Posilovač bŕzd

Moderátor: macil

Používateľov profilový obrázok
Kimi
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 2377
Dátum registrácie: 09 Jan 2006, 12:03
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Diviacka Nová Ves

Posilovač bŕzd

Príspevok od používateľa Kimi »

Môj príspevok by mal asi skôr byť v sekcii prevodovka/motor, ale abybolo niečo aj tu tak píšem sem :wink:
Chcel by som vedieť Váš názor na otázku aký vplyv má správna funkcia brzdového posilovača na chod motora. Môj problémik spočíva v tom, že autíčko bzdí stále v pohode, ale zistil som že pri viac viacnásobnom zošlapnutí brzdového pedálu sa mi dosť rapídne zmenia otáčky.Raz idú hore inokedy prudko poklesnú až má motor problém udržať sa pri chode. Uvažujem aj nad tým, že tu môže byť zakopaný pes pri mojich štartoch studeného motora pri vyšších teplotách vzduchu,kde musím dlhšie podržať štartér ako by bolo dobré až naskočí motor ,aj to vo väčšine len na veľmi nízke otáčky.Možno .Ak Vás niečo napadne píšte :lol:
Používateľov profilový obrázok
Kimi
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 2377
Dátum registrácie: 09 Jan 2006, 12:03
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Diviacka Nová Ves

Príspevok od používateľa Kimi »

Hm nikto :? vyzerá to že si to vyriešim opäť sám a stanem sa odborníkom na Asconu :lol:
Lepšia žiadna rada ako desať zlých :shock: :mrgreen:
vladimir

Príspevok od používateľa vladimir »

:lol: :lol: :lol:
veľmi dobre vieš,že to bude ozaj zakopaný pes.......ale presa niečo,ak ti to pomôže-ja som mal na starom žiguliaku prasknutú membránu v posilovači-také slabé 3 cm...záležalo od toho,ako prasklina "zapadla" po brzdení,podľa toho sa prispôsobili aj otáčky,ale mne kolísali....a samozrejme,kým som našiel,čo to robí :roll:
Používateľov profilový obrázok
Kimi
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 2377
Dátum registrácie: 09 Jan 2006, 12:03
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Diviacka Nová Ves

Príspevok od používateľa Kimi »

Ahaho tak predsa niekto, dík Vladko ja som vedel že sa niekto zo známych ozve, aj ked to bola žigulka v podstate to funguje rovnako, takže by to aj mohlo byť, ja som na 90% o tom presvedčený, len som chcel počuť od viacerých či s tým nemá niekto skúsenosť.
Teraz musím zohnať 110% dobrý posilovač, najlepšie na vyskúšanie, ale to bude asi problém.
vladimir

Príspevok od používateľa vladimir »

Načo ?....jednoducho odpoj hadicu od posilovača,zacvikni ju,aby ti neťahala vzduch a hned zbadáš,či to je ono-motor by mal ísť normálne-ak to je samozrejme ono.......len brzdiť budeš trochen ťažšie.. 8),ale ty to zvládneš :wink:
Používateľov profilový obrázok
Kimi
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 2377
Dátum registrácie: 09 Jan 2006, 12:03
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Diviacka Nová Ves

Príspevok od používateľa Kimi »

...tak posilovač vymenený ale štartovanie sa nezlepšilo, asi to bude robiť niečo iné, ale aspoň to lepšie brzdí :lol:
vladimir

Príspevok od používateľa vladimir »

Ahoj...tak tie otáčky ti už nekolíšu,ked ich nespomínaš....problém ostal iba so štartovaním....dobre píšem ?
Kimi to vyzerá,že máš čistokrvný plnokrvník...tie štartujú v horúčavách na zošliapnutý plyn 8)
teraz ma napadlo,čo som sa ja našpekuloval tiež so štartovaním,ked dlhšie postál. Nakoniec som vymenil tesnenie pod vstrekovaním a všetko vyčistil,ale úprimne....odvtedy nosím pre istotu štartovací spray :wink:
Používateľov profilový obrázok
Kimi
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 2377
Dátum registrácie: 09 Jan 2006, 12:03
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Diviacka Nová Ves

