternator stoji 130 libry plus za robotu okolo 100 tak si to zrobim sam a este setrim lebo koncom mesiaca idem domou na dovolenku tak by som to chcel zmaknut sam. S elektrikou problem nemam lebo som elektrikar tak som skusal takto ci niekto nevie kde zohnat nejaky navod
Musíš vybrať alternátor von po odpojení baterky .ak už je von ,tak rozobrať .Po rozobratí náješ vývody zo statoru a tie sú pricínované na diodovom mostíku.To musíš odpájkovať ale na to treba velkú pájkovačku .Z malou to asi nespravíš.Ja by som poradil radšej celí altík a vymen si ho sám.A tam máš ich Opel-Vauxhal tak len zohnať a vymeniť.Ináč môj syn má taký istý problém a je v Londýne a musí si ho vymeniť sám.Ani jemu som neporadil iné.
Macil cau uz minule si mi pomohol s obrazkami tak sa ta chcem opytat ci nevies kde sa nachadza regulator napetia za boha ho nemozem najst na omege alebo jak vyzera. Podla mna alternator nebude vadny lebo ked som ho nahodil tak pri merani mi stupalo napetie na baterke. A ked vymenim ziarovku tak pri vypnutom stave svieti zapalovanie a ked otocim klucom tak shasne mozes poradit kde ho najdem alebo niekto kto vie diky moc