Kupil som si Calibru 2,0 Turbo 4x4 s nefunkcnim servom riadenia a 4x4. Pri predaji mi majitel povedal ak opravim servo tak pojde aj 4x4 ale nie je to tak.Vymenil som cerpadlo ktore vobec netlacilo olej do serva.Zavada serva bola odstranena ale 4x4 to nepomohlo.Nevie mi s tym niekto poradit ?
Čaute!
Keď som ešte mal svoju Calibru, tiež som mal problém s tým mechom. Mal som ho deravý, a prepúšťalo mi olej zo serva. Vtedy som si zohnal toto telefónne číslo: 0907 246 665. Pán na tomto čísle mi povedal, že to vie opraviť. Nakoľko mi boly dôležitejšie zgenerálkovanie karosérie, a pohonného ústrojenstva, nedostal som sa na opravu tej vysko-spojky, a medzičasom som aj auto predal. Teda naposledy som s tým pánom hovoryl cca pred 4 rokmy. Dúfam, že toto číslo ešte funguje, a podarí sa mi ti pomôcť.
Zdravim chlapi, ozivujem tuto temu nakolko by som rad coho by som sa mal vyvarovat aby som si neodpalil 4x4 kedze je to tak haklive? Da sa to vobec nejak ovplyvnit? napr. cital som kdesi ze brzdenie na rucnej do zakrut to moze sposobit. Inak sa snazim jazdit max. ohladuplne voci tomu, ziadne starty na maximum a pod.
tak ono to nebolo najpodarenejšie 4x4, ale v podstate tomu ludia nakladali od novoty kedže to je 2.0l. turbo, odchádza zákonite diferenciál a kardan, údržba je meniť oleje,