Príspevok od používateľa Kimi »

odhadol si to Vladko správne, tie otáčky pri zošliapnutí pedála sú teraz ok, a tak sa posúvam dalej v pátraní/alebo naspäť? :? / aj som už poškuloval po vstrekoch či je tam všetko ako má byť, nádrž mi tiež nedá spať/mám stále trochen problémy s tankovaním doplna/, ešte spomenie čerpadielko a ostatné veci už boli menené aspoň na skúšku a nič. Netrápilo by ma to tak velmi ale trpí s tým štartér ktorý už odchádza, ešteže mám funglovku, ale nechcem ho tam dať aby som oň neprišiel.
mirrco
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 430
Dátum registrácie: 12 Jún 2007, 11:52
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Prievidza
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa mirrco »

Hento mi robilo ked so meste nemal sajnu o odvzdusnovani brzd tak som ich odvzdusnil az na jendu kde sa mi zalomila ta odvzdusnovacia skrutka :evil: .pozri aj zadne aj predne ale davaj pozor nech nezalomis.Ale ked zoslapnes na podlahu mali by sa otacky trochu znizit a hned vystabilizovat na 880 a ked odslapnes tak sa trosku zvysia ale zase sa stabilizuju nie?
A ake maz brzdy?GM?ATE?
Používateľov profilový obrázok
Kimi
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 2377
Dátum registrácie: 09 Jan 2006, 12:03
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Diviacka Nová Ves

Príspevok od používateľa Kimi »

Už je všetko ok vymenený posilovač brzd, ale to nemalo taký vplyv na zlý štart , závada bola niekde úplne mimo :wink:
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36817
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Bolo by od teba určite milé, keby si sa podelil so svojím tajomstvom. :wink:
Opel Astra J-ST, A16LET LPG [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/859142_4.png[/fimg]
Opel Astra F-CC, X18XE [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/221164_4.png[/fimg]
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Používateľov profilový obrázok
Kimi
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 2377
Dátum registrácie: 09 Jan 2006, 12:03
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Diviacka Nová Ves

Príspevok od používateľa Kimi »

... milý pán moderátor, keďže si to tak pekne napísal odpovedám, ale samozrejme nielen preto, závada bola vo viacerých veciach naraz , ako som spomenul vymenil som posilovač brzd, pričom som urobil dobre ,aj ked auto brzdilo membrána prepúšťala a to nerobilo dobre /falošný vzduch do sania/. Štart sa ale rapídne nezlepšil hlavne ako som tu už niekedy spomenul pri vyšších teplotách vzduchu/nie motora/, tak som zas otvoril kapotu motora / ako je u mňa tradícia, keď nemám čo robiť :lol: / a napadlo ma vymontovať vstreky a ajhľa tri mokré jeden suchý.Niečo nie je ok, tak som vytiahol ďalšie náhradné používané naposledy pred tromi rokmi prehodil som ich a ... nič, benzín striekal pre zmenu z hadičiek privádzajúcich palivo do vstrekov, tak som pátral po firme ktorá vstreky reparuje, pomohol mi šéf calibraclubu, ktorý našiel takúto firmu v ČR fedorauto, cena 595.-čk za repas a plus materiál na výmenu tesnení, hadičiek a ostatných vecičiek, ktoré by bolo potrebné vymeniť ma však trochu odradil, tak som sa rozhodol skúsiť hadičky vymeniť sám.Môj pokus bol úspešný a po namontovaní vstrekov sa štartovanie zlepšilo o 80%.Ale ešte to nebolo ono. Pred štyrmi dňami mi začal striekať benzín pod autom, dôvod ? praskla trubka na prívod benzínu do vstrekovania. Novú som nemal , tak som ten kus nahradil hadičkou. Samozrejme to prasklo na takom mieste, kde je prístup na opravu " ten najlepší" , ale podarilo sa. Po prvom štarte po oprave, samozrejme Asconka nechytila na otočenie kľúčikom, muselo si dotlačiť tlak v palivovom systéme , ale následný štart asi po pol hodine, keď sa môj štart už vedel prejavovať dlhým točením štartéra, krásny štart ako na novom autíčku, a k mojej velkej radosti je tomu tak doteraz. Neviem či to nie je moc rozsiahle písanie, ale ešte musím dodať, že hlavnou príčinou tohto všetké je asi nádrž, v ktorej nesprávne funguje odvetrávanie a podľa mojej filozofie vzniká nadmerný tlak, resp. podtlak v systéme, čo môže viesť k k týmto problémom.
Koniec môjho elaborátu.Dúfam že ho niekto pochopí Yellow_Colorz_PDT_01
mirrco
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 430
Dátum registrácie: 12 Jún 2007, 11:52
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Prievidza
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa mirrco »

