Zdravím, nemá niekto podobný problém s motorom na Astre J 103 kW ? Mám najazdené 60000 km. pri tom počte najazdených kilometrov mi praskli 2 piesty pod 1. tesniacim krúžkom, tankujem na Shell, výmena oleja pravidelne po 10000 km. Mám informáciu že to nie je prvý prípad, vraj je to dosť častá porucha.
Keď to predávajú , malo by to niečo vydržať. 1,4 nie je až taký slabý oproti 0,9, alebo 1,0 l. čo teraz montujú aj iné automobilky. Shell vychvaľujú, vraj je u nás najlepší, čiii? Opel by s tým mal niečo robiť.
ano vydrži ale 5 rokov to hovoria aj chalani v opli že aby sa točil vozovy park to nie jak volakedy sa robyli motory so 60% rezervou vykonu teraz robia motori s min rezervou co sa tyka zivotnosti a to sa nejedna len o opel. a čo sa tyka shell benzinu je to len reklamny trik ja som mal na nom o 1,5lit.večšiu spotrebu ako u obyčajneho bez všeliakych tych sračiek čo tam miešaju ved to benzin už ani nieje.
Vladimír píše:Zdravím, nemá niekto podobný problém s motorom na Astre J 103 kW ? Mám najazdené 60000 km.
Skús "prelistovať" túto tému https://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7&t=721 myslím že to je ten istý problém. Pravdepodobne aj z tohto dôvodu zmenil OPEL špecifikáciu oleja pre túto motorizáciu na DEXOS1 gen.2 (a nie len pre túto).