Hrubka laku
Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra
Hrubka laku
caute, dlho som tu nebol bo mi zhorel doma comp a v robote nam tiez nesiel inet..
xcem sa opytat ci neviete pribliznu hrubku laku od vyroby. V praci som vyfasoval tu masinku co mi to zmeria tak si xcem prebehnut karu ci nebula buracka. Dufam ze neosediviem
xcem sa opytat ci neviete pribliznu hrubku laku od vyroby. V praci som vyfasoval tu masinku co mi to zmeria tak si xcem prebehnut karu ci nebula buracka. Dufam ze neosediviem
- Spohrelt
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 1158
- Dátum registrácie: 28 Sep 2008, 19:58
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Trnava
- Bydlisko: Sered
Zalezi od toho, o aky sposob lakovania ide, ak sa lakuje klasicky mokrym lakovanim je hrubka ako spominal Rony181 okolo 20 - 25 um, ak sa jedna o praskovanie, tak 90 - 120 um.
Ak je nater na aute hrubsi, este nemusi znamenat, ze auto muselo byt naburane, mohol byt lak poskriabany a majitel si to dal prelakovat, ak chces zistit, ci bolo auto havarovane, skorej by som sa sustredil na ine veci, ako rovnake medzery medzi dielmi karoserie, posun jedneho dielu voci susednemu, miesta, kde su spajane plechy, pod gumami atd...
Ak je nater na aute hrubsi, este nemusi znamenat, ze auto muselo byt naburane, mohol byt lak poskriabany a majitel si to dal prelakovat, ak chces zistit, ci bolo auto havarovane, skorej by som sa sustredil na ine veci, ako rovnake medzery medzi dielmi karoserie, posun jedneho dielu voci susednemu, miesta, kde su spajane plechy, pod gumami atd...
Opel Vectra GTS, 1.9 CDTi, Z 19 DT, / 2005 /
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 19 Aug 2010, 20:23
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
Hmm tak co robili potom s mojim autom, je to Astra H 2007 dovezena z Rakuska
Vysledok kontroly originality
Nameraná povlaková vrstva:
Miesto merania: Hrúbka laku:
Predná kapota: 182 - 235 µm
Ľavý predný blatník: 155 - 171 µm
Ľavé predné dvere: 202 - 220 µm
Ľavé zadné dvere: 231 - 238 µm
Ľavý zadný blatník: 150 - 216 µm
Zadná kapota: 143 - 178 µm
Pravý zadný blatník: 154 - 183 µm
Pravé zadné dvere: 212 - 238 µm
Pravé predné dvere: 215 - 224 µm
Pravý predný blatník: 179 - 198 µm
Strecha vozidla: 142 - 168 µm
VIN kód, iden. kód: 42 - 78 µm
Hrúbka povlakovej vrstvy nanesená výrobcom vozidlá býva najčastejšie v hraniciach 90 – 130 um (vyskytujú sa však aj prípady s hornou hranicou do 180 um), pričom namerané hodnoty sú spravidla v rozmedzí 40 um. Pokiaľ je na vozidle nameraná hodnota blízka alebo vyššia ako 200 um, dá sa predpokladať, že vozidlo alebo časť vozidla boli opravované, tmelené a prelakované. (um = mikrometer, 1 mm = 1000 um)
Vysledok kontroly originality
Nameraná povlaková vrstva:
Miesto merania: Hrúbka laku:
Predná kapota: 182 - 235 µm
Ľavý predný blatník: 155 - 171 µm
Ľavé predné dvere: 202 - 220 µm
Ľavé zadné dvere: 231 - 238 µm
Ľavý zadný blatník: 150 - 216 µm
Zadná kapota: 143 - 178 µm
Pravý zadný blatník: 154 - 183 µm
Pravé zadné dvere: 212 - 238 µm
Pravé predné dvere: 215 - 224 µm
Pravý predný blatník: 179 - 198 µm
Strecha vozidla: 142 - 168 µm
VIN kód, iden. kód: 42 - 78 µm
Hrúbka povlakovej vrstvy nanesená výrobcom vozidlá býva najčastejšie v hraniciach 90 – 130 um (vyskytujú sa však aj prípady s hornou hranicou do 180 um), pričom namerané hodnoty sú spravidla v rozmedzí 40 um. Pokiaľ je na vozidle nameraná hodnota blízka alebo vyššia ako 200 um, dá sa predpokladať, že vozidlo alebo časť vozidla boli opravované, tmelené a prelakované. (um = mikrometer, 1 mm = 1000 um)
Astra H carravan 1.9CDTI 74 kw r.v. 2008