Takze hovoris ze najlesie bude ked si necham nadrz otovrenu aby tam nebol poddtlak.Ale ten problem mal kamarat na ford fieste kde ked natankoval plnu auto slo jak strelene a ked uz mal na rezevre slo to jak stara skodka.Vymenil palivovy filter a bolo to ok.Inac som zistil ze asi nemam palivovy filter, tedas om ho nenasiel.To co je pri motore to je asi regulator tlaku ze?A taky valcek z takou skrutkou je co, je to pri pal cerpadle.Vraj daky akumulator no neviem
Používateľov profilový obrázok
Kimi
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 2377
Dátum registrácie: 09 Jan 2006, 12:03
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Diviacka Nová Ves

Príspevok od používateľa Kimi »

Otvorené veko na nádrži nič nerieši, tam je odvetrávacia hadička, ktorá cez nalievacie hrdlo, presnejšie cez klapku, ktorá je v nalievacom hrdle zabezpečuje správny tlak v systéme, teda odvzdušnenie ale aj prívod vzduchu pri znižovaní hladiny benzínu.
"Taký valček so skrutkou je práve membránový vyrovnávač tlaku, filter by si mal mať za ním, tie tri veci by mali byť v tom poradí čerpadlo, regulátor tlaku, palivový filter.
Neviem čo máš na mysli pri motore daj foto.
mirrco
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 430
Dátum registrácie: 12 Jún 2007, 11:52
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Prievidza
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa mirrco »

Tu su tie foto tych cudov:

tak toto je za cerpadlom:
(vraj daky akumulator)
http://www.mirrco.wz.cz/ascona/m.JPG

a toto je to pri motore:
(to by som povedal ze je regulator tlaku lebo vystup ide do spadu do nardze spat)
http://www.mirrco.wz.cz/ascona/m2.JPG
Používateľov profilový obrázok
Kimi
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 2377
Dátum registrácie: 09 Jan 2006, 12:03
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Diviacka Nová Ves

Príspevok od používateľa Kimi »

tak toto je za cerpadlom:
(vraj daky akumulator)
http://www.mirrco.wz.cz/ascona/m.JPG

... tak toto je ten membránový vyrovnávač tlaku paliva aby netrpelo čerpadlo a za ním ti chýba palivový filter, ten by som ti doporučil tam dať.

... a toto http://www.mirrco.wz.cz/ascona/m2.JPG je zas prepadový regulátor tlaku, ktorý zabezpečuje odvedenie nadbytočného paliva do nádrže, ten sa kazí skutočne len sporadicky ale to platí aj pre ten prvý
mirrco
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 430
Dátum registrácie: 12 Jún 2007, 11:52
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Prievidza
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa mirrco »

Ok tak budem vediet a na vo je tam ta skrutka na tom membranovom vyronvavadle?Ked ju poladim?
A ten filter sa mi tam nechce dat, co sa mzoe stat ak ho tam nedam?
Sa mi mozu len upchat vstreky,ak sa to dostane do motora vyde to vyfukom ci nie?
Používateľov profilový obrázok
Kimi
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 2377
Dátum registrácie: 09 Jan 2006, 12:03
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Diviacka Nová Ves

Príspevok od používateľa Kimi »

s tou skrutkou som ja nerobil nič pre istotu , je to na nastavenie membrány. a filter by si tam predsa len mal dať, čistenie vstrekov nie je najlacnešia záležitosť a aj ked sa ti zdá že nečistota cez výfuk vylezie, nie je to celkom pravda, zanecháva stopy viac či menej, ale urob ako myslíš, ja ho tam mám
mirrco
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 430
Dátum registrácie: 12 Jún 2007, 11:52
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Prievidza
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa mirrco »

No tka dakedy ho tma dam ale az ked nebude prsta lebo v poslednom case prsi kazdy den presne v tedy ked idem nieco na aute robit vzdy zacne prsat.
Používateľov profilový obrázok
Kimi
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 2377
Dátum registrácie: 09 Jan 2006, 12:03
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Diviacka Nová Ves

Príspevok od používateľa Kimi »

mirrco napísal: lebo v poslednom case prsi kazdy den presne v tedy ked idem nieco na aute robit vzdy zacne prsat.


To poznám tento problém mám aj ja a hlavne ked musím niečo neodkladné opraviť :? :lol:
Napísať odpoveď

Návrat na "ASCONA, COMMODORE, MONZA, MANTA, SENÁTOR, REKORD - PODVOZOK/BRZDY"